וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: לארי קאיודה ימשיך במכבי נתניה

10.4.2014 / 11:11

השיפור ביכולתו של החלוץ חיזק את מעמדו. בקבוצה לא יפנו לשחקנים לפני חצי הגמר. קבוצת הנוער תצא לטורניר בדורטמונד

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי נתניה נוטה להשאיר גם בעונה הבאה את החלוץ הניגרי הצעיר לארי קאיודה, זאת לאור ההתעוררות ביכולת שלו והאמונה אצל אנשי המועדון שדווקא בליגה הראשונה הוא יוכל לבטא יותר את יכולותיו. היכולת המשופרת של קאיודה הובילה לשינוי ביחס אליו ולמרות שקבוצה עדיין לא קיבלו החלטה סופית לגבי השחקן, הנטייה של ההנהלה בשלב זה היא שהחלוץ יישאר בסגל גם בעונה הבאה.

קאיודה נחשב לשחקן כשרוני במיוחד ונמנה על נבחרות ניגריה הצעירות כאשר בעבר גם בית"ר ירושלים רצתה לרכוש את כרטיס השחקן שלו. כעת בנתניה מאמינים שהחלוץ יוכל להיות אחת מההפתעות הנעימות בליגת העל. השחקן, שיחגוג בחודש הבא 21, כבש העונה שמונה שערים במדי נתניה.

יוסי מזרחי סיכם לשלוש שנים נוספות במכבי נתניה

מכבי נתניה תבחן זרים מאפריקה

שחקן מכבי נתניה לארי קיודה. ברני ארדוב
שמונה שערי ליגה. קאיודה/ברני ארדוב

בינתיים בקבוצה החליטו שלא לשבת עם שחקנים עד אחרי משחק חצי גמר גביע המדינה נגד מכבי פתח תקוה (רביעי, 18:00) כשלאחר מכן ככל הנראה יחלו לקדם עניינים בכל הנוגע לבניית הקבוצה לעונה הבאה. שחקנים דוגמת חנן ממן, שלומי ארבייטמן, דודו ביטון, משה אוחיון, חיים מגרלשווילי ואלעד גבאי כבר קיבלו רמזים מאנשים המקורבים לנתניה או מתוך המועדון על הרצון של הקבוצה לצרפם בעונה הבאה. כמו כן, בעוד שבועיים בקבוצה יקדמו את הבאתם של הנבחנים מאפריקה שכן בשל חופשת הפסח השגירירויות לא עובדות ולא ניתן יהיה להנחיתם.

המאמן יוסי מזרחי סיכם אתמול לשלוש שנים נוספות והצוות המקצועי סביבו אמור להמשיך, אך ראוי להדגיש שעוזר המאמן שי הולצמן ושאר חברי הצוות עדיין לא נפגשו עם ההנהלה בנושא. בנוסף לצוות הקיים הפיזיולוג איציק בן מלך שהחל לעבוד העונה במחלקת הנוער צפוי לעבוד בעונה הבאה גם בקבוצה הבוגרת ולהיות אחראי על כל בניית מערך הכושר של הקבוצה.

אגב, בן מלך הצליח השבוע לאשר את השתתפותה של קבוצת הנוער של המועדון באחד מהטורנירים הנחשבים באירופה עד גיל 19 שייערך בחודש יולי בדורטמונד שבגרמניה. הטורניר שייערך ארבעה ימים ויכלול 10 קבוצות עשוי להפגיש בין היתר בין קבוצת הנוער של נתניה (ניתן לשתף שחקנים עד גיל 19) לבין בורוסיה דורטמונד, נבחרת סין עד גיל 19, ווסטאהם, שאלקה, בנפיקה, בורוסיה מנשנדגלדבאך, אולימפיאקוס וזניט. בנתניה מרוצים מאוד מהבטחת ההשתפות כשהמטרה היא למקצע כמה שיותר את מחלקת הנוער. כמו כן הוחלט על הכנסת תוכניות העשרה למחלקת הנוער כשגם היום חלק מקבוצות המחלקה יצאו ליום שלם שכולל הרצאות משופטי כדורגל בנושא אלימות הספורט, הרצאות על נושא הכושר ואורח חיים בריא, קטעי וידאו מאימונים באירופה וכן אימוני כושר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully