וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: זרים מאפריקה יגיעו בקרוב למבחנים

העולה החדשה מתכוננת לליגת העל. מנשה: "לא זוכר קבוצה שעלתה בפער כל כך גדול. פינאס: "נעשה תוצאה טובה בגביע"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי נתניה חגגה אתמול (שישי) עלייה לליגת העל אחרי עונה אחת בלאומית. הקבוצה של יוסי מזרחי גברה 1:3 על בית"ר תל אביב רמלה והבטיחה את העלייה שישה מחזורים לתום העונה. בסיום המשחק חגגו השחקנים על כר הדשא את ההעפלה עם הבעלים יוסי מאור, שמעון גונן ואלי שגב. האחרון היה במצב רוח מרומם והצהיר: "המטרה בעונה הבאה היא חד משמעית להעפיל לפלייאוף העליון".

מכבי נתניה עלתה ללאומית, סיקור מיוחד בוואלה! ספורט:

מכבי נתניה עלתה: ”המטרה - רביעייה ראשונה בליגת העל”

"שברתי את שיא העליות": קובי חסן בראיון מרגש ואמיץ

חוזרים לנתניה: פרויקט צילומים מיוחד

כך השתקמה מכבי נתניה, כולל מבט לעתיד

שחקני מכבי נתניה חוגגים עלייה לליגת העל. ברני ארדוב
שישה מחזורים לתום העונה הם כבר השיגו את הכרטיס לליגת העל. מזרחי ושחקניו/ברני ארדוב

ההכנות לעונה הבאה כבר החלו ובמועדון ינסו להנחית בתוך שבועיים שחקנים מאפריקה למבחנים בקבוצה. בהנהלת המועדון הציעו בתקופה האחרונה למאמן יוסי מזרחי כמה שחקנים מנבחרת קונגו ועוד שחקנים מניגריה, אנגולה ודרום אפריקה כשחלק מהשחקנים עשויים לנחות למבחנים בקבוצה בתוך שבועיים. כידוע, לשניים מהבעלים של נתניה, שגב וגונן ישנם עסקים באפריקה ובייחוד בקונגו, כאלה שמאפשרים להם להיות מקושרים גם לאנשי הכדורגל במדינות השונות ביבשת וכעת מנסים השניים לנצל קשרים אלו כדי להביא שחקנים זרים לקבוצה. מזרחי עצמו צפוי לחתום בשבוע הבא או לכל המאוחר בשבוע שלאחר מכן על חוזה חדש לשלוש שנים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מאמן מכבי נתניה יוסי מזרחי חוגג עלייה לליגת העל. ברני ארדוב
צפוי לחתום לשלוש שנים. מזרחי/ברני ארדוב

הקשר שלו מנשה חגג בסיום: "לשם כך התכנסנו וכל מה שנבנה פה. הייתה התחלה קשה עד שהתחברנו והכול התחיל לרוץ. אני לא זוכר בשנים האחרונות קבוצה שעלתה כל כך הרבה זמן לפני סוף העונה ורצה בפער גדול. עכשיו יש לנו מטרה נוספת שהיא חצי גמר הגביע. השמיים הם הגבול".

על חלקו בעלייה אמר: "קבוצתית הייתה עונה טובה, נכון ששיחקתי בתפקיד יותר הגנתי ולא הגעתי למספרים של השנים האחרונות, אבל זה היה קטע של ויתור. בשיחות שלי עם יוסי הוא אמר שלא מעניין אותי מי נותן את הגולים ומי מבשל. הקשר האחורי זה תפקיד שמאוד מתאים לי. הייתי צריך לשים את האגו בצד. ההצלחה של הקבוצה מעל הכול. הגשמנו את המטרה והמספרים שלי יגיעו בשנה הבאה בליגת העל. בליגה הזו אין הרבה כדורגל חוץ ממכבי נתניה, אבל אתה מגיע למשחקים במטרה לצבור נקודות. אין אחד שרוצה יותר ממני להבקיע, אבל היום השמחה הקבוצתית יותר חשובה מהכול".

מנשה התייחס לסוד ההצלחה של נתניה: "יש פה מרקם חברתי מדהים. חדר הלבשה כמו שיש פה לא זכור לי בשום קבוצה ששיחקתי. יש פה הרבה שמחה והרבה אהבת חינם. צריך להיכנס לחדר ההלבשה ולראות מה הולך בפנים. ראיתם את זה היום - מי ששיחק שמח ומי שלא שיחק שמח. זה ככה כל השנה, כולם שמחים בגולים ובהצלחה אחד של השני. זה מה שהביא אותנו לאן שאנחנו היום. בוא נאחל לנו עוד שתיים-שלוש שמחות עד תום העונה הנוכחית".

על 4,500 האוהדים שהגיעו לחגוג את העלייה אמר: "הקהל שלנו הוכיח שהוא קהל מדהים. אני לא זוכר תצוגות כאלה במשחקי חוץ. הם מעודדים ושרים ויש להם חלק גדול בהצלחה. נתניה עברה בשנה שעברה עונה לא פשוטה. ראיתי את זה מהצד וזה כאב מאוד. בקדנציה הקודמת שלי הקהל. הם לא השחקן ה-12, כי אני חושב שהם בהרכב, הם חלק מה-11. בחצי הגמר תהיה כמות גדולה, מדברים על 10-12 אלף צופים ואני מקווה שמי שיגיע יראה את הקבוצה מנצחת ומעפילה לגמר".

הקשר התייחס גם לסוגיית מענקי העלייה: "כל מי שהגיע למכבי נתניה בתחילת העונה ויתר על חלק גדול מהמשכורת השנתית שלו בשביל המענק. בשביל זה אספו את כולם. עבדנו קשה ולכל אחד מגיע. כשיש הצלחות, מגיע לכולם".

אוהדי מכבי נתניה חוגגים עלייה לליגת העל. ברני ארדוב
אוהדי מכבי נתניה חוגגים עלייה לליגת העל/ברני ארדוב

טובארנו פינאס שלא שיחק אמר: "אני מרגיש כאילו שיחקתי. היה מאוד מרגש כשהמשחק עמד להסתיים ואתה יודע שאחרי הניצחון העלייה מובטחת וכיף לראות את זה גם מהצד". המגן התייחס למשחק חצי הגמר והוסיף: "אם נילחם, אפשר להגיע עד הסוף. השחקנים מחכים לגביע. אנחנו בליגה הלאומית ורוצים להוכיח שאנחנו ראויים לרמה של ליגת העל. אנחנו מוכנים ואני מאמין שנשיג תוצאה טובה".

אוהדי מכבי נתניה מחבקים את ערן לוי. ברני ארדוב
ערן לוי והאוהדים/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully