וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה עלתה: "המטרה - מקומות 1-4בליגת העל"

אחרי שנה נתניה חוזרת. יוסי מזרחי, שצפוי לחתום ל-3 שנים: "בקיץ הכל היה ממוטט, היה צריך להקים קבוצה בפינצטה"

ברני ארדוב

מכבי נתניה חזרה לליגת העל. עונה אחת בליגה הלאומית הספיקה לקבוצה מעיר היהלומים, שחגגה היום (שישי) העפלה מרגשת לעיני אלפי אוהדיה אחרי שניצחה 1:3 את בית"ר תל אביב רמלה. יוסי מזרחי ושחקניו, שהוליכו את הליגה הלאומית לאורך כמעט כל העונה, החזירו את המועדון המפואר הזה למקומו הטבעי בליגת העל, ורשמו הערב באצטדיון בנתניה את רגע השיא שלהם עד כה העונה. אחרי שהבטיחו את העלייה, נתניה תתרכז מעתה במפעל נוסף בו היא עושה חיל - גביע המדינה, כשתתמודד בחצי הגמר נגד מכבי פתח תקוה.

חגיגות ענקיות נרשמו על כר הדשא בנתניה ולאחר מכן בחדרי ההלבשה כאשר כלל האנשים במועדון החל מהשחקנים שהיו מחוץ לסגל ועד לבעלים של המועדון חגגו וניראו על סף דמעות של אושר מההעפלה לליגת העל. המאמן יוסי מזרחי שחגג היום יומולדת נישא על כתפי השחקנים שהרימו אותו והריעו לו כשלאחר מכן המאמן לקח את קובי חסן ושוחח איתו במשך דקות ארוכות כשהשחקן מודה למאמן על העונה למרות שברובה לא היה שחקן הרכב.

חסן היה אחד השחקנים המאושרים והמחוזרים בחגיגות, כשהשחקנים הניפו אותו על הכתפיים והביאו לו דגל פריסה ענקי. בסיום ניסו האוהדים להשיג מהשחקנים את חולצות העלייה כאשר חלקם הסכימו וחלקם הבהירו שהם שומרים לעצמם את החולצה כמזכרת.

מכבי נתניה עלתה ללאומית, סיקור מיוחד בוואלה! ספורט:

חוזרים לנתניה: פרויקט צילומים מיוחד

"שברתי את שיא העליות": קובי חסן בראיון מרגש ואמיץ

כך חזרה מכבי נתניה לחיים, כולל מבט לעונה הבאה

שחקני מכבי נתניה חוגגים עלייה לליגת העל. ברני ארדוב
פייר? התגעגענו. שחקני מכבי נתניה חוגגים/ברני ארדוב

יוסי מזרחי: "כשכולם ביחד, קורים דברים טובים"

"אני זוכר איך קיבלתי את נתניה בקיץ", נזכר יוסי מזרחי. "הפגישה הראשונה שלי היתה 48 שעות אחרי הירידה, הכל היה פה ממוטט. לא היה שלד, וכל הקיץ היה צריך להקים קבוצה בפינצטה. היום זאת התמורה המלאה, השכר לעבודה הקשה של כולם. השחקנים שלנו חברים, גם בתקופות הפחות טובות שלנו הם היו יחד. כשכולם ביחד, קורים דברים טובים. המועדון הזה זה מועדון עם המון מחויבות ומסורת, תראו כמה קהל בא בליגה השניה. טוב לי כאן, ובמקום שטוב לי אני מקווה להמשיך. לא היה ספק לרגע שהשידוך הזה טוב לשני הצדדים".

המאמן נשאל על החיבור שלו עם ערן לוי, והשיב: "ערן עשה את העבודה שלו, ידעתי שהוא יעצבן אותי הרבה פעמים אבל שהוא גם יביא את האיכויות. היו פה עוד המון שחקנים שתרמו, תסתכלו על חלוקת השערים שלנו".

בסיום המשחק הודיע הבעלים אלי שגב שסיכם עם יוסי מזרחי לשלוש שנים נוספות כאשר בימים הקרובים אם לא יקרה משהו דרמטי מזרחי יחתום רשמית. גם שי הולצמן ימשיך, כמו גם מרבית הצוות המקצועי.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
מאמן מכבי נתניה יוסי מזרחי חוגג עלייה לליגת העל. ברני ארדוב
"לא היה ספק לרגע שהשידוך הזה טוב לשני הצדדים". יוסי מזרחי/ברני ארדוב

ערן לוי: "רוצה להישאר כאן עד סוף הקריירה"

שחקן העונה ערן לוי אמר: "זה לא היה קל. היתה לנו מטרה ראשונית שכולם יודעים אותה, ואני שמח מאוד שעמדנו בה. לבד זה לא היה קורה. במכבי נתניה אני מבסוט, נותן את הכדורגל שאני צריך לתת ויוסי נותן לי את כל הגב שצריך. מגיע לקהל הזה. עליתי ליגה בעבר, אבל היום זה משהו אחר לגמרי. אני רוצה להישאר כאן עד סוף הקריירה".

רן רול, מהמצטיינים במשחק, דיבר על התחושות שלו באופן אישי: "בעונה שעברה היו לי דמעות של עצב עם נצרת עלית במחזור האחרון והיום זה דמעות של אושר. התחושה היא מדהימה ועשינו עונה ענקית. המטרה שלנו הייתה להעפיל ליגה אבל נשמח להצליח גם בגביע." על עתידו אמר רול: "אני מקווה שאחרי הרבה שנים בליגה הלאומית הגיע הזמן שלי להיות בליגת העל".

חלוץ מכבי נתניה ערן לוי חוגג עלייה לליגת העל. צילום ועריכה: קובי אליהו, ברני ארדוב
"רוצה לסיים כאן את הקריירה". ערן לוי/ברני ארדוב, צילום ועריכה: קובי אליהו

קובי בלדב: "אין מאושר ממני"

מי שנראה נרגש במיוחד הוא קובי בלדב שניהל את המועדון לאורך שנים ארוכות ומשמש היום כאחראי על מחלקת הנוער. "בתור אחד שהוריד את הקבוצה בעונה שעברה, אין מאושר ממני לראות את מה שקורה בה העונה. הרמתי יום לאחר הירידה טלפון ליוס מזרחי ואמרתי לו שאני רוצה שהוא יחזור אותנו לליגת העל. הצלחנו למכור את הקבוצה לבעלים המדהימים האלה וכל דבר לטובה. כנראה שהיינו צריכים לרדת. המועדון הזה מספיק חזק ותהיה קבוצה טובה וחזקה בליגת העל עם הקהל המדהים והבעלים המדהימים האלה", אמר בלדב.

גם הבעלים הנוכחים יוסי מאור דיבר על התחושות "יצאתי מהחור ליום אחד ואני רוצה לחזור אליו לעונה שלמה, אז תנו לי לדבר פחות ולעשות יותר עבודה. התחושה היא מדהימה. הצלחנו, עבדנו לפי הספר והכל הלך. נשאר לנו עוד מאמץ קטן לפני סיום העונה. הגדרנו לעצמנו את היעדים בהתחלה - קודם כל לעלות ליגה, ואחר כך להתברג בין ארבע הגדולות בליגת העל. כל הכבוד לקהל הזה, שהוא חצי קבוצה. יש לנו תוכניות לעונה הבאה והבסיס שלה הוא לגדול אבל לרוחב ולא לגובה, לא לזרוק סתם כספים על שחקנים אלא על מערכת שתהיה חזקה".

אלי שגב הוסיף: "מכבי נתניה הציבה לעצמה מטרה - והשיגה אותה. בעזרת הקהל הנפלא, המאמן הטוב והצוות הנהדר. כל מי שחתום כאן ויש לו חוזה יישאר גם בשנה הבאה". שמעון גונן סיכם: "זו פעם ראשונה בתולדות הכדורגל שאתם רואים קשר כזה בין ההנהלה, המאמן והקהל".

אלבום תמונות למזכרת

אוהדי מכבי נתניה. ברני ארדוב
קהל שהוא חצי מועדון. אוהדי מכבי נתניה/ברני ארדוב
שחקני מכבי נתניה חוגגים עלייה לליגת העל. ברני ארדוב
שחקני מכבי נתניה חוגגים עלייה לליגת העל/ברני ארדוב
שחקן מכבי נתניה קובי חסן (ימין) עם מאמנו יוסי מזרחי (שמאל). ברני ארדוב
שחקן מכבי נתניה קובי חסן (ימין) עם מאמנו יוסי מזרחי (שמאל)/ברני ארדוב
הבעלים של מכבי נתניה. ברני ארדוב
הבעלים של מכבי נתניה/ברני ארדוב
שחקן מכבי נתניה עידן שריקי. ברני ארדוב
שחקן מכבי נתניה עידן שריקי/ברני ארדוב
שחקן מכבי נתניה לארי קיודה. ברני ארדוב
שחקן מכבי נתניה לארי קיודה/ברני ארדוב
אוהדי מכבי נתניה מחבקים את ערן לוי. ברני ארדוב
אוהדי מכבי נתניה מחבקים את ערן לוי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully