וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי מזרחי סיכם לשלוש שנים במכבי נתניה

9.4.2014 / 21:27

המאמן שהעלה את הקבוצה ליגה אמר: "מחכה לנו הרבה עבודה, אבל יש לנו עוד משימה להשלים". כ-8,000 אוהדים הבטיחו מקומם בחצי הגמר

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

חמישה ימים בלבד אחרי שהבטיחה את מקומה בליגת העל, מכבי נתניה עשתה צעד חשוב וראשון בהכנות לעונה הבאה, והערב (רביעי) היא הודיעה כי יוסי מזרחי סיכם לשלוש השנים הקרובות בקבוצה. מזרחי שהגיע בקיץ האחרון לנתניה אחרי ירידת הליגה הדרמטית לליגה הלאומית ממ.ס. אשדוד השיג עם הקבוצה גם את המקום בחצי הגמר וזוכה לפופולאריות רבה גם בקרב האוהדים. לאחר שהגיע לסיכום על המשך דרכו אמר מזרחי: "אני מאושר. מחכה לנו עבודה רבה, אך יש לנו השנה עוד משימה להשלים".

מאמן מכבי נתניה יוסי מזרחי חוגג עלייה לליגת העל. ברני ארדוב
לא הולך לשום מקום. יוסי מזרחי/ברני ארדוב

ובינתיים כ-8,000 אוהדים של מכבי נתניה כבר הבטיחו את מקומם בחצי גמר גביע המדינה. העולה הטרייה לליגת העל תפגוש את מכבי פתח תקוה במשחק הראשון מבין שניים שייערך באצטדיון רמת גן ביום רביעי הבא (16.4, 18:00). במועדון מאמינים שלמשחק יגיעו בסופו של דבר למעלה מ-10,000 אוהדים של הקבוצה. ?הקהל בנתניה צמא להצלחות?, אמר שחקן בקבוצה, ?זה לא מפתיע אותנו שהם יגיעו בהמוניהם?.

במועדון מרוצים מאוד מההיענות הרבה של הקהל הצהוב-שחור ובטוחים שאם ייבנה סגל אטרקטיבי, האוהדים יגיעו בהמוניהם גם בעונה הבאה. לשם כך, בקבוצה כבר עומלים על התכניות לליגת העל.

אגב יום אחרי חצי הגמר צפוי להתקיים טורניר אוהדים בנתניה אליו יגיעו גם חלק מהשחקנים. בצד המקצועי בנתניה ממשיכים לייחס חשיבות לחגיגה ולמרות שהבטיחו את העלייה, שחקנים רבים מבינים מודעים מהם עומדים למבחן עד סוף העונה, כזה שיקבע אם ימשיכו גם בעונה הבאה בליגת העל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

עדכון ראשון: 13:18

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully