וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדוע שחורציאניטיס הושעה לפני שעמד לדין?

10.4.2014 / 10:06

היווני לא ישחק נגד הפועל ירושלים למרות שיועמד לדין רק ב-24 לאפריל. גיא הראל: "לא צד לעניין, אבל מבחינתי הוא יכול לשחק". בית הדין דחה את בקשת הפועל ת"א להקדים את הדיון

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בית הדין של איגוד הכדורסל הודיע אתמול (רביעי) כי הדיון בעניין משחק הדרבי ביום שני נדחה ל-24 לאפריל לבקשת סופוקליס שחורציאניטיס שעומד לדין ובהסכמת הפועל תל אביב. כמו כן הודיע בית הדין כי השחקן יושעה מפעילות עד לדיון, כשהדבר נעשה בהסכמת הסנטר היווני. הצהובים ישחקו במסגרת הליגה רק משחק אחד עד אז, נגד הפועל ירושלים ביום שבת הקרוב.

בית הדין המשמעתי דן היום בבקשה של הפועל תל אביב להקדים את הדיון בטענה שאם יוחלט על הטלת עונש רדיוס במועד הדיון הנדחה, יחול העונש על משחק הבית הראשון בסדרת רבע גמר הפלייאוף. אלא שהדיין עו"ד עמיאל תגר הסביר כי לעת עתה לא ניתן לקיים דיון מוקדם יותר בשני האישומים ולכן הדיון יישאר ב-24 באפריל.

סופוקליס שחורציאניטיס מכבי תל אביב. קובי אליהו
יש היגיון בהחלטה? שחורציאנטיס/קובי אליהו

חלק מקבוצות הצמרת של ליגת העל לא הבינו את החלטת בית הדין להשעות את שחורציאניטיס לפני קבלת פסק דין בעניינו, "מבחינתי כל עוד הוא לא עמד לדין, הוא יכול לשחק", אמר לוואלה! ספורט הבוקר מנכ"ל הפועל ירושלים גיא הראל, "אם הוא יימצא אשם, הוא ירצה את עונשו. אם הוא ייצא זכאי, יוכל לשחק, לא מבין את זה. יש בית דין, אם חושבים שהוא יכול לשחק, אין בעיה, אנחנו לא צד לעניין. אני יודע דבר אחד, מרצים עונש מקבלת פסק הדין בבית הדין. אם רוצים שהוא ישחק ביום שבת, אני לא רואה מניעה חוקית לעניין".

גם בהפועל תל אביב, שם טענו הבוקר כי הסכימו בסך הכל לדחות את הדיון מיום חמישי הקרוב ולא מבינים כיצד הגיע הדיון עד ה-24 לאפריל, תמהים על החלטת בית הדין, "נניח ואני אמור לקבל עונש רדיוס, והדיון נקבע לפני דרבי, אז אני יכול מיוזמתי לערוך משחק רדיוס נגד נתניה וזה ייחשב לי כעונש?", אמר אמש יו"ר האדומים רמי כהן, "אני חושב שהעונש של סופו צריך להיות מקבלת פסק הדין, ולא לפני".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
חבר הנהלת הפועל תל אביב רמי כהן. ברני ארדוב
שוב מתלוננים. הפועל/ברני ארדוב

קבוצות נוספות טענו אמש כי ההחלטה של היועץ המשפטי לקבוע דווקא שמונה משחקים כעונש המומלץ, לא הגיעה מהאוויר, וגם ההחלטה להשעות את שחורציאניטיס, כשככל הנראה ההשעייה תיחשב כתקופת העונש, "אם מכבי תל אביב תעבור את סדרות רבע הגמר וחצי הגמר ללא הפסד, אז בזכות ההשעייה הזאת והעונש שביקש היועץ המשפטי הוא יוכל לחזור לגמר", אמר יו"ר של קבוצה נוספת, "זה נראה כאילו מישהו ישב על הלוח משחקים של ליגת העל ואירגן את העונש שייצא למכבי תל אביב נוח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully