וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפט אוסקר פיסטוריוס: "אתה הרגת בן אדם, קח אחריות"

התובע במשפט דרש מהאתלט להסתכל בתמונות של גופת חברתו המדממת. פיסטוריוס מירר בבכי: "היא מתה לי בידיים"

אוסקר פיסטוריוס, בית המשפט. AP
אוסקר פיסטוריוס, בית המשפט/AP

אוסקר פיסטוריוס עלה היום (רביעי) זה היום השלישי ברציפות לדוכן העדים במשפט שבו הוא מואשם ברצח בת זוגו ריבה סטינקאמפ. פיסטוריוס המשיך לספר על אירועי הערב הטרגי, ואמר שהחזיק את ריבה בזמן שהאמבולנס הגיע. "היא מתה בידיים שלי", סיפר, והוסיף שניסה להחיות אותה ולעצור לה את הדימום. הוא כמובן שוב הכחיש שירה בה במכוון, והמשיך לטעון שירה בדלת חדר האמבטיה כיוון שחשב שמדובר בפורץ.

כמו ביומיים האחרונים, גם היום פיסטוריוס פרץ בדמעות בזמן העדות שלו. "הפרמדיקים הגיעו הביתה וביקשו שאתפנה ואתן להם מקום", סיפר פיסטוריוס, לעיני משפחתה של סטינקאמפ, דוגמנית לשעבר וכוכבת ריאליטי, "ריבה כבר מתה בזמן שאני מחזיק אותה בידיים שלי, לפני שהאמבולנס הגיע. ידעתי שכבר אין לי הרבה מה לעשות. שאלתי את אחד השוטרים אם אוכל לשטוף ידיים, בגלל שהריח של הדם גרם לי לרצות להקיא".

העדויות של פיסטוריוס מיום שני

התובע דרש היום מפיסטוריוס "לקחת אחריות" על מעשיו, והורה עליו לצפות בתמונות של הגופה המדממת של חברתו לשעבר. הוא טען ש"הראש שלה התפוצץ", ואמר "הגיע הזמן שתראה את זה". "אתה הרגת בן אדם, זה מה שעשית", קרא התובע גרי נל, "אתה ירית בה והרגת אותה, לא תיקח אחריות?

כמו כן, הוא הראה סרטון שבו נראה פיסטוריוס חוגג עם אקדח, בניסיון להמשיך את הקו של התביעה לפיה האצן קטוע הרגליים היה חובב נשק ונהג להשתמש בו בקביעות ובפזיזות. בסרטון כינה פיסטוריוס את הרובה "zombie stopper".

אתמול בזמן העדויות הציגה התביעה שורה ארוכה של מסרונים בטלפונים שמהם עלתה תמונה של יחסים מורכבים בין סטינקאמפ לפיסטוריוס. בחלקם סטינקאמפ כתבה דברי אהבה חמים לבן זוגה, ובחלקם ציינה שהיא מרגישה מאוימת ממנו ומתקשה לבטוח בו. כמו כן, הוא התבקש היום להראות כיצד הוא מכה במחבט קריקט, שבו טען ששבר את דלת חדר האמבטיה כדי לגלות את זהות "הפורץ".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
ג'ון סטינקאמפ, אמא של ריבה סטינקאמפ, משפט אוסקר פיסטוריוס. AP
אמא של ריבה סטינקאמפ עוקבת בפנים קפואות אחר המשפט/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully