וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסקר פיסטוריוס התנצל: "פוחד לישון, סובל מסיוטים"

האצן הדרום אפריקאי העיד במשפט הרצח שלו: "ניסיתי להגן על ריבה סטינקאמפ, לפעמים אני יכול להריח את הדם שלה"

האתלט הדרום אפריקאי אוסקר פיסטוריוס. AP
פיסטוריוס/AP

אוסקר פיסטוריוס הנרגש הביע התנצלות בפני משפחתו של בת זוגו ריבה סטינקאמפ ביום הראשון לעדותו במשפט הרצח שלו. בקול רועד פיסטוריוס אמר שהוא "ניסה להגן" על ריבה ואמר שהוא לא יכול לדמיין את הכאב שגרם. פיסטוריוס הוסיף שהוא "סובל מסיוטי לילה" ושלעתים הוא מתעורר ומריח את הדם של סטינקאמפ.

כזכור, התביעה במשפט טוענת שפיסטוריוס רצח את חברתו בכוונה, כשירה בה ארבעה כדורים דרך דלת האמבטיה, בעוד האצן הדרום אפריקאי טוען כי חשב שמדובר בפורץ. התביעה ניסתה להציג את פיסטוריוס כגבר זועם וקנאי, שמתחת לתדמיתו הציבורית האהודה והשקטה מסתתר גבר חם מזג עם טמפרמנט אלים. התביעה אף הציגה מסרונים שמהם משתמע שפיסטוריוס היה קנאי וחסר שליטה.

פיסטוריוס העיד ואמר ש"לא עבר רגע מאז המוות שלא חשבתי על המשפחה. אני מתעורר בכל בוקר, ואלה האנשים הראשונם שאני חושב עליהם, הראשונים שאני מתפלל עבורם. אני לא יכול לדמיין את הכאב והצער שגרמתי להם, ואת הריקנות שהותרתי. פשוט ניסיתי להגן על ריבה. אני יכול להבטיח שכשהיא הלכה למיטה באותו ערב, היא הרגישה נאהבת. פעמים רבות ניסיתי לכתוב את תחושותיי, אבל לא הצלחתי". גברת סטינקאמפ, אמה של הנרצחת, נותרה עם פנים קפואות למשמע דבריו.

פיסטוריוס טען שמאז המוות של חברתו הוא לוקח בקביעות כדורים נגד דיכאון וכדורי שינה. "אני פוחד לישון, אני סובל מסיוטים, אני יכול להריח את הדם שלה ומתעורר מבועת", אמר.

עדויות במשפט רמזו שפיסטוריוס נוהג להשתמש באקדח לעתים תכופות, והזכירו מקרים שבהם בטעות ירה במהלך בילוי במעדה ופעם אחת ירה בטעות בגג המכונית בזמן נהיגה. בעדותו סיפר שבילדותו המשפחה סבלה מפריצות רבות, ושבעבר מכונית עקבה אחריו עם שני טיפוסים חשודים, ורק כשראו את האקדח נסוגו. "אלוהים שאני מאמין בו הוא אלוהים מגונן", סיכם פיסטוריוס, שהציג את עצמו כאדם דתי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully