וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רובן ראיוס: "רוצה לחזור למגרש ולעזור למכבי חיפה"

9.4.2014 / 12:03

הקשר ביצע שבע שעות התנדבות והגיב לקראת הדיון הערב. הערכה: אייל גולסה ישחק בבלגיה או בסקוטלנד בעונה הבאה

אדריאן הרבשטיין

בית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל יכריע היום (רביעי) האם לשנות את העונש שספג קשר מכבי חיפה רובן ראיוס – הרחקה משישה משחקים בפועל (כולל ההרחקה האוטומטית), ששניים מהם יופחתו במידה וימלא מכסה של עשר שעות התנדבות ברמב"ם.

מבדיקה שערכנו הבוקר עולה כי ראיוס מילא כבר שבע שעות התנדבות, ארבעה מפגשים של שעתיים בכל פעם (להוציא את המפגש אתמול, שעה אחת בלבד). המפגש הבא ייערך כנראה בשבוע הבא, בתקווה שיוכל לחזור למשחק מול הפועל באר שבע. כפי שפורסם אתמול, תובע ההתאחדות עו"ד ניר רשף מבקש לבטל את עונש ההרחקה על תנאי ובכך להרחיקו לששה משחקים בפועל, ולא לשלושה בלבד.

רובן ראיוס שחקנה המורחק של מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
מת לחזור. ראיוס/אדריאן הרבשטיין

ראיוס אמר לקראת הדיון: "אני רוצה לחזור למגרש כדי לעזור למכבי חיפה". באתר הרשמי של השחקן נכתב: "השחקן מתאמן עם הקבוצה ולמרות שהוא לא משחק הוא בכושר מצוין והוא מוכן לחזור להרכב. בזמן הזה הוא מבקר בבתי חולים ומקדיש את זמנו להיות עם אוהדי מכבי חיפה המאושפזים".

כמו כן, בית הדין העליון ידון היום גם בעונש הרדיוס שהטיל על חיפה. אם עונש הרדיוס יישאר על כנו, ייתכן שתארח בנתניה. אתמול קיימה הקבוצה אימון כדורסל באולם רוממה, ורק מחר היא תשוב להתאמן. בויאן שראנוב הצטיין. השוער יעזוב בתום העונה, ובמקומו יגיע כנראה שוער זר. אם יוחלט להביא שוער ישראלי, ייתכן שחיפה תפנה לאריאל הרוש שהוזכר כמועמד מספר פעמים בעונה החולפת. המגן שמואל שיימן ייקרא בימים הקרובים לחתום על החוזה, לאחר שסיכם לעונה נוספת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שחקן מכבי חיפה, אייל גולסה. ברני ארדוב
בחיפה מסרבים להתייחס לעתידו. גולסה/ברני ארדוב

בעניין אחר: הקשר אייל גולסה ממשיך להתאמן בנפרד מהקבוצה, שם מסרבים בכלל להתייחס לעתידו. יחד עם זאת, בסביבתו של הקשר העריכו היום כי הוא ישחק בעונה הבאה בבלגיה או בסקוטלנד. סוכן השחקנים דודו דהאן מייצג אותו בשתי המדינות, וכבר הציע אותו בעבר לסלטיק. העובדה שגולסה יהיה שחקן חופשי בתום העונה אמורה לסייע לו במעבר. סטנדרד ליאז' של גיא לוזון הוזכרה כאופציה, כמו גם קורטרייק וגנט הבלגיות. גולסה מעדיף שלא לשחק בקבוצת תחתית ולחזור לכושר בהדרגה במהלך העונה הבאה.

* שחקני מכבי חיפה השתתפו השבוע במבצע אריזת חבילות המזון של עמותת מגדל אור בראשות הרב יצחק גרוסמן, וזכו לקבל מהרב ברכה מיוחדת להצלחה במשחק החשוב ביום ראשון נגד מכבי תל אביב.

אלון תורג'מן, חן עזרא, עידן ורד, הרב גרוסמן, אמיר אדרי, אביחי ידין, מכבי חיפה. עמותת "מגדל אור",
אלון תורג'מן, חן עזרא, עידן ורד, הרב גרוסמן, אמיר אדרי, אביחי ידין, מכבי חיפה/עמותת "מגדל אור"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully