וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תובע ההתאחדות ידרוש לבטל הפחתת 2 המשחקים לראיוס

8.4.2014 / 9:24

במסגרת הדיון בעליון: עו"ד רשף יתמוך בעונש שקיבל הקשר, אך ללא התחשבות בפעילות ברמב"ם. סופית: סוכמה עסקת שיימן

אדריאן הרבשטיין

תובע ההתאחדות לכדורגל, עו"ד ניר רשף, ידרוש לבטל את עונש ההרחקה על תנאי שהוטל על קשר מכבי חיפה רובן ראיוס ולהרחיקו מהמגרשים לחמישה משחקים בפועל, לא כולל ההרחקה האוטומטית. המשמעות: אם הבקשה שתוגש מחר במסגרת הערעור על פרשת רפי דהן תתקבל, ראיוס יבצע את עבודות השירות ברמב"ם אך לא יופחתו לו שני משחקים מהעונש.

למעשה, התובע תומך בפסק הדין שקבע כי על ראיוס להיות מורחק מחמישה משחקים, אלא שהוא יטען כי זהו עונש מופחת ביחס למה שתבע תחילה - הרחקה לשמונה משחקים. אם זה יקרה, ראיוס ירצה שני משחקים הרחקה נוספים – מול הפועל באר שבע בשבוע הבא, מול קריית שמונה בעוד שבועיים.

במקביל, ייערך מחר דיון נוסף: הפעם חיפה היא המערערת, וזאת בנוגע לעונש הרדיוס שספגה בעקבות אירועי המשחק מול הפועל תל אביב. הרדיוס אמור לחול במשחק הבית הקרוב נגד באר שבע וחיפה תאלץ לנדוד למגרש אחר כשנתניה היא אחת האופציות. כך או כך, במועדון מאמינים שעונש הרדיוס יומר בעונש נוסף על תנאי. עו"ד רשף מתכוון להיות נוכח גם בדיון הזה.

רובן ראיוס שחקנה המורחק של מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
יישאר בחוץ? רובן ראיוס/אדריאן הרבשטיין

אחרי שהודיעה כי סיכם לעונה נוספת בקבוצה ומאוחר יותר התגלעו פערים הנובעים מדרישות חדשות של שמואל שיימן, מכבי חיפה סיכמה עם המגן לעונה נוספת. השחקן, המיוצג על ידי עו"ד שחר גרינברג, הגיע למשרדי המועדון ונפגש עם המנכ"ל איתמר צ'יזיק, זאת לאחר שכבר ביקש להבטיח את שחרורו מיד בתום העונה אם לא יהיה חלק מהרוטציה. הבעיה בסעיף הזה הייתה ששיימן כבר לא יהיה חלק ממכבי חיפה, משום שזאת בחרה שלא לממש את האופציה לשנתיים נוספות והאריכה את חוזהו בעונה אחת בלבד. כעת הצדדים הגיעו להסדר והחתימה צפויה בימים הקרובים. בחיפה החליטו לשים את פרשת טאלב טואטחה מאחור. "שחר אמר לו בשיחה מה הוא חושב, וברור לשני הצדדים שמקרים כאלו לא יחזרו", אמרו. נכון לאתמול, השחקן לא נענש.

בצל הביקורת שהושמעה אתמול על חלק משחקני הקבוצה, במכבי חיפה עדיין מקווים לשמור על המקום הרביעי בתקווה שתעפיל לאירופה. חלק מהשחקנים טענו אתמול כי אי העפלה לאירופה אינה תיחשב לאסון, משום שחיפה צריכה לבנות את עצמה מחדש בעונה הבאה. יחד עם זאת, במועדון סבורים שהגעה לאירופה תגדיל את הביקוש למנויים לקראת המעבר לסמי עופר. ההערכה היא שעד סוף החודש ימונה מאמן, כששניים מהמועמדים המובילים הם רוני לוי והסרבי ולדימיר סטנוייביץ'.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully