וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טואטחה לא נענש: "עברתי שנה לא קלה, מבקש סליחה"

7.4.2014 / 13:57

מגן מכבי חיפה הוסיף על התקרית בה היה מעורב: "אין הצדקה למה שעשיתי". שחר הגיע לאימון. גורם: "יש שחקנים לא מחויבים"

אדריאן הרבשטיין

מגן מכבי חיפה, טאלב טואטחה, הגיע לאימון הבוקר ושוחח עם הנשיא יעקב שחר וסגנו עוזי מור בעקבות התקרית בה היה מעורב ביום שבת. לאחר מכן, במסגרת טורניר שנערך לזכרו של דוד לולו ירון ז"ל בקצף, הוא מסר הצהרה לתקשורת. במכבי חיפה החליטו שלא להענישו בינתיים. טואטחה אמר: "בשנה האחרונה חטפתי המון קללות, שנה לא קלה. אבל זה לא מצדיק את מה שעשיתי. אני מהווה דוגמא ללא מעט ילדים במגזר ואני מבקש סליחה".

בתוך כך, בלב העניין שמרכזת הקבוצה בשבועות האחרונים בעקבות היכולת בשבועות האחרונים, טמונה ביקורת של לא מעט שחקנים בקבוצה על המצב שהוביל ליכולת הרעה שלהם. שחקנים הזכירו אתמול (ראשון) שוב את מדיניות הרכש הדלה שביצע המועדון בקיץ, וזאת לצד העובדה ששחקנים בכירים יחסית לא הגיעו לקבוצה בגלל בעיות כלכליות. במועדון מעריכים כי זאת גם הסיבה המרכזית לדבריו של אריק בנאדו לאחר המשחק. אלה נבעו, על פי ההערכות של אנשי המועדון, בעקבות ההתנהלות בקיץ.

חיפה, כזכור, הביאה רכש ישראלי שיתחרה על מקומו בהרכב (שמעון אבוחצירא, אלעד גבאי, רן אבוקרט) ונשענה על הסגל הנוכחי, מתוך ידיעה שהקבוצה לא תוכל לרוץ לאליפות. כמה שחקנים אותם רצה המאמן, בהם דן איינבינדר (בנאדו רצה אותו בקיץ), אבי ריקן, עומר דמארי, דימיטריס חריסטופי וז'רמי בוקילה, לא הגיעו בגלל בעיות כלכליות, כשבחלק מהמקרים מדובר על משא ומתן שכשל בגלל פער לא גבוה יחסית.

כזכור, במוצאי שבת פורסם כי יעקב שחר ובנאדו שוחחו לאחר המשחק, כשההערכה היא שבשיחה הסביר בנאדו כי הקבוצה הייתה זקוקה לעוד מספר שחקנים בכירים כדי להצליח. אחד השחקנים אמר אתמול: "אם מישהו חשב בתחילת העונה שנוכל להיצמד למכבי הוא כנראה חולם. אין לנו סגל לאליפות. ההצהרות של המועדון בתחילת העונה על ריצה לכל התארים היא חלק ממדיניות".

גורם בכיר במכבי חיפה אמר אתמול: "יש כאן בעיות מקצועיות, אבל בעיקר בעיות מנטליות. יש שחקנים שלא מחויבים מספיק. אולי הם איבדו עניין בקבוצה. שחקנים כאלה לא יהיו כאן בעונה הבאה".

אריק בנאדו מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
שחקני הרכש שהוא סימן, לא הגיעו. בנאדו/אדריאן הרבשטיין

שחר הגיע לאימון היום. הנשיא, שנוהג להגיע בדרך כלל בתקופות בהן הקבוצה נמצאת בתקופה רעה. שחר לא דיבר עם השחקנים באימון ואחד מהם אמר מיד בסיומו: "זה כנראה המסר החד ביותר שהוא יכול היה להעביר... אין לו מילים". מי שכן דיבר עם השחקנים היה המאמן אריק בנאדו שערך אסיפה קצרה על כר הדשא לפני האימון. "אנחנו בתקופה פחות טובה אבל אני אתכם, אתמוך בכם. אני חזק", אמר המאמן. "אני רוצה להתייחס למקרה של טאלב טואטחה. לפעמים אוהדים מקללים, אבל אסור להגיב להם. צריך לדעת להתאפק".

במכבי חיפה מאוכזבים מאוד מהיכולת של אביחי ידין העונה. למרות שמדובר בשחקן בכיר, ההחלטה האם להיפרד ממנו תהיה של המאמן הבא. במועדון רוצים למנות את המאמן בשלב מוקדם יחסית (רוני לוי ו-ולדימיר סטנוייביץ' עדיין מועמדים) כדי שזה יוכל להקדים את ההכנות. כך למשל, במועדון סבורים שלא מעט שגרירים שנמצאים ברשימות לא יסכימו לחזור לישראל. עד כה בדקו במועדון אפשרות להחזיר שחקני הגנה כמו יובל שפונגין או רמי גרשון ושחקני התקפה דוגמת יוסי בניון, דודו ביטון, תומר חמד ועדן בן בסט. "חלק גדול מהם לא יחזור לארץ, כבר עכשיו זה ברור. נצטרך להקדים את ההכנות כדי להביא לכאן שחקנים בעל שיעור קומה. ישראלים וזרים", אמרו אתמול בחיפה.

היום כאמור נערך טורניר לזכרו של דוד לולו ירון. נערך בהשתתפות שתי קבוצות נערים ג' של מכבי חיפה, וכן קבוצות נערים ג' של מכבי והפועל תל-אביב, הפועל חיפה והפועל רעננה. "ירון היה מנהלה האדמיניסטרטיבי של הקבוצה, איש משפחה ובאותה הנשימה – איש מכבי חיפה בכל רמ"ח אבריו", נמסר מהמועדון.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
טורניר לזכרו של דוד "לולו" ירון. האתר הרשמי של מכבי חיפה, אתר רשמי
הטורניר לזכרו של דוד "לולו" ירון/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי חיפה

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

(עדכון ראשון: 10:25)

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully