וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בנקודות אנחנו מקום ראשון, במחמאות אחרון": ברק יצחקי בראיון

ההישג הגדול יותר של העונה לעומת אשתקד וחוסר היכולת של הפרשנים להכיר בכך, הפערים בין מכבי שעזב לזו אליה חזר, הגאונות והכעס על קרויף, ההצטיינות של זהבי, החוזה, הדמעות והעתיד. ברק יצחקי מדבר על הכול. מאייל גולן הקורבן ועד עטר – השחקן הטוב בצרפת חוץ מזלאטן

one

בתקציר: המספרת של ברק יצחקי בניצחון 1:3 על מכבי חיפה

זה קרה ב-27 בפברואר, במהלך החימום לקראת משחק הגומלין של מכבי תל אביב בבאזל, במסגרת שלב 32 הגדולות של הליגה האירופית. ברק יצחקי מיד הבין.

"הייתי בתקופה מאוד טובה מבחינה אישית והאמת היא שמהשנייה הראשונה שנפלתי על הרצפה, הבנתי מה קרה. ידעתי שיש נזק וידעתי שקרעתי את הצולבת. קשה לי אפילו להיזכר בזה, זה לא כיף. זה לא רגע שאני ארצה לזכור. נכנסתי לחדר ההלבשה והדמעות פשוט ירדו לבד, לא יכולתי להפסיק לבכות. היו הרבה מאוד אנשים שתמכו בי מסביב כבר מהרגע הראשון והיה לי מאוד קשה להיות עם החבר'ה בחדר ההלבשה, רגע לפני שהם יוצאים למגרש. זה היה רגע קשה מאוד, לראות את כולם מחובקים והמאמן נותן כמה טיפים אחרונים לפני העלייה למגרש. כולם עומדים דרוכים למשחק ואני עם דמעות והם מסתכלים עליי. זה היה רגע לא קל, אבל הרגשתי שכולם מחבקים אותי באותו רגע. הרגשתי שכולם מאחורי כבר מהשנייה הראשונה. אני בטוח שהם הבינו מהתגובה שלי שזה לא משהו פשוט. אני היום חודש וחצי אחרי זה וכבר מסתכל קדימה, על התהליך השיקומי ועל חזרה כמה שיותר מהר למגרש. קשה לראות את החברים מבחוץ וזה חלק מהדברים הקשים שאני צריך להתמודד איתם".

מכבי תל אביב קרובה לסיכום על חוזה חדש עם ערן זהבי

בעקבות אבי נמני: ערן זהבי מככב גם במספרי המחזור

שחקן מכבי תל אביב ברק יצחקי. עמוד הפייסבוק של מכבי תל אביב, אתר רשמי
"הבנתי מה קרה. ידעתי שיש נזק ושקרעתי את הצולבת". ברק יצחקי ברגע הפציעה בבאזל/אתר רשמי, עמוד הפייסבוק של מכבי תל אביב

זה שוב קרה לו, בפעם השנייה במהלך הקריירה במכבי תל אביב. ברק יצחקי היה בכושר נפלא, כבש שבעה שערים בליגת העל (כולל מספרת מרהיבה למכבי חיפה), הוסיף עוד ארבעה בקמפיין האירופי המוצלח של האלופה וזימון מחודש לנבחרת ישראל בגיל 29 וחצי נראה קרוב מתמיד. אך אז, כפי שהוא תיאר, הגיע הרגע הכואב ההוא בבאזל ואיתו התוצאה המרה: קרע ברצועה הצולבת בברך ועוד כחצי שנה מחוץ למגרשים. כעת הוא מדבר על הכול בראיון לוואלה! ספורט.

למרות שלא תהיה חלק מהישורת הסופית, אתה מרגיש חלק בלתי נפרד מהקבוצה העונה? מרגיש שהשארת חותם?

"לא יודע אם השארתי חותם או לא. אני מאוד שמח מהחזרה שלי. מאוד שמח מההתקדמות שעשיתי השנה ואני שמח שהראיתי הרבה דברים טובים העונה. מה שהכי מחזק זה התגובות והאהבה שאני מקבל מהאוהדים של מכבי, שתומכים בי בלי הפסקה. שרים לי את השיר שלי בכל משחק, למרות שאני לא משחק וזה מעביר בי צמרמורת והם מחזקים אותי מאוד. אני מקווה לחזור ולהחזיר להם בכמה רגעי אושר על המגרש".

עברו מחשבות בראש שאולי לא תחזור?

"לא. חד משמעית לא. לרגע לא עבר בראש. אני פשוט מכיר את עצמי ויודע שאני לא מוותר כל כך בקלות. אולי אנשים שקצת יותר חלשים באופי יכולים להישבר. אבל אני לא אתן לזה לשבור אותי, אני אעבוד קשה בשביל לחזור, כי אני לא מוותר על אהבה כל כך בקלות".

חתמת במכבי תל אביב על חוזה לחמש שנים והיית על גג העולם, עם תואר של השחקן הישראלי הכי טוב בארץ ומאז דברים הולכים ומסתבכים לך. זה נראה שהכול הולך לך קשה בשנים האחרונות, אתה מסכים?

"כן, לגמרי. אבל אין מה לעשות. אני במקצוע שהוא אכזרי. ביום אחד אתה נמצא הכי למעלה ויום אחרי זה אתה למטה. ההתחלה שלי במכבי תל אביב הייתה הדבר הכי ורוד שקרה לי בחיים. זה התחיל בהעפלה לשלב הבתים בליגה האירופית, אחרי שהדחנו את אולימפיאקוס, קבוצה עם תקציב פי שלוש ממכבי והתקציב שלנו גדול. ואז המשחק הראשון בליגה נגד מכבי חיפה, אני לא אשכח את 20 הדקות הראשונות, אני לא אגזים אם אני אומר שהיה צריך להיות 0:3 לנו בעשרים דקות הראשונות. שיחקנו כדורגל נדיר והגענו להמון מצבים. פתאום נפצעתי וזה היה מאוד קשה עבורי. אז כבר עברתי תקופה קשה כזאת פעם אחת, אני לקראת עוד תקופה כזו ובעזרת השם, אעבור גם את זה".

אתה לא חושש שתחזור אולי שחקן פחות טוב?

"ממש לא. אין לי שום ספק שאחזור שחקן טוב, כמו שחזרתי מהפציעה הקודמת. יהיו לי עוד עונות טובות גם אחרי הפציעה הזאת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן מכבי תל אביב ברק יצחקי נפצע מול מכבי חיפה במחזור ה-1. ברני ארדוב
"כבר עברתי תקופה אחת כזאת, אעבור גם את זה". ברק יצחקי לאחר הפציעה מול מכבי חיפה ב-2010/ברני ארדוב

אגב, למה בחרת לעשות הפעם את השיקום באיכילוב, כאן בארץ, ולא בברצלונה כמו בפציעה הקודמת?

"בפעם שעברה זה היה בברצלונה וגם הייתי בביקורות באיטליה. החלטתי לעשות את זה בארץ, כי יש כאן את אחד המנתחים הכי טובים שיש, גיא מורג שהוא לדעתי המנתח מספר אחד בארץ וקיבלתי ממנו את הטיפול הכי טוב שיכול להיות, כמו גם מהצוות הרפואי של מכבי, מהרופאה מיכל גולדווירט וצוות הפיזיותרפיסטים הנפלאים. זה יותר נוח ויותר נגיש ולא צריך לטוס כל הזמן לחו"ל".

נחזור קצת אחורה. ספר קצת על מה שהרגשת כשזרקו אותך ממכבי, על השנה בקפריסין וכמה היא עזרה לך להיות מי שאתה כיום?

"ברגע שהודיעו לי שאני לא נשאר במכבי, זה לא משהו קל לקבל אותו. אבל אין מה לעשות, זה הכדורגל. הודיעו לי שאני לא בתוכניות לאותה שנה. היו לי הרבה הצעות מישראל, אבל החלטתי שאני לא רוצה לשחק פה והלכתי לשחק בקפריסין, שבדיעבד זו היתה החלטה מאוד טובה מבחינת הקריירה שלי. נפגשתי שם עם רוני לוי, אחד המאמנים הכי טובים בארץ, הוא בנאדם שעזר לי לא רק במגרש, אלא גם מחוצה לו וזה משהו שהתברר בסופו של דבר כמשהו טוב, כי הוכחתי את עצמי במגרש".

כעסת על ג'ורדי קרויף אחרי שזרק אותך ממכבי?

"ברור שכעסתי. אבל מה שגרם לי להיות טוב שם, זו ההתנתקות הזאת. ברגע הראשון כעסתי, הרגשתי שעשו לי עוול. הרגשתי שהייתי השעיר לעזאזל של השנה שהייתה קודם לכן. ידעתי שהכול יסתדר בסופו של דבר, ותעבור שנה והכל יהיה בסדר. אני ממש לא חושב שאני הייתי אשם במה שקרה ואם זה היה המצב, הייתי מספיק גבר כדי לעמוד ולהגיד כן. היו כל כך הרבה דברים מעבר לזה שאני בכלל לא רוצה אפילו להתחיל ולהיזכר בזה ולא לדבר על זה. אני היום במקום אחר לגמרי ובסופו של דבר, ברוך השם הדברים הטובים קורים בסוף. אני חושב שבסוף ראינו את זה שאני לא הייתי הבעיה".

בקיץ חזרת למכבי תל אביב אבל נראה שהמעמד שלך מעט השתנה. הגעת כעוד שחקן בקבוצה ולא ככוכב הבלעדי שהכול סובב סביבו. הרגשת את זה?

"הסיטואציה בקיץ הזה הייתה שונה. קודם כל במהלך השנה הקודמת ג'ורדי הגיע לקפריסין מספר פעמים לראות אותי ואפילו הגיע לקראת סוף השנה לאחד האימונים. היינו בקשר ודיברנו או הסתמסנו כמעט פעם בחודש, אז באמת שכל הכבוד לו על כך שהוא שמר איתי על קשר טוב ותמיד עקב ותמיד דאג לקבל עדכונים מאנשים בקפריסין. גם מרוני לוי וגם מחברים רבים שיש לו שם. אם אתה מסתכל על העונה שהגעתי לכאן בהתחלה ועל עונת החזרה שלי עכשיו, אז מדובר בסיטואציה שונה לגמרי. קרה מה שקרה וצריך להתאים את עצמך לסיטואציה הנוכחית. נשארתי בדיוק אותו ברק שהייתי קודם. האמנתי לאורך כל הדרך שאני זה מי שאני ותמיד אשאר ככה ואני לא אשתנה בגלל שאנשים אומרים עליי דברים כאלה ואחרים. נשארתי מי שאני וידעתי שהאני שלי בסופו של דבר ינצח".

המנהל המקצועי של מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף. צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס, ברני ארדוב
"ברור שכעסתי על ג'ורדי, אבל ההתנתקות הזו ממכבי עשתה לי טוב"/ברני ארדוב, צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

למרות מה שאתה אומר זה נראה שחזר ברק אחר למכבי תל אביב, לא אותו ברק שעזב.

"מה זה ברק אחר? חזרתי למערכת אחרת. זו לא אותה קבוצה שהייתה כשעזבתי וכשחזרתי. כיום הקבוצה מנוהלת ברמה הכי טובה שיש, השחקנים מקבלים גב מההנהלה ומהצוות. היום עוטפים אותך בצמר גפן ואף אחד מחוץ למועדון לא יכול לפגוע בך. אם זה תקשורת או כל גורם אחר. ככל שירצו לפגוע בך יותר, כך ישמרו עליך כאן וזו גדולה של מועדון ומכבי תל אביב זה מועדון שונה ממה שעזבתי לזה שחזרתי. זו לא אותה קבוצה ולא אותו מועדון".

תסביר, איזה מועדון עזבת?

"אני מעדיף להסתכל קדימה אל העתיד ולא רוצה להסתכל על העבר. אני מבין לאן אתה חותר, ולא רוצה להיכנס לזה. מה שהיה מבחינתי הוא היסטוריה. גם הדברים שהיו פחות טובים הם היסטוריה".

אתה אומר היסטוריה, אבל אתה למעשה היית קורבן של מה שקרה באותה עונה שבסופה זרקו אותך מהמועדון, לא?

"לא יודע בדיוק מה להגיד לך. לא הלך לקבוצה ולא היינו בתקופה טובה ולא הצגנו כדורגל טוב למרות שציפו מאיתנו. ואז הכי קל להיטפל לשניים-שלושה שחקנים ולהפיל את זה עליהם. קל לתקשורת להתחבר לשחקנים שכביכול מושכים את האש וקל להידבק לזה. נפלתי כחלק מזה וניסיתי לא להתעסק בזה. לא ניסיתי למנוע את הדיבורים סביבי. אני לא אחד שיתקשר לעיתונאים כדי שלא יכתבו דבר כזה או אחר עליי, זה לא אני ואני מאמין בדרך שלי. בסופו של דבר ידעתי שהדרך שלי תנצח והיא אכן ניצחה. עברתי תקופה בהחלט לא קלה, אני לא אשקר. זו אפילו הייתה תקופה שלא נהניתי. לא אגיד שסבלתי, כי אני לא יכול לסבול מהמקצוע שלי. כדורגל זה האהבה שלי. אבל ידעתי שבסופו של דבר מה שצריך לקרות יקרה וזה מה שקרה בסוף".

שחקן מכבי תל אביב ברק יצחקי מונף על כתפי האוהדים. ברני ארדוב
"חזרתי למערכת אחרת. זו לא אותה קבוצה שהייתה כשעזבתי וכשחזרתי". ברק יצחקי באימון הפתיחה/ברני ארדוב

אתה מרגיש שעברת תהליך מסוים בשנתיים האחרונות עם העזיבה לקפריסין, החזרה ועכשיו הפציעה?

"בכדורגל הכול דינמי והכל משתנה בן רגע. אתה לא יכול לצפות מה יקרה לך.

מה השינוי הכי גדול שעברת כאדם? הזוגיות הקבועה? התבגרת?

"אתה יודע שאני בזוגיות קבועה כבר ארבע שנים? אני עם בת הזוג שלי עוד מלפני שהגעתי למכבי תל אביב. מעל שלוש שנים שאנחנו גרים יחד, חיים יחד כל יום, אין יום שאנחנו לא ישנים יחד"

אז מאיפה הודבקה לך תווית הבליין?

"לא יודע איך להסביר לך את זה. זה משהו שנדבק בי וזהו. זה סקסי לדבר על זה, זה יפה להזכיר את זה, כי מדברים על שחקן שמרוויח הרבה כסף ומשחק במועדון הכי גדול בישראל, אז קל להיטפל וקל לדבר על זה, זה טוב לתקשורת. אני יכול להגיד לך ועל זה הקרובים אליי יעידו שמבחינת אורח חיים ספורטיבי, מעולם לא יצאתי לפני משחק, או לפני אימון בוקר ומעולם לא התנהלתי בצורה לא ראויה. לא נלחמתי בתווית שהודבקה לי ואני אחד שיש לו כאלה קשרים טובים עם עיתונאים כדי לשנות דבר כזה. קל להתעסק בי ולא היו התנגדויות אז זה נכנס ללוף כזה ומי שסבל מזה, זה אני".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"תדמית הבליין? זה משהו שנדבק בי". ברק יצחקי עם חיים רביבו ולירון בסיס/מערכת וואלה!, צילום מסך

במה שונה מכבי של היום למכבי שעזבת לפני שנתיים?

"חדר ההלבשה כאן הוא פשוט מדהים היום. יש שקט שהמועדון נותן לשחקנים וזה בהחלט עוזר. הניתוק הזה מהתקשורת וזה שאוהדים לא מגיעים לאימונים, זה משהו שעוזר לשחקנים. זה מוריד הרבה לחץ מכולם ובסופו של דבר יש תוצאות במגרש. הכול מתחיל בניהול והתנהלות של מועדון. מכבי תל אביב מנוהלת בצורה אירופאית וכולם רואים את זה. אני אתן לך את הדוגמא הכי קטנה לכך שזה מועדון גדול ומה זה התנהלות נכונה. יום-יומיים אחרי הפציעה בבאזל, כבר התחילו לדבר איתי על הארכת חוזה. אחרי הפציעה כן ? אתה מבין מה אני אומר ? זה דבר שלא היה קורה בשום מקום אחר. שחקן נפצע ולך תדע מתי יחזור ומציעים לו להאריך חוזה. אתה שומע את זה בברצלונה שוויקטור ואלדס נפצע ומציעים לו חוזה חדש, אחרי שנגמר לו החוזה והוא רוצה לעזוב. אז אמרו בברצלונה שאולי לא ייקחו אותו כי הוא נפצע וזה סמל שלנו, ששיחק כאן הרבה שנים ואנחנו רוצים להוקיר לו תודה ומציעים לו חוזה. אם ייקח את ההצעה או לא, זו כבר החלטה שלו בסופו של דבר, אבל עצם ההצעה זה משהו שמחזק אותך ונותן לך את הכיף להגיע למועדון ולהתחבר אליו. זה הכל בזכות הצוות המקצועי וההתנהלות של ג'ורדי קרויף ובעצם של כל מי שנמצא במכבי תל אביב".

אז איפה עומד עניין הארכת החוזה שלך כעת?

"דיברנו קצת וזהו, זה לא באמת העניין. אני חושב שבסופו של דבר אני כן אאריך את החוזה שלי. אם הכל יילך כפי שזה נראה כרגע אז אין סיבה שזה לא יקרה, אבל זה באמת רק בהתחלה כרגע ואין מה לדבר על זה".

זה אומר שבעצם תישאר במכבי תל אביב עד שתסיים את הקריירה שלך?

"יכול מאוד להיות שכן. זה משהו שאני בהחלט רוצה".

אתה יכול להשוות בין מכבי של העונה למכבי של העונה שעברה?

"מה שעשו כאן בעונה שעברה זה הישג מדהים ואי אפשר לקחת מהם את זה. העונה זה יותר קשה, כי היה את אירופה בדרך ועלינו לשלב הבתים והתמודדנו מול קבוצות מאוד חזקות, כך ששיחקנו בו זמנית בשני מפעלים והיו לנו הרבה מאוד משחקים ולמרות זאת הצלחנו לשמור כל הזמן על המקום הראשון בליגה ואני לא זוכר שהיה דבר כזה בישראל וזה הודות לאותה רוטציה מפורסמת שכולם מדברים עליה ונוטים לנגח אותה".

פאולו סוזה מאמן מכבי תל אביב עם ברק יצחקי. ברני ארדוב
"יש לי חיבור טוב איתו, אשמח שיישאר". ברק יצחקי עם פאולו סוזה/ברני ארדוב

איך אתה כשחקן שהיה רגיל להיות באנקר בהרכב, מרגיש בתוך רוטציה כזו?

"קודם כל, אף שחקן לא אוהב להיות מוחלף או לשבת על הספסל. אבל הרוטציה הזו, ואני אדבר על עצמי זה משהו שעזר לי. עם כל זה שרציתי תמיד לשחק אני גם צריך להישמר מכל מיני פציעות קטנות שמגיעות מכיוונים של עומס וזה היה קורה לי לפעמים, כך שידעו לשמור עליי בצורה נכונה וברוך השם לא זכור לי שעברנו כל כך הרבה פציעות שרירים בקבוצה שגרמו לשחקנים לשבת הרבה זמן בחוץ והצלחנו בזה הודות לרוטציה וגם הודות לעבודה של הצוות המקצועי והרפואי ומאמני הכושר. מכבי תל אביב כיום זה מועדון סופר מסודר. כל אחד יודע מה הוא יעשה באימון והכל מתוקתק כמו שעון שוויצרי. כיום הרוטציה גם התקצרה ויש שינויים מאוד קטנים ממשחק למשחק".

אתה מרגיש שמכבי תל אביב לא מקבלת מספיק קרדיט והערכה על העונה הזו?

"לא נותנים הרבה מחמאות למכבי תל אביב, אין לי מושג למה. אבל בסופו של דבר אם תשווה את הנקודות למחמאות, אז בנקודות אנחנו מקום ראשון ואולי במחמאות נהיה במקום אחרון ואני מעדיף להישאר עם יותר נקודות ופחות מחמאות. למרות שאני אומר לך בוודאות שאנחנו עושים עונה שתהיה חקוקה הרבה שנים בתודעה של מכבי תל אביב, מבחינת ההצלחה באירופה יחד עם ההצלחה כאן בליגה. אנחנו קבוצה מאוד טקטית ומאוד מאומנת ומי שמבין בכדורגל יכול להסתכל על טביעת היד שיש למאמן וזו חוויה. אלה דברים שעובדים עליהם מאוד קשה ועברנו תהליך לא קטן. יש לנו מאמן מאוד קפדן וכדי להחדיר את הדרך שלו, הוא עשה את זה שלב אחרי שלב והצלחנו ללמוד את זה עם הזמן. החל מאימונים של עמידה טקטית ועד דברים אחרים ואתה לוקח את זה לתמיד. אם אתה רוצה לעשות עם עצמך משהו או לבנות את עצמך בעתיד כמאמן, זה דברים שרשומים לי בזיכרון".

היית רוצה שפאולו סוזה יישאר במכבי?

"ברור. יש לי חיבור טוב מאוד איתו באופן אישי וגם לשאר השחקנים. אני בטוח בלי צל של ספק שגם שאר השחקנים רוצים שסוזה ישאר".

בהנחה שערן זהבי יישאר בסופו של דבר במכבי תל אביב, עד כמה הוא חשוב לקבוצה ולמועדון?

"בסופו של דבר זו תהיה החלטה שלו. צריך להוריד בפניו את הכובע על מה שהוא עושה העונה בקבוצה. הוא עובד קשה בשביל זה והכי מגיע לו. הוא מתאמן טוב, מתנהל טוב והוא חבר טוב בחדר ההלבשה ומחוצה לו. הוא עוזר מאוד לכך שהקבוצה הזו תהיה מגובשת בצורה טובה והוא מאוד דומיננטי בחדר ההלבשה. בסופו של דבר הוא מגיע גם למגרש ורואים מי זה ערן זהבי. ערן זהבי זה אחד הווינרים הכי גדולים שיש. אני לא חושב שמכבי זה רק ערן זהבי, כי יש סביב ערן עוד שחקנים טובים. אין ספק שהוא השחקן הכי משמעותי ורואים את זה. הוא סוחב את הקבוצה בהרבה רגעים טובים וברגעים פחות טובים ואת זה אין להרבה שחקנים. יש לו את הקילריות הזאת ונולדים עם זה".

ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב חוגג עם חולצה של ברק יצחקי. ברני ארדוב
"זהבי הוא חבר טוב ואחד הווינרים הגדולים שיש". ערן זהבי חוגג שער ומקדיש אותו לברק יצחקי/ברני ארדוב

עד כמה אתה מתגעגע לאלירן עטר? הוא חסר לך? מה הוא חושב על העונה שלו בצרפת?

"ברור שאנחנו בקשר ואני מתגעגע אליו מאוד. אלירן שחקן גדול ומה שהוא עשה כאן במכבי לא קורה בכל עונה ולא בכל יום. התבאסתי כשעזבתי וברור שרציתי לשחק איתו וזה לא קרה, אבל זה חלק מהכדורגל. אני חושב שהוא עשה בחירה טובה לצאת לחו"ל. יש בזה קשיים והוא יודע את זה. אנחנו מדברים הרבה. יש קשיים במהלך הקריירה ואלירן מודע לכך. הוא הלך לקבוצה קטנה כביכול, קבוצה שלא תוקפת הרבה והוא אחד שצריך התקפות כל הזמן. אני בטוח שבסופו של דבר השנה הזו תחשל אותו עוד יותר והוא ילמד הרבה דברים. אם תיקח את כל השחקנים בצרפת, להוציא אולי את זלאטן, זה לא יגיע לכישרון שיש לאלירן ברגליים, באמת אני אומר".

אם ישאל אותך אם לחזור ארצה או להישאר באירופה, מה תענה לו?

"אני חושב שהוא צריך להישאר בחו"ל. אני חושב שהוא עדין לא טעם מספיק. הוא יצא השנה והיה לו קשה. אז לוותר ? לי זה קרה ואני מצטער על זה. אני חושב שהייתי צריך לנשוך שפתיים ולהמשיך עוד. אבל הייתי צעיר ולא חשבתי נכון והייתי חייב להישאר שם. זה לא קרה וזה היסטוריה. אבל בדיעבד עשיתי טעות שחזרתי לישראל. כרגע אני לא חושב על עוד פרק אירופי, אלא רק רוצה לחזור ולשחק כדורגל. אני רוצה להישאר במכבי כמה שיותר, להצליח כאן כמה שיותר, כי טוב לי פה וזה המועדון הכי מסודר והכי גדול בארץ. זו זכות לכל שחקן".

אני חייב לשאול אותך לסיום. איך הרגשת כשהתפוצצה הפרשה האחרונה של חברך הטוב אייל גולן?

"זה לא סוד שאנחנו חברים טובים. אייל עבר תקופה קשה ועדיין עובר תקופה לא קלה והוא התייחס לדברים בכתבות האחרונות שלו ואני חושב שנעשה לו עוול. אני מכיר את אייל טוב מאוד ואני יודע מי הוא ומה באמת עובר עליו. אין לי ספק בכלל ולא היה לי ספק כשהפרשה התפוצצה שלא ייצא מזה שום דבר. אנחנו בקשר ומדברים ואני גאה בזה שאנחנו חברים. הוא חבר שלי וגם כשקישרו בינינו לאורך כל הקריירה שלי בנוגע לבליינות, זה היה סתם שטויות. אייל הוא חבר אמיתי ואחלה גבר ואני ממליץ בחום לרוץ ולקנות את הדיסק החדש שלו 'ימים יגידו'. שמעתי אותו אתמול בדרך לקרית שמונה".

אייל גולן. אביב חופי
"לא היה לי ספק כשהפרשה של אייל גולן התפוצצה שלא ייצא מזה שום דבר"/אביב חופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully