וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א קרובה לסיכום עם ערן זהבי, בדש: "הוא פנומן"

מכבי תל אביב מציעה חוזה ענק לערן זהבי ותעלה את סעיף השחרור שלו, בדש מחמיא לשחקן העונה ("מקווה שיישאר"), גאה ב-2:2 בקרית שמונה ("יודע כמה קשה פה") ומתכונן למכבי חיפה: "לנצח לא בשביל ההיסטוריה, אלא בשביל האליפות"

one

מכבי תל אביב הולכת ומתקרבת לעבר צלחת אליפות שנייה ברציפות. הצהובים אומנם השמיטו אתמול (שני) שתי נקודות יקרות כשסיימו בתיקו חוץ 2:2 נגד עירוני קרית שמונה, אולם התחושות בקרב אנשי הקבוצה היו חיוביות, גם בשל העובדה שמדובר באחד המגרשים הקשים בארץ, בו ספגה מכבי תל אביב מספר הפסדים בשנים האחרונות, וגם בגלל היכולת. הפער כעת בצמרת עומד על שמונה נקודות, כשנותרו עוד שבעה משחקים לסיום ו-21 נקודות בקופה.

שחקן מכבי תל אביב ערן זהבי חוגג. קובי אליהו
רוצים לבנות עליו קבוצה להרבה שנים. זהבי/קובי אליהו

הקשר ערן זהבי, שעל פי כל ההערכות יזכה בתואר שחקן העונה, הוסיף צמד מרהיב למאזנו, שעומד כעת על 20 שערים. בימים אלו מתנהל משא ומתן מתקדם בין נציגיו של זהבי לבין ראשי המועדון, כדי לפתוח את חוזהו של השחקן ולשדרג בצורה משמעותית את שכרו לסכום שיעמוד בין 500 ל-600 אלף יורו בעונה ולהחתימו על חוזה חדש לחמש עונות נוספות, ובמקביל להעלות בצורה משמעותית את סעיף השחרור שעומד כעת על מיליון יורו בלבד. הצדדים קרובים לסיכום.

המטרה בצוות המקצועי היא לבנות את הקבוצה סביב זהבי לשנים הבאות ובהתאם לכך גם יוקצה סכום כסף אדיר כדי להשאירו במדים הצהובים. זהבי לא הסתיר את רצונו להישאר במועדון ואמר כבר מספר פעמים שיעזוב רק לטובת הצעה נוצצת מאוד מאחת הליגות הבכירות באירופה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
ברק בדש שחקן מכבי תל אביב מול גיא חיימוב שוער עירוני קרית שמונה. קובי אליהו
החמצה גדולה במחצית הראשונה. בדש/קובי אליהו

בצד הפחות מעודד אמש אפשר לציין את הטעות הקשה של הבלם איתן טיבי והשוער חואן פאבלו במהלך שהביא לספיגת שער השוויון מרגליו של וויאם עמאשה. בחדר ההלבשה קיבלו השניים גיבוי מלא מחבריהם, שניחמו אותם על הטעות.

הקשר דן איינבינדר והחלוץ ברק בדש שפתחו בהרכב קיבלו לפני המשחק זר פרחים מהנהלת קרית שמונה כהוקרה על כך ששיחקו בקבוצה הצפונית. "אין ספק שזה לא היה עוד משחק בשבילי", אמר ברק בדש על החזרה לקרית שמונה לשחק מול האקסית. "במיוחד שזו הפעם הראשונה שחזרתי לכאן. היו לי כאן כמעט ארבע שנים מדהימות ונהניתי מכל רגע, אבל עכשיו אני נמצא במקום אחר וכמובן שאני רוצה להצליח במכבי. מעכשיו אני כמובן מאחל לקרית שמונה שישיגו את כל המטרות שלהם ויצליחו כי זו קבוצה יקרה ללבי".

על התחושות אחרי המשחק עצמו הוסיף החלוץ: "אני חושב שבשורה התחתונה היה לנו משחק טוב. שלטנו במשחק במיוחד במחצית הראשונה, והצלחנו להוביל פעמיים, אבל זה הכדורגל, קיבלנו גול לא מחויב המציאות אני חושב ולא הצלחנו לנצח, אבל זה מגרש מאוד קשה, אני יודע כמה המגרש הזה קשה. קרית שמונה זו קבוצה מאוד ביתית ואנחנו כבר עם הפנים קדימה למשחק הבא".

בדש התייחס לפער בצמרת ולכך שהקבוצה בדרך הבטוחה לאליפות ואמר: "זה אכן נראה ככה. אם נמשיך לעבוד קשה אז אין ספק שיש לנו פער שיהיה לא פשוט לסגור אותו ואם נבוא ונופיע כמו שהופענו הערב למשחק, אני חושב שבסוף אנחנו נשמח".

עד לא מזמן ובעקבות עזיבתו של מונס דאבור והפציעה של ברק יצחקי, נאמר שלמכבי יש בעיות בחלק הקדמי. בדש שהשתלב היטב בהרכב במשחקים האחרונים, חושב שלקבוצה אין כעת שום בעיה: "גם לפני כן לא היו שום בעיות בהתקפה של מכבי. היו כמה בעיות בדרך כמו הפציעה של יצחקי שמצערת כמובן את כולנו והעזיבה של מונס, אבל אני לא חושב שיש בעיה בהתקפה ויש לנו התקפה מצוינת. אני שמח על זה שאני מקבל עכשיו יותר דקות ומה שנשאר לי זה להמשיך ולהוכיח ולהבקיע שערים, כי בגלל זה הביאו אותי לפה".

אוהדי מכבי תל אביב. קובי אליהו
הגיעו בהמוניהם לקרית שמונה, החגיגות נדחות. אוהדי מכבי/קובי אליהו

במחזור הקרוב תארח הקבוצה את מכבי חיפה החבולה ותנסה לנצח אותה בפעם השלישית העונה, דבר שלא קרה שנים רבות: "אנחנו מאוד רוצים לנצח את מכבי חיפה במשחק הקרוב, לא בשביל ההיסטוריה אלא בשביל לעשות תוצאה בדרך לאליפות, אבל אין ספק שזה יהיה משחק לא קל, אבל בבלומפילד אנחנו צריכים לקחת את הנקודות".

לסיום התייחס בדש לנושא ערן זהבי שנמצא ככל הנראה על סף סיכום לחוזה ארוך טווח במדים הצהובים והוסיף: "מה יש להגיד על זהבי ? זהבי שחקן מצוין, הוא פנומן והוא הערך המוסף שלנו. הוא בעונה מצוינת ואני מאוד מקווה שהוא יישאר איתנו, מבחינה חברתית אנחנו מאוד אוהבים אותו וכמובן מקצועית הוא תורם לנו המון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully