וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאולו סוזה: "אחד המשחקים הטובים שלנו העונה"

מאמן מכבי ת"א מרוצה מהיכולת ב-2:2 בק"ש. זהבי: "לא מתאים לנו לספוג ככה". שרצקי על טיבי: "האיש ששיקר לי הכי הרבה"

צילום ועריכה: קובי אליהו

מכבי תל אביב סיימה הערב (שני) ב-2:2 דרמטי ואטרקטיבי עם עירוני קרית שמונה, וכעת הפער בפסגה עומד על שמונה נקודות. ערן זהבי העלה את הצהובים ליתרון בבעיטה חופשית מצוינת (62), אדריאן רוצ'ט השווה זמנית (65), זהבי ענה עם שער נפלא (80), אך מילת הסיום היתה שייכת לוויאם עמאשה, שניצל שגיאה גדולה של איתן טיבי כדי לקבוע את תוצאת המשחק (84). החבורה של ברק בכר ממשיכה את העונה הנפלאה שלה ועושה צעד נוסף אל עבר הבטחת המקום השלישי, הצהובים ישובו לבלומפילד בשבוע הבא ויארחו את מכבי חיפה.

שחקן מכבי תל אביב ערן זהבי חוגג. קובי אליהו
"בטעות איבדנו נקודות". ערן זהבי/קובי אליהו

"אני לא מרוצה מהתוצאה, כי היינו הקבוצה הטובה יותר והגיע לנו לנצח", אמר פאולו סוזה. "לא רק במחצית השנייה, גם בראשונה יצרנו יותר מצבים והיינו טובים יותר. אנחנו צריכים להמשיך ולפתח את הכדורגל שלנו. אני חושב שזה היה אחד המשחקים הטובים ביותר של מכבי תל אביב, מול קבוצה מאורגנת ואגרסיבית. היינו שווים ניצחון".

איש המשחק ערן זהבי אמר בסיום: "אני מאוכזב מאוד, בעיקר מהתוצאה. עשינו משחק מצוין, הובלנו פעמיים, לא מתאים לנו שערים כאלה, אבל קרית שמונה קבוצה מצוינת, מאומנת מאוד. עשינו משחק טוב, בטעות איבדנו נקודות ונסתכל קדימה, עד שזה ייגמר סופית. כל עוד זה לא נגמר ויש עוד נקודות בקופה, אנחנו יכולים לאבד את האליפות אם לא נהיה מרוכזים".

בסיום המשחק בלם מכבי תל אביב איתן טיבי הגיע ללחוץ לבעלים של קרית שמונה איזי שרצקי יד במתחם חדרי ההלבשה. שרצקי לחץ לו את היד ואמר לאדם שעמד לידו: "זה הבן אדם ששיקר אותי הכי הרבה פעמים בחיים שלי".

ברק בכר: "אני לא יכול להיות מאוכזב מ-2:2 נגד מכבי תל אביב, ועוד לחזור פעמיים מפיגור. במחצית השניה היינו יותר טובים, הצלחנו לתת מעצמנו יותר, לצאת יותר קדימה, ושיחקנו נגד קבוצה מאוד עוצמתית וחזקה. עשינו את המקסימום, השחקנים נתנו 200 אחוז ועשינו תוצאה מצוינת. זה ייתן לנו דחיפה להמשך". על הכרטיס הצהוב של קאסיו פרננדס, שיחמיץ את חצי גמר הגביע, אמר בכר: "פרננדס מאוד משמעותי, אבל זה סיכון שלקחנו. זה לא היה משחק פחות חשוב מחצי הגמר או הגמר, אם נגיע אליו. נסתדר בלי קאסיו, השנה אנחנו מסתדרים בלי הרבה שחקנים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
פאולו סוזה מאמן מכבי תל אביב. קובי אליהו
מתוסכל. סוזה/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully