וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווגל: "היברט שחוק, נדיר ששחקן בגובהו תמיד משחק"

מאמן אינדיאנה הסביר את ספסול הסנטר, ג'ורג': "זה הפתיע אותי". פארקר יעבור MRI, דוראנט: "רוצה שהרצף ייגמר כבר"

מה עובר על אינדיאנה? הפייסרס שנראו במשך מרבית העונה הנוכחית כמועמדים לגיטימיים לזכייה באליפות נמצאים בצלילה חופשית בשבועיים האחרונים, עם 8 הפסדים ב-11 משחקים, שגרמו להם לאבד את המקום הראשון במזרח, בו מחזיקה כרגע מיאמי בפער של משחק אחד, אחרי שאינדי הובסה 107:88 בבית לאטלנטה הלילה (בין ראשון לשני). כדי לנסות ולחזור לפסגה, שתקנה לה יתרון ביתיות בגמר המזרח אם תגיע לשם, הקבוצה של פרנק ווגל תצטרך להתאושש בארבעת המשחקים שנותרו לה - במילווקי, במיאמי, מול אוקלהומה סיטי ובאורלנדו.

הלילה: הניקס הפסידו למיאמי, הלייקרס שוב הובסו בדרבי, 6 נקודות לכספי

רוי היברט שחקן אינדיאנה פייסרס. AP
אין לו מה להגיד? רוי היברט/AP

הסיפור של התבוסה הלילה, מעבר להגנה הרעועה (56% מהשדה להוקס), האכזבה מכל שחקני החמישייה (15 מ-48 במצטבר מהשדה), ו-23 הנקודות העלובות עליהן עמדו הפייסרס בהפסקה (שיא מועדון שלילי), היה שייך לרוי היברט. הסנטר פתח אך שיחק 9 דקות בלבד, בהן החטיא את כל 5 הזריקות שלו מהשדה, וסופסל לכל המשך המשחק. "שקלתי לתת לרוי מנוחה לפני המשחק כי הוא נראה מותש", סיפר ווגל. "הוא שחקן בגובה 2.18 מ' שמשחק בכל משחק השנה, וזה דבר מאוד נדיר. הוא נותן מאמץ טוב, אבל לדעתי הוא קצת שחוק". היברט עצמו אמר: "אין לי שום דבר להגיד".

פול ג'ורג', שקלע 18 נקודות ב-6 מ-17 בלבד מהשדה, התייחס לספסול של היברט: "הופתעתי מכך, כי זה משהו שלא קרה מעולם. אבל זה פשוט היה מצ'אפ קשה בשביל רוי, מול חמישייה שמסוגלת לרווח את המשחק, לשים את הכדור על הרצפה ולקלוע מבחוץ. רוי נהדר בלהגן על הטבעת ועל אזור הצבע, ופרו אנטיץ' הוציא אותו היום אל קשת השלוש".

קווין דוראנט שחקן אוקלהומה סיטי ת'אנדר. AP
אין לו כוח להיסטוריה עכשיו. קווין דוראנט/AP

בינתיים במערב, התמונה כבר הרבה יותר ברורה בצמרת, כשהניצחון של סן אנטוניו 92:112 על ממפיס נתן לה יתרון של ארבעה משחקים וחצי על פני אוקלהומה סיטי, שנכנעה 122:115 בפיניקס. קווין דוראנט הגיע להישג אחריו רדף בשבועות האחרונים, עם משחק 41 ברציפות עם לפחות 25 נקודות, ועקף בכך את רצף 40 המשחקים של מייקל ג'ורדן מ-1987, אבל כמובן שההפסד עניין אותו הרבה יותר.

"באמת שלא אכפת לי מהרצף", אמר דוראנט בסיום. "אני לא יכול לחכות שהוא ייגמר כבר". מאמנו סקוט ברוקס החמיא לקבוצה המפתיעה והמוכשרת של הסאנס: "הם קבוצת התקפה טובה מאוד, שמקשה עליך כי היא קטנה, תוקפת, מגיעה לקו העונשין, קולעת שלשות, ובנוסף היא גם נואשת כרגע כי היא נאבקת על הכרטיס לפלייאוף". גוראן דראגיץ' הנהדר, שקלע 19 מתוך 26 הנקודות שלו ברבע השני, אמר: "זה ניצחון גדול בשבילנו, שקירב אותנו צעד נוסף למטרה, אבל אנחנו עדיין במרחק גדול ממנה".

גרג פופוביץ' מאמן סן אנטוניו ספרס. AP
רואה בין שש לשמונה מועמדות לאליפות. גרג פופוביץ'/AP

בסן אנטוניו, שצריכה שלושה ניצחונות בחמשת משחקיה האחרונים כדי להבטיח את המאזן הטוב בליגה מבלי להיות תלויה בתוצאות אחרות, לא מודאגים בינתיים ממצבו של טוני פארקר, שנטש את המשחק במהלך הרבע הראשון בגלל כאבים בגבו. "יעשו לו MRI מחר", סיפר גרג פופוביץ', וכשנשאל מה הערכתו השיב: "אני לא רופא, אני לא יודע". על העובדה שהספרס שלו הגיעו ל-60 ניצחונות בפעם החמישית בתולדות המועדון אמר פופוביץ': "ניצחונות הם ניצחונות, אבל כולנו רוצים רק להיות הקבוצה האחרונה שמנצחת בסיום הפלייאוף, וזה מה שבאמת חשוב לשש, שבע או שמונה קבוצות בליגה".

מאנו ג'ינובילי, שכיכב עם 26 נקודות, הוסיף לגבי פארקר: "אנחנו מקווים שזה כלום, ואלה רק כאבים בגב התחתון. התקווה היא שהוא יזדקק רק למנוחה של כמה ימים, כי כמובן שאנחנו קבוצה שונה בלעדיו. אנחנו צריכים אותו חזק ובריא לפלייאוף"

דאנטה קנינגהאם שחקן מינסוטה טימברוולבס. John Raoux, AP
שני מעצרים בשלושה ימים. דאנטה קנינגהאם/AP, John Raoux

* דאנטה קנינגהאם חזר הלילה לכותרות, ועשה זאת פעם נוספת במדורי הפלילים. שחקנה של מינסוטה, שנעצר ביום שישי בחשד שתקף את חברתו וחנק אותה, שוחרר בשבת והצטרף לחבריו לקבוצה באורלנדו, שם פתח בהפסד למג'יק. אתמול הוא נעצר פעם נוספת, הפעם בחשד שהתבטא באיומים טרוריסטיים. פרטים נוספים מההאשמות נגדו צפויים להיחשף במהלך היום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully