וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאתכו נבחר לאיש המשחק: "מרגיש מצוין בפאוק"

הקשר הישראלי הבריק במשחק הצמרת נגד אטרומיטוס: "הקהל פה זה משהו שלא נתקלתי בו מעולם. האם אשאר? אלוהים גדול"

שחקן פאוק סלוניקי, ביברס נאתכו. GettyImages
התאלקמות מהירה. נאתכו/GettyImages

ביברס נאתכו נבחר אמש (ראשון) לשחקן המצטיין של המשחק בניצחון של פאוק סלוניקי 0:2 על אטרומיטוס במחזור ה-33 בליגה היוונית. הקשר הישראלי שהגיע לקבוצה בינואר, בישל את השער הראשון והבקיע את השני ובזכות הניצחון, פאוק התבססה במקום השני לקראת פלייאוף העלייה למוקדמות ליגת האלופות.

נאתכו שפיתח בשבועות האחרונים יחסים חמים עם הקהל של פאוק, אמר בסיום: "בכל העולם אומרים שהאוהדים הם השחקן ה-12 של הקבוצה, אבל בפאוק את השחקן הראשון. לא חוויתי דבר כזה מעולם. יש לי יחסים טובים איתם, זה מאוד חשוב. אני מנסה לכבד ולשמח אותם בכל משחק".

ערב המחזור, פאוק הקדימה את אטרומיטוס בשלוש נקודות, אבל בזכות הניצחון היא ברחה לה מעט. נאתכו הוסיף אתמול: "הניצחון הזה חשוב מאוד ברמה הפסיכולוגית. נכנסו לאצטדיון עם החלטה שאנחנו הולכים לנצח ועשינו את זה. מבחינה אישית אני מרגיש מצוין. כולם במועדון נותנים לי הרגשה שאני מאוד חשוב. אני מרגיש שהביאו אותי לכאן כדי לקדם את הקבוצה בעוד צעד".

נאתכו יסיים את חוזהו בפאוק בסוף העונה והקבוצה היוונית תחליט האם לממש את האופציה להארכת חוזהו - דבר שעל פי כל ההערכות יקרה. יחד עם זאת, בתקופה האחרונה עלה שמו של הקשר הישראלי כמועמד לפנרבחצ'ה הגדולה והעשירה. אתמול הוא נשאל לגבי עתידו והשיב בקצרה: "האם אשאר בפאוק? רק אלוהים יודע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully