וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: שער ובישול לנאתכו בפאוק, לוזון שרד בפסגה

הקשר כיכב ב-0:2 על אטרומיטוס השלישית. אנדרלכט השאירה את ליאז' בפסגה עם 0:3 על קלאב ברוז', 83 דק' לרפאלוב. 90 דק' לחמד בהפסד מאיורקה, 56 דק' לטוטו תמוז בפטרולול

שחקן מאיורקה, תומר חמד. Gonzalo Arroyo Moreno, GettyImages
הפסד כואב/GettyImages, Gonzalo Arroyo Moreno

כמו בכל יום ראשון, גם היום לא מעט שגרירים ישראלים שיחקו באירופה והכוכב הגדול של משחקי היום היה ביברס נאתכו. הקשר הישראלי נתן את משחקו הטוב ביותר עד כה בפאוק סלוניקי והוליך אותה ל-0:2 ביתי על אטרומיטוס עם שער ובישול. ההצגה של נאתכו החלה כבר אחרי חמש דקות עם בישול לדימיטריס סלפינגידיס חלוץ הנבחרת. שש דקות לסיום קבע נאתכו את תוצאת הסיום והוליך את קבוצתו לניצחון חשוב במפגש בין השנייה לשלישית.

סטנדרד ליאז' של גיא לוזון הצליחה לשמור על המקום הראשון בליגה הבלגית אחרי שאנדרלכט האלופה הביסה 0:3 את קלאב ברוז' השנייה. ליאור רפאלוב שיחק 83 דקות וכמעט כבש בדקה ה-59 אך המארחים סגרו עניין כבר במחצית הראשונה עם צמד של סיריאק ושער נוסף נוסף של יורי טילמאנס והוכיחו שהם לא מתכוונים לוותר על התואר כל כך בקלות. לוזון וקבוצתו, שהפסידו ביום שישי 2:0 לזולט וארחם, נותרו במרחק של שתי נקודות מברוז' במאבק האליפות, אנדרלכט רחוקה חמש נקודות מהפסגה.

חיים מגרלשווילי השלים 90 דקות בהפסד 1:0 לנאה סלאמינה בפלייאוף התחתון בקפריסין, בעוד חסן אבו זייד עדיין פצוע. למרות ההפסד, א.א.ק לא נמצאת בסכנה ומדורגת במקום השני עם 38 נקודות, 12 נקודות יותר מהמקום שממנו יורדים ליגה.

בספרד, הליגה השנייה מגיעה לשלבים המכריעים שלה ומאיורקה שעוד מנסה להגיע לפלייאוף הפסידה 2:1 ללוגו. תומר חמד שיחק 90 דקות, בעוד דודו אוואט לא שיחק. במקביל, הרקולס של גיא אסולין שלא נכלל בסגל סיימה ב-0:0 מול ג'ירונה.

ליאור רפאלוב שחקן קלאב ברוז'. GettyImages
לא הצליח לחלוף על פני גיא לוזון בפסגה. ליאור רפאלוב/GettyImages

* שבוע אחרי השער העצמי במשחק מול באקו, עידן ויצמן וסימורג האזרית הפסידו לאינטר באקו 1:0. הישראלי השלים 90 דקות וקבוצתו מדורגת במקום השישי אחרי 29 מחזורים.

* דן מורי לא שיחק ב-1:1 של ויטסה ארנהם מול אייאקס, תוצאה שדחתה את חגיגות האליפות הרביעית ברציפות של המוליכה אחרי ניצחונה של פיינורד 0:2 על ואלוויק. הפער בין אייאקס לפיינורד עומד כעת על שש נקודות כשנותרו שלושה מחזורים לסיום העונה. ויטסה מדורגת במקום הרביעי שמוביל לליגה האירופית בעונה הבאה ומשלימה ארבעה משחקים ללא ניצחון.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
קשר פאוק סלוניקי ביברס נאתכו. GettyImages
משחקו הטוב ביותר בפאוק. נאתכו/GettyImages

* ולנסיין, קבוצתו של מאור מליקסון הפסידה 2:1 בבית לליון. הקשר הישראלי שיחק 16 דקות.

* עשהאל בן שבת לא נכלל בסגל של פנתראקיקוס שהפסידה בחוץ 2:0 לקאלוני.

* טוטו תמוז פתח בהרכב פטרולול פלוישטי שסיימה ב-1:1 בחוץ את משחקה מול קלוז' החזקה במחזור ה-26. החלוץ הוחלף בדקה ה-56 וחמש דקות לאחר מכן כבש פליפה טיישרה הפורטוגלי את שער היתרון לאורחים אבל פלורין קוסטאה השווה בדקה ה-83.

* נאנט ואיתי שכטר הפסידו 3:1 בחוץ מול מונאקו השנייה במשחק שסגר את המחזור ה-32 בליגה הצרפתית. החלוץ פתח בהרכב ושיחק 90 דקות אך לא הצליח לכבוש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully