וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לירוי צעירי: "קדוסי הוא האינזאגי של בני יהודה"

הזהובים החמיאו לחלוץ שרשם עוד שער ניצחון, וניסו להרגיע את החגיגות אחרי העלייה מעל הקו האדום: "חשוב לא להסתנוור, עדיין לא עשינו כלום. בהרבה משחקים העונה נראינו כמו קבוצה של פלייאוף עליון, אבל זה לא תרם לנו בנקודות". ווקר וקין יישארו בעונה הבאה, פוסקו יעזוב

one

מחזות השמחה בסיום הניצחון של בני יהודה אמש (ראשון) על בית"ר ירושלים (0:1), הזכירו חגיגות של זכייה בתואר או לפחות הבטחת מקום באירופה, רק שבמקרה של הזהובים מדובר בסך הכל בקפיצה אל מעבר לקו האדום. בזמן שמספר אוהדים הזילו דמעות מהתרגשות, מבשל שער הנצחון אמיר עגייב תפס את המיקרופון של כרוז הקבוצה והחל להקפיץ את הקהל עם השיר 'בני יהודה לא תרד, בני יהודה לא תרד', כאשר 3,500 הזהובים מסרבים לעזוב את היציעים.

הזהובים רשמו נצחון שני ברציפות, ומשחק שלישי ברציפות בו הקבוצה לא סופגת ולא מפסידה, אך יוסי אבוקסיס ניסה להוריד את שחקניו לקרקע כבר בחדר ההלבשה בסיום המשחק, כשהזכיר להם שהפער מהקו האדום הוא שתי נקודות בלבד וכעת מצפה לקבוצה משחק חוץ בעכו. בסיום נשמעו מחמאות לכל השחקנים, בעיקר על משחק ההקרבה שהציגו. מי שקיבל את מירב השבחים היה אוהד קדוסי, שכבש את שערו החמישי מאז שהגיע והעניק במו רגליו שש נקודות בשבועיים האחרונים. גם שני הצעירים אביעד בורלא ואמיר עגייב קיבלו המון מילים טובות.

צפו בקדוסי שוב כובש ונותן לבני יהודה 0:1 על בית"ר ירושלים

קדוסי בסיום: "העונה הזו לוקחת לי הרבה שנים מהחיים"

כך התאושש יוסי אבוקסיס מטראומת הפועל תל אביב

אוהד קדוסי שחקן בני יהודה מול איציק כהן שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
שוב במקום הנכון. אוהד קדוסי/ברני ארדוב

"אי אפשר לתאר את מה שהיה כאן הערב, עם הקהל והניצחון הזה", אמר לירוי צעירי בסיום. "חשוב לנו להמשיך ולא להסתנוור משני הניצחונות האלה וזה מה שיהיה". על היכולת המשופרת של קבוצתו אמר הקשר: "בהרבה משחקים העונה נראינו כמו קבוצה של פלייאוף עליון, אבל זה לא תרם לנו בנקודות. בשני המשחקים האחרונים אנחנו סופרים כבר שש נקודות וזה משאיר אותנו חזק בתמונה".

צעירי התייחס לאזהרה של אבוקסיס מהמשחק הקרוב בעכו: "יוסי צודק ב-100 אחוז. עדיין לא עשינו כלום. אנחנו צריכים להישאר בליגה וזו המטרה. אני באמת מקווה שנעשה את זה. בני יהודה הבינה, אולי קצת מאוחר מדי, שאם לא נתעורר עכשיו, נהיה בבעיה חמורה. אני שמח שכולם הבינו את זה וכולם נרתמים למען המטרה והנקודות. הכל בראש, מאוד פשוט". כשנשאל לגבי שער הניצחון הנוסף של אוהד קדוסי, השיב צעירי בקצרה: "קדוסי הוא האינזאגי של בני יהודה".

בקבוצה כבר חושבים על העונה הבאה, כאשר אבוקסיס, שמחזיק בחוזה לעונה נוספת, יישאר בוודאות. ליאם ווקר וג'יימס קין שחתומים על חוזה לעונה הבאה, ישארו גם הם, בעוד שאמיליאנו פוסקו, שאפילו לא נכלל אמש בסגל, יעזוב.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully