וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשדוד ירדה מעשית ללאומית: "זה יום עצוב למועדון"

6.4.2014 / 22:19

אלפסי הודה אחרי ההפסד: "עובדתית אנחנו הקבוצה החלשה בליגה". קצורין: "זה סוג אחר של שמחה, אך עדיין שמחה"

הספסל של מכבי אשדוד. ברני ארדוב
חוזרים לליגה הלאומית. אשדוד המומה/ברני ארדוב

זה היה צפוי לאורך כל העונה, והערב (ראשון) זה הפך כמעט בוודאות למציאות: מכבי אשדוד חוזרת לליגה הלאומית. נועלת הטבלה הפסידה ליריבתה לתחתית, בני הרצליה 83:72, ותשוב לליגה ממנה עלתה רק לפני ארבע עונות. בסיום המשחק מיררו בבכי קני הייז, מרכוס דאב, אלעד הופמן וליאור ליפשיץ על הספסל ומחוץ לחדר ההלבשה. חלק מאוהדי הקבוצה ירדו לפרקט על מנת לעודד את הצוות והשחקנים.

"זה היה משחק שהיינו חייבים לנצח כדי להישאר עם סיכויים ריאליים", אמר בסיום מאמן אשדוד, אריק אלפסי. "זה מסתכל מאוד. היו הערב תסמינים של כל העונה, מאז שהגעתי לקבוצה - ההגנה שלנו לא מספיק טובה. זה יום עצוב למועדון שלנו, אבל כל עוד יש סיכוי תיאורטי נמשיך להיאבק, למרות שאלה סיכויים קלושים. עובדתית ירדנו ליגה כי לא ידענו לקחת משחקים מול קבוצות גדולות גם כשהיו לנו משחקים טובים. היו לנו היום דקות טובות ובמקום לברוח ולפתוח יתרון מסוים ירדנו בשיוויון במחצית. כדורסל זה ריצות ומומנטום ולהם היה את המומנטום בזמן הנכון. אני לא הולך לדבר על שחקנים או מה כן היינו צריכים להביא לקבוצה, אבל עובדתית אנחנו הקבוצה החלשה בליגה".

ליאור ליפשיץ הוסיף: "היו לנו כמה משחקים השנה שהיינו צריכים לנצח ולא הגענו טוב, לא רק היום. כולנו, השחקנים, הצוות, עשינו את הכל כדי להגיע מוכנים, היו לנו שבוע אימונים טוב. זאת תחושת פספוס שאני לא יכול לתאר במילים. יש פה קבוצה טובה, שחקנים טובים אחד אחד ונורא חבל. הרגשנו טוב עם הקהל, בשבוע שעבר הגיע הקומץ שלנו וחיזק אותנו. החבר'ה הצעירים שלהם היו נפלאים היום, יש כאן קאדר שיכול להצליח בשנים הבאות".

שחקני בני הרצליה חוגגים. מגד גוזני
נשמו לרווחה. זליקוביץ' ובורל חוגגים את ההישארות/מגד גוזני

מאמן בני הרצליה, מולי קצורין אמר בסיום: "זה משחק שהיה על כל הקופה. היה לחץ גדול על השחקנים, לחץ גדול לשני הצדדים, זה לא דבר קל. ממש לא. השקענו הרבה מאוד בצד המנטאלי, עשינו שיחות עם השחקנים, לקחנו את הקבוצה ביחד, אפילו ההנהלה הלכה ביחד. יש לזה אפקט מצטבר ובסופו של דבר אני שמח כי הקבוצה תפקדה יוצא מן הכלל. אתה עובד עובד ועובד, והרבה פעמים הפסדנו וזה היה נראה כאילו אנחנו לא עובדים. זאת הרגשה טובה מאוד, אני שמח בעיקר בשביל השחקנים, עשיתי המון, אני רוצה לעשות עוד, אבל בשבילם זה משחק שיזכרו כל החיים. אם חלילה היינו מפסידים זה היה כתם לכל אחד. בספורט יש שלוש שמחות: גביע, אליפות ומשחק מהסוג הזה. זה סוג אחר של שמחה, זה עדיין שמחה".

כשנשאל האם ימשיך לאמן אמר קצורין: "ברור שאני ממשיך בכדורסל. אני לא יודע לעשות משהו אחר. אני אמשיך לאמן. יש עוד שלושה משחקים, זאת לא מסיבת סיום, שיפרנו את מצבנו, אבל נשארו שלושה משחקים. אם נפסיד הכל והם ינצחו, אז הם יהיו לפנינו, הכל יכול להיות".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully