וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל רן: "מגיע לדודי סלע לנצח עבורנו את המפגש"

קפטן נבחרת הדייויס פרגן אחרי העליה לפלייאוף: "היתה עבודה קבוצתית. אם נארח, יש סיכוי לחזור לבית העליון"

דודי סלע, אייל רן, נבחרת הדייויס של ישראל. עפרה פרידמן איגוד הטניס, איגוד הכדורסל
חגיגות גדולוות על החימר בסלובניה. רן וסלע/איגוד הכדורסל, עפרה פרידמן איגוד הטניס

נבחרת הדייויס הישראלית העפילה הערב (ראשון) לפלייאוף על העליה לבית העליון, כשניצחה 1:3 על החימר בסלובניה. ומה הלאה? ישראל תפגוש ב-12-14 בספטמבר את אחת היריבות שישחקו בפלייאוף כאשר האפשרויות הן נבחרת ספרד החזקה, קנדה, אוסטרליה, ארצות הברית, ארגנטינה, בלגיה, סרביה. היריבה, כמו גם זהות המארחת, תיקבע בהגרלה.

"אני רוצה לברך את הסלובנים, יש להם שחקנים צעירים מצוינים שכל העתיד לפניהם", החמיא קפטן הנבחרת אייל רן ליריבה. "מבחינתנו כל הכבוד לכולם, זו היתה עבודה קבוצתית, מנטלית ופיזית. מגיע לדודי כל הכבוד והגיע לו היום לזכות במשחק עבורנו כי הוא עבד כל כך קשה בכמה מפגשים האחרונים והיום סוף סוף הצליח לנצח. אולי השחקנים שלנו לא אוהבים לשחק על החימר אבל הם אוהבים לשחק טניס ואוהבים לשחק עבור המדינה שלנו. אני מרגיש שבבית, יש לנו סיכוי לחזור לבית העליון".

דודי סלע, שחגג ניצחון ראשון בקריירת הדייויס שלו על משטח החימר, אמר: "בשני הסטים הראשונים שנינו לא שיחקנו ממש טוב ואני התחלתי לשחק טוב בתחילת הסט השלישי והוא התעייף או שנפצע, וזו היתה נקודת המפנה. אנדי ויוני השאירו את ז'מליה הרבה זמן על המגרש במשחק הזוגות וזה נתן לי יתרון. הייתי ממש אגרסיבי וזה עבד. אני מקווה מאוד שיהיה לנו משחק בית אחרי כמה מפגשים בחוץ. הרבה תלוי בהגרלה ונקווה שהמזל יהיה לטובתנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully