וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טואטחה יטען: "טעיתי, אך המתקפה חרגה מפרופורציה"

6.4.2014 / 8:07

שחקני מכבי חיפה הגענו על המגן שהשליך משענת של כסא על הקהל: "איימו עליו, אפשר להבין את סערת הרגשות שלו". בנאדו יסיים את העונה למרות השיחה עם שחר: "אין טעם לעשות שינויים, שחר לא אחד ששולף מהמותן". שחקן: "צריכים להשתנות הרבה דברים כדי שנחזור למקום הטבעי שלנו

אדריאן הרבשטיין

במכבי חיפה כבר מחכים שהעונה הנוכחית תסתיים. הקבוצה רשמה אתמול (שבת) הפסד ליגה שלישי ברציפות בפלייאוף העליון עם 2:1 ביתי לסכנין, והתרחקה מהמקום הרביעי, שגם הוא לא מבטיח לה כרטיס לאירופה. "בכל שבוע יש כאן סיפור אחר", אמר אחד השחקנים. "נגד בני יהודה סיפור ראיוס עלה לכותרות, בקרית שמונה התקשורת התרכזה בעמאשה, בשבוע שעבר עשו פסטיבל מהדברים של קטן ואתמול טואטחה עם האוהדים. אי אפשר לומר שדברים כאלה מגיעים במקרה. עוברת עלינו עונה לא טובה, דבר גורר דבר. זה לא בנאדו, זה כל המערכת. צריכים להשתנות הרבה דברים כדי שבעונה הבאה נחזור למקום הטבעי שלנו".

המאמן, אגב, לא מתכוון להתפטר ומקבל קרדיט מהנשיא יעקב שחר, שלא מתכוון להחליף אותו גם במקרה של הפסד במחזור הבא, למרות השיחה ביניהם לאחר המשחק. "אין טעם לעשות שינויים עכשיו. שחר לא אחד ששולף מהמותן, אריק יישאר כאן עד סיום העונה", אמרו במועדון על המאמן. אגב, בנאדו צפוי לספסל שחקנים בכירים דווקא לקראת המשחק מול מכבי תל אביב. אייל משומר עבר אתמול צילום ולא ברור האם יוכל לשחק.

צפו בהפסד של מכבי חיפה 2:1 לסכנין בקרית אליעזר

צפו בטואטחה משליך חפץ לעבר אוהדי מכבי חיפה

דוד רוזנטל על סיום העונה הגורלי של מכבי חיפה

אריק בנאדו מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
לא מתכוון להתפטר ומקבל קרדיט מיעקב שחר. אריק בנאדו/אדריאן הרבשטיין

במועדון החליטו להעמיד את טואטחה לבירור בעקבות התקרית שלו עם אוהדי הקבוצה בסיום. בהודעה שיצאה מטעמו נכתב כי "המועדון מגנה כל אלימות מילולית או פיזית. התנהגות השחקן וחלק מהאוהדים שמתנהג בברוטליות אינה מקובלת". שחקנים בקבוצה הגיבו אתמול למקרה בו השחקן השליך את משענת הראש לכיוון האוהדים. "טאלב לא היה צריך להגיב כך, אבל אפשר להבין את סערת הרגשות. עונה שלמה מקללים אותו והוא לא מגיב. לא פשוט להיות שחקן קו כשאתה סופג קללות כאלה, אתמול חלק מהקהל הגזים", אמר אחד מהם.

שחקן אחר הוסיף: "להבא אני בטוח שהוא יתנהג באיפוק, אבל הקהל חייב לגלות סובלנות. הקללות מוגזמות, לפעמים בא לך לקום ולעשות מעשה ואתה עוצר את עצמך בעיקר בגלל התגובות. אלון תורג'מן נותן עונה גדולה ויש כאלה שמקללים, אסור להתייחס אליהם". טואטחה צפוי לטעון בבירור כי טעה בתגובה החריגה, אך המתקפה נגדו חרגה מפרופורציות. עוד קודם לכן סיפרו שחקנים כי אוהדים איימו לפגוע בו וקיללו את משפחתו. ללא קשר לעתידו ולשאלה האם יעבור לבלגיה, חיפה מחפשת מגן-קשר שמאלי ובוחנת מועמדים מסרביה ומונטנגרו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן מכבי חיפה, טאלב טואטחה. טל לוי
"הוא לא היה צריך להגיב כך". טאלב טואטחה/טל לוי

במקביל, בחיפה ממשיכים לעסוק בנושא המאמן לעונה הבאה. במועדון טוענים שהסיכויים שרוברט פרוסינצ'קי הקרואטי יגיע נמוכים, אבל ולדימיר סטנוייביץ' בהחלט מועמד לאמן את הקבוצה. מבחינת המועמדים הישראלים, שחר רוצה בעיקר את רוני לוי. במועדון טוענים כי מאמן לא ימונה בימים הקרובים, אך זה יקרה עוד לפני סיום העונה. שחר רוצה שהקבוצה תתרכז במאבק על אירופה, ונראה כי בנאדו יצטרך להבטיח העונה את המקום הרביעי, בתקווה שהפועל באר שבע או קרית שמונה יזכו בגביע.

"חייבים את איצטדיון סמי עופר מלא בעונה הבאה. יש חשיבות רבה להגעה לאירופה מבחינת רוכשי המנויים והפסטיבל של מעבר לאצטדיון חדש, אבל גם אם זה לא יקרה נלך לדרך חדשה", הסבירו במועדון. בחיפה ממתינים לסיום העונה בניסיון לברר אילו שגרירים יוכלו להגיע לקרית אליעזר. עדיין לא ברור האם תומר חמד או יוסי בניון יסכימו לחזור לישראל, אבל אם זה יקרה חיפה תפנה אליהם. גם רמי גרשון, דודו ביטון ושלומי ארבייטמן הוזכרו כמועמדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully