וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקרית בין טואטחה לאוהדים, שקיללו את השחקנים

5.4.2014 / 19:50

מכבי חיפה בהלם לאחר הפסד נוסף: המגן נזקק לליווי משטרתי וזרק משענת כסא לכיוון האוהדים, בוקולי: "הנקודה הכי נמוכה"

אדריאן הרבשטיין

מסתבר שהתבוסה 4:0 להפועל תל אביב בשבוע שעבר לא הייתה רגע השפל של מכבי חיפה העונה. הירוקים אירחו הערב (שבת) את בני סכנין מחוסרת העניין בליגה, איבדו מולה יתרון והפסידו בפעם השלישית ברציפות בפלייאוף העליון - 2:1 לעיני הקהל הביתי בקרית אליעזר. האוהדים הגיבו בשריקות בוז וקריאות נגד המאמן אריק בנאדו, כשעוד לפני שריקת הסיום ליוו את המהלכים של היריבה בקריאות "אולה".

שחקני מכבי חיפה מאוכזבים. גוסטבו בוקולי, דקל קינן, טאלב טוואטחה, אדום קייסי. אדריאן הרבשטיין
לא מסוגלים. שחקני מכבי חיפה/אדריאן הרבשטיין

בסיום המשחק אירעה תקרית חמורה בין המגן טאלב טואטחה לאוהדי הקבוצה. טואטחה שסופג קללות במהלך העונה הנוכחית, נזקק לליווי שוטרים לרכבו לאחר שהאוהדים קיללו אותו גם בסיום המשחק. בתגובה, המגן זרק את משענת הראש האחורית של אחד מכסאות רכבו לכיוון אוהדים שלטענתו קיללו את משפחתו ואיימו עליו. החפץ לא פגע באיש אך שוטרים שהיו באזור ביקשו ממנו לעזוב במהירות לפני שהאירוע יתלקח והוא ייעצר. טואטחה נסע לביתו. "התנהגות השחקן לאחר המשחק אינה מקובלת ,כמו גם של חלק מהאוהדים שהתנהגו בברוטליות", נמסר מהמועדון. "אנו מגנים כל אלימות מילולית או פיזית . בירור ייערך לשחקן ולאחריו נפעל בהתאם".

כפי שפורסם השבוע בוואלה! ספורט, בחיפה בונים על עזיבת המגן לבלגיה וכבר מחפשים מגן שמאלי מחליף. ההערכה היא שהשחקן יימכר בתום העונה, אבל זה יקרה רק אם חיפה תקבל הצעה טובה עבורו (כרגע מדובר על כ-1.5 מיליון יורו). אוהדי הקבוצה נותרו דקות ארוכות מחוץ למתחם חדר ההלבשה, וקיללו את השחקנים. גם סיום המשחק לווה בשריקות בוז צורמות. כמה משחקני הקבוצה נזקקו לליווי משטרתי עד רכביהם. איש לא נפגע. כמו כן, חיפה הודיעה כי אייל משומר שנפגע באזור הצלעות הובהל לצילום בבית החולים רמב"ם.

ומה קורה בגזרת אריק בנאדו? המאמן לא מתכוון להתפטר למרות ההפסד ובמכבי חיפה סבורים שהוא ימשיך עד תום העונה. מאמן אחר לעונה הבאה אמור להתמנות עוד לפני שהעונה תסתיים. בסיום המשחק בנאדו שוחח עם הנשיא יעקב שחר, שלא נראה מרוצה בסיום.

עוד השפלה לאוסף: מכבי חיפה הפסידה בבית 2:1 לסכנין

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אריק בנאדו מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
"יודע את הסיבות למה שקורה, אבל זה לא הזמן לדבר על זה". אריק בנאדו/אדריאן הרבשטיין

אריק בנאדו התייחס בסיום לתקופה האיומה של מכבי חיפה והבהיר: "בטוח שאכפת לשחקנים ממה שקורה מסביב. כרגע זה מה שאנחנו מסוגלים לתת. אני יודע שזה לא נראה טוב והם יכולים לתת יותר. קורים לנו דברים לא טובים, אני יודע את הסיבות אבל זה לא הזמן לדבר על זה. מה שחשוב עכשיו זה לנסות להרים את השחקנים כמה שיותר. אנחנו רואים לפרקים יכולת טובה, אבל ברור שזה לא מספיק. כרגע המצב לא טוב אבל אני אף פעם לא מרים ידיים, אני חזק ואלחם עד הסוף כדי שהקבוצה תעשה דברים עד לסוף העונה".

על הקריאות של האוהדים נגדו, אמר בנאדו: "זה משחק שכביכול היה בשליטה שלנו, אבל כדי לנצח צריך להבקיע שערים. לא הבקענו מספיק וספגנו שערים ממתפרצת. אני מנסה להוציא יותר, זה לא קורה וחבל. אני חושב שהיינו צריכים לנצח את המשחק הזה, אבל זה לא המצב".

באשר למעמדו במועדון, אמר בנאדו: "אני רק חושב איך נעשה את הדברים יותר טוב, יש בעל בית והוא יחליט מה שהוא רואה לנכון, אבל אני חזק וחושב על המשחקים הבאים. כל משחק בפלייאוף העליון הוא קשה, במיוחד משחק מול מכבי תל אביב".

בנאדו התייחס גם לדבריו של יניב קטן בשבוע שעבר: "בשביל לסחוב קבוצה להישגים לא מספיק שחקן אחד שיסחוב, צריך כמה מנהיגים. אחרי המשחק הזה אי אפשר לדבר על אירופה".

גוסטבו בוקולי הוסיף: "כרגע זו הנקודה הכי נמוכה שהגענו אליה העונה. כל שחקן צריך לקחת אחריות. אנחנו לא משחקים טוב, לא נראים כמו קבוצה. כל אחד צריך לחשוב איך לצאת מזה. יכולת טובה או לא זה חלק מהמשחק, אבל אסור לנו להיראות כמו שנראינו היום. עכשיו קל להפיל את התיק על שחקן או שניים, אבל זו קבוצה אחת, ואנחנו אשמים. כל משחק במכבי חיפה זה כבוד, וזה משהו שכל השחקנים צריכים להרגיש - לא משנה מה יהיה בשנה הבאה".

גוסטבו בוקולי, אלעד גבאי, מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
קל להפיל את התיק על שחקן או שניים, אבל כולנו אשמים. גוסטבו בוקולי/אדריאן הרבשטיין

מנגד, מרקו בלבול חגג את ניצחונה הראשון של סכנין העונה בפלייאוף: "אין ספק שעשינו משחק מצוין. בחצי הראשון חיפה שלטה, בחצי השני היינו יותר טובים. עצם זה שסכנין נכנסה לפלייאוף העליון זה הישג ענק, ולבוא לכאן ולנצח את מכבי חיפה זה דבר מדהים. מגיע כל הכבוד לשחקנים. נבנתה פה קבוצה התקפית, טובה ומהירה ולכל משחק אנחנו באים לנצח. אנחנו עושים עונה מדהימה, ואני גאה בשחקנים שלי היום".

עלי עוסמאן נשאל מה הרגיש אחרי השער שהבקיע מול האקסית, והשיב: "קשה לתאר לתאר אחרי שער כזה חשוב מול מכבי חיפה, מועדון שגידל אותי. אני אוהב את המועדון הזה, אבל אין מה לעשות - בכדורגל חברים רק אחרי המשחק. אני מעריך מאוד את הקהל פה, הוא אהב אותי מאוד כשהייתי פה והייתי רוצה להישאר במכבי חיפה הרבה שנים. אני מתקדם הלאה בקבוצה שלי".

מרקו בלבול מאמן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
עושים עונה מדהימה. מרקו בלבול/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully