וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרטינו: "לשם שינוי, אני מתרכז בתוצאה ולא בדרך"

המאמן בהצהרה שנוגדת את רוח המועדון?: "אולי הייתי צריך לתת יותר מנוחה לשחקנים". סימאונה מתמוגג, אנצ'לוטי: "נילחם עד הסוף". יראמנדי ספג קריאות בוז במשחק החזרה לאנואטה: "ידעתי שזה מה שיקרה"

שחקן ברצלונה ליאונל מסי. AP
מרטינו: "שום דבר לא מפתיע אותי עם מסי"/AP

המחזור ה-32 בליגה הספרדית יצא אמש (שבת) לדרך, והסטאטוס-קוו בצמרת נותר כשם שהיה: אתלטיקו מדריד (שניצחה את ויאריאל 0:1) מוליכה עם 79 נקודות, ברצלונה (שניצחה את בטיס 1:3) אחריה עם 78, וריאל מדריד (שהביסה את ריאל סוסיאדד 0:4) שלישית עם 76 נקודות.

אחרי ניצחון האלופה על בטיס, הרבה בזכות צמד פנדלים של ליאונל מסי, אמר פדרו כי התקופה הלא פשוטה שעוברת על המועדון מחוץ למגרש, לא משפיעה על מה שקורה על הדשא. "היה לנו קשה, אבל אנחנו מנסים להישאר מבודדים ולהתמקד במשחקים. אנחנו חושבים רק על המשחקים, אנחנו רגועים. יכול להיות שהיתה חסרה לנו קצת אינטנסיביות במחצית השניה, אבל אנחנו מרוצים מהניצחון. יהיה קשה עד הסוף, כל משחק שנשאר הוא כמו גמר".

טאטא מרטינו הוסיף: "לשם שינוי, אני מעדיף להתרכז לגמרי בתוצאה ולא בצורה בה שיחקנו. אני לא רוצה לתרץ, אבל יש הרגשה שהמשחק הזה התנגב לנו בין צמד המשחקים מול אתלטיקו מדריד בליגת האלופות. היינו צריכים ניצחון כדי להמשיך את הלחץ על המוליכה. רציתי לתת מנוחה לחלק מהשחקנים אם המשחק היה מתפתח אחרת. יכול להיות שהייתי יכול לתת יותר מנוחה לחלק מהשחקנים ששיחקו ביום שלישי, אולי לא עשיתי מספיק רוטציה".

על ליאונל מסי, אמר המאמן: "שום דבר לא מפתיע אותי עם מסי, או השערים שהוא מבקיע. אפילו אחרי כל הזמן שהוא החמיץ, הוא עדיין רחוק רק שלושה שערים ממלכות השערים. זה טוב מאוד".

מאמן ברצלונה טאטה מרטינו. AP
"יכול להיות שהייתי יכול לתת יותר מנוחה לחלק מהשחקנים ששיחקו ביום שלישי". מרטינו/AP

ריאל מדריד השיגה את אחת הנצחונות המרשימים ביותר שלה בתקופה האחרונה עם 0:4 על ריאל סוסיאדד בחוץ הודות לשערים של אסייר יראמנדי, גארת' בייל, פפה ואלברו מוראטה. "אני אוהב מאוד את מה שעשינו בכל המשחק, כי שיחקנו טוב מאוד, מאוד חכם", אמר קרלו אנצ'לוטי. "זה לא היה קל, אבל יש לי קבוצה שאוהבת להילחם ואני גאה לאמן אותה. הניצחון הזה מחזק אותנו, ונילחם עד המשחק האחרון".

יראמנדי שב לאצטדיון בו גדל, כבש לראשונה בקריירה בסן סבסטיאן, לא חגג וזכה לשריקות בוז מהאוהדים שכל כך אהבו אותו לפני שעבר לריאל מדריד, בכל פעם שנגע בכדור. "ציפיתי לקריאות הבוז", הודה בסיום הקשר. "ניסיתי להתרכז במשחק. נתתי הכל לסוסיאדד, אבל כשריאל הציעה לי להצטרף, הלכתי על זה. עדיין נותרו כמה משחקים לעונה, ואנחנו חייבים לעשות את העבודה שלנו - לנצח את כל המשחקים, ולקוות שהאחרות ייפלו".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
קרלו אנצ'לוטי מאמן ריאל מדריד. AP
"יש לי קבוצה שאוהבת להילחם ואני גאה לאמן אותה"/AP

מי שממשיכה להוליך את הטבלה היא אתלטיקו מדריד הנהדרת, שצלחה עוד מבחן קשה עם 0:1 על ויאריאל. בסיום, החמיא המאמן דייגו סימאונה בעיקר לאוהדי הקולצ'ונרוס: "זה ניצחון חשוב מאוד. כשהאוהדים מתחילים לצרוח, האצטדיון רועד. הרבה אנשים תוהים למה אתלטיקו נמצאת איפה שהיא נמצאת, וזה בדיוק בגלל זה - התשוקה, העבודה, האנושיות, ואם צריך לסבול, אז אנחנו סובלים".

"דבר אחד ברור, וזה שאנחנו תלויים בעצמנו", הוסיף המאמן הנפלא. "אין לי מילים להודות לכל השחקנים על המאמץ והמחויבות שלהם כלפי המועדון. אנחנו עייפים, אבל יכולים להתגבר על העייפות הזו". אגב, בתום המשחק נשאל סימאונה האם הוא מתכוון לצפות במשחקים של ברצלונה וריאל מדריד, והשיב: "לא, אני הולך הביתה ומתנתק עד מחר".

מאמן אתלטיקו מדריד דייגו סימאונה. GettyImages
"אין לי מילים להודות לכל השחקנים על המאמץ והמחויבות שלהם כלפי המועדון". סימאונה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully