וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ניצחונות לאתלטיקו מדריד, ברצלונה וריאל מדריד

ססטוס קוו בצמרת הספרדית: אתלטיקו ראשונה אחרי 0:1 על ויאריאל, בארסה דולקת בעקבותיה אחרי 1:3 על בטיס (צמד למסי). 0:4 מרשים בחוץ לריאל על סוסיאדד

שחקני ברצלונה חוגגים עם מסי. AP
26 שערים העונה וצמוד לאתלטיקו בפסגה. מסי חוגג/AP

המחזור ה-32 בליגה הספרדית יצא הערב (שבת) לדרך עם משחקיהן של שלוש הגדולות שנאבקות על התואר ובסיומו נשמר הסטטוס קוו בפסגה. המוליכה אתלטיקו מדריד שיחקה ראשונה ושמרה על המקום הראשון עם 0:1 ביתי על ויאריאל, במשחק בו דייגו קוסטה הפצוע לא שיחק. ברצלונה, שעדיין מרגישה חבולה מהעונש שספגה על ידי פיפ"א, הגיבה עם 1:3 ביתי על בטיס (צמד למסי) האחרונה וצימקה שוב את הפער בפסגה לנקודה בלבד. ריאל מדריד הביסה 0:4 בחוץ את סוסיאדד החזקה ללא רונאלדו הפצוע, ושמרה על מרחק סביר משתי המוליכות.

צמרת הליגה בספרד (אחרי 32 מחזורים)

1. אתלטיקו מדריד 79 נקודות
2. ברצלונה 78 נקודות
3. ריאל מדריד 76 נקודות

דויד וייה שחקן אתלטיקו מדריד חוגג. רויטרס
ממשיכים את העונה הנפלאה שלהם. שחקני אתלטיקו/רויטרס

אתלטיקו מדריד - ויאריאל 0:1

מעטים האמינו שבשלב הזה של העונה, כשנותרו רק שישה מחזורים לסיום, דווקא אתלטיקו מדריד תאחוז במקום הראשון ותהיה במומנטום יותר טוב משתי הגדולות, ברצלונה וריאל מדריד. הקולצ'ונרוס, שחזרו לקלדרון אחרי ה-1:1 נגד בארסה בצ'מפיונס הצליחו לעמוד בלחץ ולהשיג ניצחון נוסף למרות שחסרו את מלך השערים הפצוע שלהם דייגו קוסטה. ראול גרסיה היה הגיבור התורן אחרי שכבש שער ניצחון בדקה ה-14 בנגיחה מקרן של קוקה. הקבוצה הנפלאה של דייגו סימאונה מגדילה שוב את הפער בפסגה ותואר האליפות נראה כעת ממש מתמיד.

דקה 14: גול! אתלטיקו עולה ליתרון מהיר מהצפוי. קוקה הרים כדור קרן מצד ימין, ראול גרסיה עלה מעל הגנת ויאריאל ונגח מקרוב לרשת כדי לכבוש את שערו התשיעי העונה. 0:1 מהיר לאתלטיקו.

דקה 69: ויאריאל התקשתה מול הגנת הברזל של אתלטיקו אבל כמעט הצליחה למצוא את השוויון אחרי שז'רמי פרבה הצרפתי קיבל כדור בתוך הרחבה והצליח לבעוט כדור קשתי תחת הלחץ אבל למזלו של קורטואה הכדור נחת על גג הרשת וחמק החוצה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
ליאונל מסי שחקן ברצלונה חוגג. AP
עוד צמד לאוסף. מסי/AP

ברצלונה - בטיס 1:3

אחרי השבוע המסויט שעברה והעונש שספגה מפיפ"א, ברצלונה הצליחה שוב להתרכז בכדורגל ולהשיג ניצחון לא מרשים אך חשוב מאוד במאבק האליפות. ליאו מסי עם צמד (בפנדל ובריבאונד אחרי פנדל שלו) ופיגראס (עצמי) הבטיחו ניצחון לאלופה למרות שער מצמק של קסטרו שגרם ללא מעט דפיקות לב בקאמפ נואו. ארסה צימקה שוב את הפער בפסגה לנקודה, ארבעה ימים לפני שתפגוש את אתלטיקו מדריד במשחק הגומלין של רבע גמר הצ'מפיונס.

דקה 14: גול! בדיוק כמו אתלטיקו, גם ברצלונה כובשת כבר אחרי 14 דקות. אלכסיס סאנצ'ס סחט פנדל אחרי שתיעתע בשלושה שחקני הגנה של בטיס והוכשל על ידי ג'ורדי פיגרואה. השופט הורה על הנקודה הלבנה וליאו מסי דייק בפנדל. 0:1 לברצלונה.

דקה 41: ברצלונה נרגעה אחרי השער שלה אבל כמעט הכפילה את היתרון לפני ההפסקה אחרי שמסי קיבל כדור מהגנת בטיס, היתל בשני מגנים ומטווח של 17 מטרים בעט ברגל שמאל מסובב והחוצה.

דקה 51: ברצלונה קיבלה כדור חופשי במצב קלאסי לליאו מסי כ-20 מטרים מצב ימין, אבל דווקא צ'אבי לקח את הבעיטה ומצא את המשקוף של אדאן.

אוהדי ברצלונה מניפים שלט תמיכה במחלקת הנוער, לה מאסיה. רויטרס
שלט תמיכה של אוהדי ברצלונה בלה מאסיה אחרי העונש שקיבל המועדון מפיפ"א/רויטרס

דקה 64: כמעט השוויון של בטיס. נ'דייה הסנגלי קיבל כדור בין שניים ותחת הלחץ של ברטרה הצליח לבעוט כדור שפגע בבלם וכמעט חדר פנימה אבל פינטו הדף עם קצות האצבעות לחוץ.

דקה 67: גול! בארסה הכפילה את היתרון בזכות שער עצמי אומלל של ג'ורדי פיגראס. הבלם ניסה להרחיק כדור שהכניס אדריאנו מצד שמאל, אבל בעט לשערו הוא. 0:2 לברצלונה.

דקה 69: גול! בטיס חזרה מהר מאוד לתמונת המשחק הזה. רובן קסטרו המחליף קיבל כדור בתוך הרחבה, הצליח להסתדר עם שלושה שחקני ברצלונה שלחצו אותו וגלגל מקרוב כדור חלש שחדר לרשת. 1:2 לברצלונה.

דקה 86: גול! ברצלונה הבטיחה את הניצחון שלה. חואנפראן נגע בידו ברחבה אחרי כדור של ניימאר. בארסה קיבלה שוב פנדל. ליאונל מסי בעט ואדאן הדף, אבל את הריבאונד הפרעוש בעט לרשת. 1:3 לברצלונה.

* זו הפעם ה-100 בה מסי כובש לפחות צמד במשחק רשמי במדי ברצלונה

אסייר יראמנדי שחקן ריאל מדריד חוגג  (צריך את השחקן הימני המחובק בתמונת ראש). רויטרס
כבש מול האקסית ולא חגג/רויטרס

ריאל סוסיאדד - ריאל מדריד 4:0

אחרי שראתה את אתלטיקו מדריד וברצלונה מנצחות ובורחות לה בפסגה, וכשהיא ללא רונאלדו כוכבה הפצוע, ריאל מדריד עמדה בלחץ והשיגה ניצחון חשוב מאוד באצטדיון ביתי וקשה מול קבוצה שניצחה כבר בביתה את ברצלונה מוקדם יותר העונה. זה לא היה קל לריאל במחצית הראשונה, אבל אסייר יראמנדי כבש מול האקסית (45) אחרי בעיטה של בנזמה והסכר נפתח במחצית השנייה. גארת' בייל הבטיח את הניצחון (66) אחרי טעות קשה של בראבו שוער סוסיאדד שבעט בעיטת חמש גרועה היישר לרגלו של הוולשי.

פפה ואלברו מוראטה כבשו שני שערים נוספים לקראת הסיום והשלימו הצגה גדולה של הבלאנקוס. ריאל עברה מבחן חשוב וצימקה שוב את הפער בפסגה לשלוש נקודות, שלושה ימים לפני שהיא צפויה להשלים את העפלתה לחצי גמר ליגת האלופות עם משחק הגומלין מול בורוסיה דורטמונד. סוסיאדד מצידה תמשיך את המאבק שלה על כרטיס לאירופה.

דקה 15: דייגו לופס והשופט הצילו את ריאל מפיגור מוקדם. גריזמן עלה לכדור קרן והסיט כדור בראשו לקרלוס ולה שבנגיעה משני מטרים הפציץ את השער אבל השוער הציל בצורה מדהימה למרות שהשופט פסל את השער בטענה לא מוצדקת לנבדל.

דקה 45: ריאל עלתה ליתרון בניגוד למהלך המשחק ממש על סף המחצית. קארים בנזמה קיבל כדור ברחבה, עבר שני שחקני הגנה ובעט כדור חזק ברגל ימין. בראבו הדף אבל הכדור פגע באסייר יראמנדי ומשם חדר לרש. יראמנדי כובש מול האקסית, 0:1 לריאל במחצית.

דקה 50: ריאל כמעט הכפילה את היתרון שלה אחרי שבעיטה חופשית מצאה את ראשו של סרחיו ראמוס שנגח חזק מתוך הרחבה, אבל הכדור שלו ננעץ במשקוף ויצא החוצה.

דקה 65: עוד משקוף לריאל מדריד. הפעם זה היה קארים בנזמה המצטיין בריאל שקיבל כדור כ-18 מטרים משערו של בראבו ושלח כדור אדיר ברגל שמאל שנעצר רק במשקוף. מזל גדול לסוסיאדד.

דקה 66: גול! ריאל מדריד הכפילה את היתרון שלה אחרי טעות נוראית של בראבו. שוער סוסיאדד בעט כדור חמש חלש היישר לרגלו של גארת' בייל שבנגיעה בעט חזק ושטוח לרשת החשופה ופנימה. 0:2 לריאל מדריד.

דקה 85: גול! ריאל כובשת את השלישי ומשלימה הצגה גדולה באנואטה. כדור קרן מצד ימין מצא את ראשו של סרחיו ראמוס שהוריד בראש לפפה הבלם השני שבנגיעה מתוך הרחבה בעט פנימה. 0:3 גדול לריאל.

דקה 88: גול! ההפסד של סוסיאדד הפך לתבוסה עם הרביעי של ריאל אחרי שיתוף פעולה בין שני המחליפים. אנחל די מריה שלח כדור עומק נהדר לאלברו מוראטה שדהר ומול בראבו בעט לרשת. 0:4 גדול לריאל.

פפה שחקן ריאל מדריד חוגג. רויטרס
השתתף בחגיגה. פפה חוגג/רויטרס

משחקים נוספים

אלמריה - אוסאסונה 2:1
לאלמריה: פרננדו סוריאנו (73). לאלמריה: אוריול ריירה (19), אלחנדרו אריבאס (33)

ראיו וייקאנו - סלטה ויגו (שבת, 23:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully