וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נס ציונה: פרסטון נואלס ייעדר שבוע בלבד

6.4.2014 / 17:32

הגארד האמריקאי סובל ממתיחה בקרסול בלבד, ובספק למשחק הקרוב. בקבוצה זעמו: "גוני שחקן מלוכלך, אין לו מקום בכדורסל"

פרסטון נואלס, עירוני נס ציונה. מגד גוזני
חחש לפציעה קשה. נואלס/מגד גוזני

עירוני נס ציונה השיגה אמש (שבת) מקדמה גדולה במאבק על המקום השישי בליגת העל, כשגברה על הפועל חולון 91:97, בתום משחק אלים. בסיום המשחק נפגע גארד הקבוצה פרסטון נואלס בקרסול, לאחר שגוני יזרעאלי נתקל בו, והוא פונה לבית החולים כשבנס ציונה חששו בתחילה כי שבר את קרסולו, אך לבסוף התברר כי סובל ממתיחה בלבד, ועשוי להחמיץ את המשחק נגד גלבוע/גליל בחוץ.

"גוני יזרעאלי הוא שחקן מלוכלך והגיע הזמן שמישהו ישים סוף להתנהגות שלו", אמרו בקבוצה לאחר המשחק. בנס ציונה זעמו על ההתנהגות של יזרעאלי, שבמהלך המשחק הדף את נואלס וגרם לו לחתך מתחת לעין, ובנוסף סחט מטל דן עבירה בלתי ספורטיבית שנייה, שכתוצאה מכך הורחק הפורוורד, "אין לו מקום בליגת העל, אין לו מקום בכלל בכדורסל", אמרו מסביב לנס ציונה על ההתנהלות של יזרעאלי במהלך המשחק.

המשחק עצמו היה אלים מאוד, אך למרות זאת שלישיית השופטים הצליחה למנוע ממנו לגלוש למעבר לעבירות קשות. השופטים פסקו על לא פחות מ-6 עבירות בלתי ספורטיביות, שלוש לכל קבוצה, כשבנס ציונה נשרקו שתי עבירות לחובתו של טל דן, שהורחק במהלך הרבע השלישי. יחד עם זאת, השופטים התעלמו מעבירה ללא כדור של גוני יזרעאלי על פרסטון נואלס במהלך המחצית הראשונה, אך גם יזרעאלי זכה בהמשך לעבירה בלתי ספורטיבית.

כאמור, נס ציונה פתחה פער של שלושה וחצי משחקים על הפועל חולון, שלושה מחזורים לסיום העונה, ואם גלבוע/גליל תפסיד להפועל אילת מחר היא תבטיח את המקום השישי, שהתוצאה הישירה שלו היא מפגש עם הפועל תל אביב או מכבי חיפה בשלב רבע גמר הפלייאוף. בקבוצה היו מרוצים מאוד מהיכולת של דיימון סימפסון שרשם 22 נקודות ו-8 ריבאונדים, מאיר טפירו שהוסיף 19 נקודות ו-7 אסיסטים וכן מיכולתו של קורי קאר שהפתיע עם 9 נקודות ב-14 דקות משחק.

גוני יזרעאלי שחקן הפועל חולון. ניב אהרונסון
שחקן לא ספורטיבי? יזרעאלי/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully