וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: נס ציונה ניצחה את הפועל חולון 91:97

העולה החדשה הבטיחה את המקום השישי לקראת הפלייאוף עם 91:97, בזכות ריצת 4:14 ברבע האחרון. סימפסון הצטיין עם 22

דיימון סימפסון שחקן נס ציונה עם פרסטון נואלס. מגד גוזני
המקום השישי שלהם. סימפסון עם נואלס/מגד גוזני

העונה הנפלאה של העולה החדשה מנס ציונה הגיעה הערב (שבת) לנקודת ציון משמעותית, כשהקבוצה של נדב זילברשטיין ניצחה את הפועל חולון 91:97, ובכך ככל הנראה הבטיחה את המקום השישי בליגה, ותימנע ממפגש עם מכבי תל אביב והפועל ירושלים לקראת סדרות הפלייאוף. חולון, שהגיעה אחרי שבוע סוער במהלכו צפויה הקבוצה לעמוד לדין בגין התנהגות אוהדיה כנגד השופט ירון זריף, איבדה סיכוי לסיים במקום השישי, ועתה היא תמקד את מאמציה בקרב מול גלבוע/גליל על המקום השביעי.

המשחק היה חם מאוד, במהלכו נשרקו לא פחות משש עבירות בלתי ספורטיביות, ובאחד המהלכים אף נפצע פרסטון נואלס, פציעה שייתכן שתשביתו עד סיום העונה. נס ציונה שלטה במשחק מהרגע הראשון, בעיקר הודות ליכולת נפלאה של מאיר טפירו, שהפגיז מחוץ לקשת והריץ את הכתומים ליתרון דו ספרתי. חולון לא ויתרה, ובעזרתו של סקוטי ריינולדס עוד הצליחה לחולל מהפך ברבע האחרון ולעלות ליתרון, אך אז קפאה קבוצתו של חסין בהתקפה, ראתה את דיימון סימפסון מטיס את חבריו ל-4:14 ומביא את נס ציונה לעוד ניצחון.

מאיר טפירו עירוני נס ציונה. ניב אהרונסון
משחק נפלא שלו. טפירו/ניב אהרונסון

מיטשל וואט פתח טוב עבור המארחים, והעלה את הכתומים ליתרון 4:9. הרוש ענה בשלשה ורוזפלט צימק לנקודה בלבד. סימפסון והאניקט הענישו, ושלשה של קאר הורידה את נס ציונה ביתרון 19:25 בסיום הרבע הראשון. האניקט וטפירו הוסיפו שלשות משלהם בפתיחת הרבע השני והקפיצו את יתרון המארחים ל-11, ריינולדס ניסה להעיר את חבריו עם שלשה מהצד השני ובאוורס צימק ל-36:30 בלבד. בוסטיין וטפירו שוב שיחררו את הניצרה מחוץ לקשת, והריצו את נס ציונה ליתרון 37:48 במחצית.

חולון פתחה טוב את הרבע השלישי כשרוזפלט והרוש מביאים אותה לפיגור 57:51 בלבד, אך ארבע נקודות רצופות של טל דן החזירה את היתרון הד ספרתי למארחים. האורחים המשיכו להתקרב, רוזפלט שוב מצא את הסל וגוני יזרעאלי צימק ל-68:66 בלבד בסיום הרבע השלישי. המשחק המשיך להיות צמוד, וסקוטי ריינולדס צלף שלשה שקבעה 73:73. נס ציונה נלחצה, ושלשה נוספת של ריינולדס קבעה מהפך, אלא שאז הגיעה ריצת 4:14 נפלאה של המארחים בראשות דיימון סימפסון שצלף 7 נקודות רצופות ונס ציונה הוליכה 82:91, דקה לסיום.די ג'יי קנדי והרוש עוד הורידו ל-4 בלבד, 20 שניות לסיום, אך נואלס עשה את העבודה מהקו, ובסיום זה 91:97 לנס ציונה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
שחקן הפועל חולון סקוטי ריינולדס. ברני ארדוב
ייאלצו להסתפק במקום השביעי או השמיני. ריינולדס/ברני ארדוב

קלעו לעירוני נס ציונה: דיימון סימפסון 22 (7 מ-8 מהשדה) ו-8 ריבאונדים, מאיר טפירו 19 (3 מ-4 לשלוש) ו-7 אסיסטים, טיילר האניקט 14, 7 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, טל דן 11, פרסטון נואלס 10 (2 מ-12 מהשדה), קורי קאר ומיטשל וואט 9 כל אחד, רובי בוסטיין 3, גיל אמיתי ורז זהביאן שיחקו ולא קלעו.

קלעו להפועל חולון: סקוטי ריינולדס 22 (7 מ-17 מהשדה) ו-7 אסיסטים, אייזק רוזפלט 17, 9 ריבאונדים ו-5 איבודים, לורנס באוורס 16 ו-9 ריבאונדים, די ג'יי קנדי (9 ריבאונדים) ושלומי הרוש 13 כל אחד, בריאן אסברי 6 (9 ריבאונדים), גוני יזרעאלי 4, נועם מטלון, יחזקאל סקוורר, רם אליאספור ואיתי שגב שיחקו ולא קלעו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully