וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון: "לא היינו באופוריה ולא ניכנס לדיכאון"

מאמן ליאז' ניסה להרגיע לאחר ההפסד לוארחם: "השארנו רווחים בין השחקנים וזה פגע בצורת המשחק, אנחנו יודעים איך להגיב"

גיא לוזון מאמן סטנדרד ליאז'. GettyImages
תלונות על השיפוט. לוזון/GettyImages

זה ממש לא היה בתכניות של גיא לוזון. סטנדרד ליאז' המשיכה אמש (שישי) את התקופה החלשה שלה וספגה עוד הפסד ליגה, 2:0 בחוץ לזולט וארחם. כעת, ליאז' שהובילה את הטבלה לאורך העונה כולה, עלולה לאבד את המקום הראשון אם קלאב ברוז' תנצח ביום ראשון בחוץ את האלופה אנדרלכט. גם וארחם התקרבה והיא רחוקה ארבע נקודות בלבד מהקבוצה של לוזון, כאשר נותרו שמונה מחזורים לעונה.

לוזון אמר בסיום: "אני רוצה לברך את זולט, הם שיחקו יותר טוב מאיתנו במשחק הזה והניצחון הגיע להם. הם היו יותר טובים גם מבחינה התקפית וגם מבחינה הגנתית. הם היו תכליתיים, הניעו את הכדור ואנחנו עשינו בדיוק את ההיפך. השארנו הרבה רווחים בין השחקנים שלנו והקווים השונים במערך, מה שפגע לנו בצורת המשחק. אנחנו יודעים איך להגיב לניצחונות וגם יודעים איך להגיב להפסדים".

לוזון הוסיף: "נמשיך לעבוד קשה, כמו שעשינו מהרגע הראשון של העונה ועד עכשיו. אני לא חושב ששי לנו בעיה מנטלית בשלב הזה של העונה. לא כל השחקנים כשירים במאת האחוזים. זה גם לא לחץ, כי אנחנו משחקים תחת הלחץ מתחילת העונה. לא היינו באופוריה בשבוע שעבר ולא ניכנס לדיכאון עכשיו".

המאמן התלונן גם על השופט לאחר שאידריסה סילה, כובש השער הראשון, דרך על רגלו של לורן סימאן ואפילו לא ראה צהוב: "כל פעם מדובר באותו שופט. כבר פעמיים שהוא לקח לנו שער חוקי. אבל אני לא רוצה לקבל עונש על זה שאני אומר את האמת".

סטנדרד ליאז' הפסידה 2:0 לזולט וארחם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully