וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטנדרד ליאז' וגיא לוזון הפסידו 2:0 לזולט וארחם

מוליכת הטבלה הבלגית ספגה הפסד חוץ במחזור השני של הפלייאוף, ועלולה לאבד את הפסגה אם ברוז' תנצח את אנדרלכט

מאמן סטנדרד ליאז' גיא לוזון. GettyImages
איבד נקודות יקרות בקרב על האליפות. גיא לוזון/GettyImages

גיא לוזון וסטנדרד ליאז' הסתבכו הערב (שישי) במסגרת המאבק על אליפות בלגיה, אחרי שספגו הפסד חוץ נגד השלישית בטבלה זולט וארחם בתוצאה 2:0 במסגרת המחזור השני של הפלייאוף העליון. טל בן חיים לא נכלל בסגל סטנדרד למשחק. לוזון וקבוצתו עדיין מוליכים את הליגה הבלגית כשלהם 37 נקודות, אולם השנייה בטבלה קלאב ברוז' יכולה לתפוס את הפסגה אם תנצח בבריסל את אנדרלכט ביום ראשון הקרוב.

זולט וארחם הייתה טובה יותר במחצית הראשונה, הגיעה למספר מצבים ליד שערם של האורחים, אך חוסר דיוק מנע ממנה לעלות ליתרון. הגשם והמגרש רווי המים לא מנעו משחקני שתי הקבוצות לשחק בקצב מהיר. בדקה ה-36 ליאז' הגיעה להזדמנות הטובה ביותר שלה כשמיקי באטשואיי חטף כדור, פרץ לרחבה ושלח כדור שפספס את שערה של וארחם. המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים.

וארחם פתחה מצוין את המחצית השנייה, ועלתה ל-0:1 כשסילה הניף את רגל שמאל ובעט פנימה מ-20 מטר. ליאז' לא הצליחה לסכן את שער המארחת ובדקה ה-68 הסתבכה וספגה את השער השני כשכדור קרן מצד שמאל הגיע לראשו של סוון קומס, שנגח פנימה וקבע 0:2. בשלב הזה גיא לוזון כבר נראה לחוץ על הקווים וראה את המשחק בורח לו מהידיים.

* שלאסק ורוצלאב, קבוצתו של עודד גביש, התארחה אצל הלפני אחרונה פודבסקידז'ה בקרב תחתית בליגה הפולנית שהסתיים ב-3:3. עודד גביש נכלל בסגל של ורוצלאב אך ישב על הספסל ולא שותף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully