וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוברדוביץ': "הקבוצה שלי אנוכית, שיחקנו בלי מוטיבציה"

מאמן פנר/אולקר תקף את שחקניו אחרי ההדחה מהיורוליג: "לא היה איכפת לשחקני המפתח שלנו אם ההפרש יהיה 20 או 30"

צפו בתקציר ההפסד של פנרבחצ'ה/אולקר

פנרבחצ'ה/אולקר, מי שהייתה אחת הקבוצות המאיימות באירופה בשלב הבתים הראשון, הודחה אתמול (חמישי) בשלב הבתים השני אחרי תבוסה משפילה 95:73 לקוצ'ה לבוראל ויטוריה. דווקא הספרדים שאיבדו סיכוי להעפיל להצלבה סיפקו משחק מצוין והשאירו את הטורקים מחוץ למפעל.

מאמן פנרבחצ'ה/אולקר ז'ליקו אוברדוביץ'. GettyImages
יישאר בעונה הבאה? אוברדוביץ'/GettyImages

ז'ליקו אוברדוביץ', מאמן פנר/אולקר, היה מלא טענות לשחקניו בסיום המשחק, ואמר: "אני רוצה לברך את לבוראל קוצ'ה על הניצחון שלהם מכיוון שהם היו טובים יותר מאיתנו מההתחלה ועד הסוף. אם מדברים על כדורסל ועל כל קבוצת כדורסל, מפתח אחד לנצח הוא מוטיבציה וראיתי שהקבוצה שלי שיחקה בלי מוטביציה. אני מרגיש נורא על הדרך שבה שיחקנו הלילה, במיוחד מאיך ששחקני המפתח הופיעו למשחק. לא היה איכפת להם אם ההפרש יהיה 20 או 30, אם הם מאבדים כדור, אם היריבה מחזיקה בכדור ומגיעה למצב קליעה".

אוברדוביץ' המשיך עם התסכול שלו בפני העיתונאים, ואמר: "אתה מנסה לשנות דברים, להחליף שחקנים ולהשתמש בספסל, אבל זו בעיה כשאתה לא מוצא את השחקנים המתאימים. אני מאוכזב מאוד מכיוון שאני חושב שהקבוצה שלי אנוכית מאוד. אמרתי להם את זה בחדר ההלבשה והם יודעים מה הדעה שלי. למרות זאת אני לא נכנע. אנחנו נמצאים ברגע קשה ואנחנו צריכים לעשות כל מה שאנחנו יכולים, אבל אם אתה משחק ככה, שום דבר שתעשה לא יעזור. אני איאבק עד הסיום ויש לנו אתגר גדול בליגה טורקית. אני יודע שיש אנשים במועדון שתומכים בי ורוצים לעשות משהו גדול במועדון הזה. יש לנו 25 מיליון אנשים שתומכים בארגון הזה ולכן אני מרגיש מאוכזב".

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully