וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: פנר/אולקר הושפלה והודחה, פנאתינייקוס בהצלבה

אוברדוביץ' ושחקניו הובסו 95:73 על ידי ויטוריה, שכבר איבדה סיכוי לעלות, וסיימו עוד עונה כושלת. פאו-מלאגה 60:69

מאמן פנרבחצ'ה/אולקר ז'ליקו אוברדוביץ'. GettyImages
שפל חדש. אוברדוביץ'/GettyImages

במקביל למשחק של מכבי תל אביב ובאיירן מינכן התקיימו הערב (חמישי) שני משחקים נוספים במחזור הלפני אחרון בטופ 16 של היורוליג. הכותרת הגדולה שיוצאת מהמחזור הזה היא שפנרבחצ'ה/אולקר, שהיתה אחת הקבוצות המאיימות באירופה בשלב הבתים הראשון, הודחה כבר בשלב הבתים השני אחרי תבוסה משפילה של 95:73 לקוצ'ה לבוראל ויטוריה. במשחק הנוסף גברה פנאתינייקוס 60:69 על מלאגה, הבטיחה כרטיס להצלבה והקטינה מאוד גם את סיכויי האנדלוסים להעפיל לשלב הבא.

שחקן קוצ'ה לבוראל ויטוריה טיבור פלייס מול שחקן פנרחבצ'ה/אולקר לוקה זוריץ'. Rafa Rivas, GettyImages
חרץ את גורלם של הטורקים. פלייס מעל זוריץ'/GettyImages, Rafa Rivas

קוצ'ה לבוראל - פנרבחצ'ה אולקר 95:73

מי היה מאמין שהמארחת, שכבר איבדה סיכוי להעפיל להצלבה, תנצח במשחק הזה - ועוד בתצוגה שכזאת? סביר להניח שלא ז'ליקו אוברדוביץ', שהודח מהמפעל בבושת פנים, וכעת מי בכלל זוכר שקבוצת הפאר הטורקית, ששוב קיוותה להגיע לפיינל פור, פתחה את היורוליג עם שישה נצחונות רצופים?

מחצית ראשונה מצוינת של אנדרס נוצ'יוני (3 מ-3 ל-3) וטיבור פלייס (11 נקודות) סייעו לבאסקים לרדת לחדרי ההלבשה ביתרון מפתיע של 38:47. תומאס הורטל הפציץ בתחילת המחצית השניה, ולפתע הפער של ויטוריה צמח עד 41:60 מפלצתי למדי. ברבע השלישי זה כבר הפך ל-54:82, ומיותר לציין שמשם לאורחת לא היתה שום תשובה, בדרך להדחה משפילה למדי.

פלייס ונוצ'יוני הוליכו שישה שחקנים בספרות כפולות עם 15 נקודות כל אחד, הורטל ופרננדו סן אמטריו הוסיפו 14 כל אחד, כשהראשון תרם גם 10 אסיסטים, וכמובן ש-61 אחוזים קבוצתיים מחוץ לקשת (13 מ-21) ממש לא הזיקו. בו מקאלב קלע 19 שלא הספיקו בצד השני, בויאן בוגדנוביץ' הוסיף 14, לינאס קלייזה היה מאכזב עם תשע באחוזים רעים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן פנאתינייקוס דימיטריס דיאמנטידיס מול שחקן מלאגה ג'ייסון גריינג'ר. Panagiotis Moschandreou, GettyImages
שוב בהצלבה. דיאמנטידיס מול גריינג'ר/GettyImages, Panagiotis Moschandreou

פנאתינייקוס - מלאגה 60:69

היוונים מבטיחים את מקומם בהצלבה, וקובעים שהמשחק האחרון והלוהט מול אולימפיאקוס יהיה בעיקרו קרב על מי תסיים שלישית ומי רביעית. עם 0 מ-8 מחוץ לקשת ברבע הראשון, מצאה עצמה מלאגה בפיגור 21:12 בסיום הרבע הראשון. רוקו אוקיץ' ודימיטריס דיאמנטידיס דאגו שהיתרון יישאר ירוק, ובמחצית הראה לוח התוצאות 28:33 לפנאתינייקוס. רבע שלישי טוב סייע למארחת לפתוח יתרון ספרתי שצמח מ-41:55 עד 43:60, בדרך לניצחון שאפשר להם לשחרר המון אוויר.

דימיטריס דיאמנטידיס סיים כקלע המוביל של פאו באחת הפעמים הראשונות העונה עם 13 נקודות, אליהן הוסיף 4 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, סטפון לאזמה הוסיף 10. מנגד, רק ולאדימיר סטימאץ' קלע בספרות כפולות (12), זוראן דראגיץ' קלע שש בלבד באחוזים רעים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully