וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קונטה: "ליון ניסתה למנוע מאיתנו לשחק"

מאמן יובה החמיא לג'ובינקו: "לא משבחים אותו מספיק". גארד: "נזדקק לנס". פיצי שהובס עם ולנסיה: "מתבייש מאיך שנראינו"

לאונרדו בונוצ'י שחקן יובנטוס חוגג שער. Laurent Cipriani, AP
"הופענו במחצית השנייה בצורה טובה יותר והצלחנו למצוא את השטחים המתאימים לשחק בהם את המשחק שלנו". בונוצ'י/AP, Laurent Cipriani

האחות הקטנה של ליגת האלופות, הלוא היא הליגה האירופית, גם היא מגיעה לשלביה המכריעים כשאתמול (חמישי) נפתח שלב רבע הגמר עם משחקים מרתקים ובראשם הניצחון הדרמטי של יובנטוס 0:1 על ליון במשחק שנערך בצרפת וסיפק מקדמה מצוינת לגברת הזקנה לפני הגומלין שיתקיים בעוד שבוע. שער הניצחון שייך לבלם לאונרדו בונוצ'י שכבש בדקה ה-85.

המאמן אנטוניו קונטה דאג לשבח בעיקר שחקן אחד, ואמר: "אין מספיק אנשים שמשבחים את ג'ובינקו שמבחינתי לפחות בעל איכויות מצוינות. הוא צריך להאמין בעצמו יותר ולהבין שהוא יכול לעשות את השינוי במועדון גדול כמו יובנטוס כמו שהוא עשה נגד פארמה. אלו שעלו מהספסל עשו עבודה מצוינת ואני שמח מאוד.

"הגענו לליון לא כדי להגן על עצמנו, אלא כדי לתקוף ולהשיג את הניצחון שיהפוך את הגומלין לנוח יותר מבחינתנו. הם ניסו למנוע מאיתנו לשחק", המשיך המאמן. "הייתה לנו מנטליות טובה. התוצאה הזו הגיעה לנו, אבל עדיין לא השגנו כלום. יש עדיין את הגומלין לפני שאנחנו חושבים על חצי הגמר".

מקסים גונאלון שחקן ליון לפני פאבלו אוסבלדו שחקן יובנטוס. Laurent Cipriani, AP
"משחקים שמוכרעים על הפרטים הקטנים". גונאלון במאבק עם אוסבלדו/AP, Laurent Cipriani

כוכב הניצחון בונוצ'י הוסיף: "ליון הייתה מלאת אנרגיה במחצית הראשונה והם רצו חזק מאוד, אבל במחצית השנייה הצלחנו להביא הביתה ניצחון חשוב מאוד. הופענו במחצית השנייה בצורה טובה יותר והצלחנו למצוא את השטחים המתאימים לשחק בהם את המשחק שלנו".

קוואדו אסמואה אמר: "במחצית הראשונה לא עשינו מספיק תנועה כפי שאנחנו מתאמנים בדרך כלל. במחצית השנייה היינו הרבה יותר טובים כשהכדור היה אצלם ולא הלכנו אחורה. כרגע יש הרבה שחקנים פצועים ולכן שאר השחקנים יצטרכו לעבוד כפליים יותר קשה וזה לא פשוט".

מאמן ליון, רמי גארד: "ניסינו להתחרות עם קבוצה טובה. היינו קרובים להשיג את מה שרצינו ואם היינו עושים את זה, היינו מגיעים בעמדה טובה לטורינו, אבל המחצית השנייה הייתה קשה יותר מהראשונה וכל התקפה הפכה להיות קשה יותר להתמודד עימה. כמובן שאני מצטער על זה שספגנו ממצב נייח. זו רמה גבוהה ומשחקים מוכרעים על הפרטים הקטנים, אבל אני עדיין שמח על העבודה שעשו הבחורים הצעירים. נצטרך נס בגומלין".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
מתיאס דלגאדו שחקן באזל חוגג. Alex Grimm, GettyImages
"שמח מאוד מהיכולת של מתיאס דלגאדו שסוף סוף הבקיע את השערים שלו. זה היה משהו שחשוב לו מאוד מבחינה אישית". דלגאדו/GettyImages, Alex Grimm

אלופת שוויץ פ.צ. באזל ממשיכה להדהים במפעל כשהפעם היא השיגה 0:3 על ולנסיה מוכת התדהמה. השוויצרים שהשיגו השנה ניצחונות על צ'לסי בליגת האלופות ובליגה האירופית הם דחקו החוצה את מכבי תל אביב ורד בול זלצבורג כאשר מתיאס דלגאדו (34, 38) ו-ולנטין שטוקר (90) הבקיעו.

"שמענו את האוהדים מבחוץ", אמר מוראט יאקין שהחמיא לקהל שהתכנס מחוץ לאצטדיון לאור העובדה שהמשחק שוחק באצטדיון ריק. "הם יצרו אווירה טובה, אבל אנחנו נצטרך אותם באצטדיון בפעם הבאה. אני שמח מאוד מהיכולת של מתיאס דלגאדו שסוף סוף הבקיע את השערים שלו. זה היה משהו שחשוב לו מאוד מבחינה אישית, אבל בסופו של דבר זה היה ניצחון קבוצתי וכולם שיחקו מצוין. אנחנו נהנים מאוד כרגע".

חואן פיצי, מאמן ולנסיה: "אין לי הסבר לאיך ששיחקנו היום. אני מתבייש מהדרך שבה שיחקנו במחצית הראשונה. אני לא מבין למה לא שיחקנו במחצית הראשונה כמו ששיחקנו בשנייה. אנחנו מודעים לכך שיהיה קשה מאוד להעפיל. אני אנסה למצוא תשובות לבד. אם אני לא אמצא את האיזון בין השחקנים האלה, אני אחפש ואעשה שינויים עם הסגל שיש לי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully