וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: "אני אוהב את הסיכויים שלנו מול מילאנו"

4.4.2014 / 0:05

מאמן מכבי ת"א חגג את הניצחון על באיירן: "כשאתה קולע 13 מ-18 לשלוש, המאמן נראה טוב". בלו: "זה צעד חשוב מאוד בכיוון הנכון"

עריכה: יותם בן דוד

גבירותיי ורבותיי, זה קרה: מכבי תל אביב הצליחה להבטיח הערב (חמישי) את מקומה בשלב ההצלבה, לאחר שגברה 92:94 על באיירן מינכן בחוץ, נעלה את המקום השלישי בבית וסידרה לעצמה מפגש לוהט מול מילאנו החזקה בשלב ההצלבה. הצהובים, שהגיעו למינכן עם ארבעה הפסדים רצופים נהנו מערב ענק מחוץ לקשת, אבל יהיו חייבים לשפר את ההגנה שלהם אם ברצונם לגבור על האיטלקים, שרק אתמול דרסו את ברצלונה הגדולה ב-28 הפרש.

"היה משחק קשה, נהנתי מהסוף", אמר בסיום מאמן מכבי תל אביב, דיוויד בלאט. "בהתחלה היה נראה כאילו כל פעם שהם זורקים לסל הם קולעים. התקפית היינו נהדרים כל המשחק, כל אחד תרם ושיפרנו את ההגנה. עבדנו ביומיים האחרונים על לשחק בצורה יותר חדה ואגרסיביות והיינו צריכים את זה כי הם מפעילים הרבה לחץ". כשנשאל כיצד הוא מתמודד עם הביקורת כנגדו בשבועות האחרונים אמר בלאט: "לא כל כך אכפת לי מה אומרים עליי, אתה יודע מה אני שם עליהם. כשאתה קולע 13 מ-18 לשלוש ואתה לא מחטיא עונשין, הקבוצה נראית טוב והמאמן נראה טוב".

על דווין סמית', שקלע הערב רק נקודה, אמר בלאט: "דווין קיבל זריקה בברך ונלחמתי עם עצמי אם לתת לו לשחק או לא. הוא בא אליי ואמר לי שהוא משחק, כי זה מה שהוא, ווינר". בנוגע ליריבה בשלב ההצלבה אמר המאמן: "מילאנו זו קבוצה מצויינת ועוד יתרון ביתיות, אבל יש לנו מאצ' אפ טוב ואני אוהב את הסיכויים שלנו".

מאמן מכבי תל אביב דיוויד בלאט. GettyImages
לא אכפת לו מהמבקרים. בלאט/GettyImages

דיוויד בלו, שהפגיז הערב מחוץ לקשת אמר בסיום: "היה משחק התקפי פנטסטי של שתי הקבוצות. היה לנו ערב גדול מחוץ לקשת. אנחנו שמחים וגאים על הניצחון ועל העובדה שהשגנו את הכרטיס לשלב הבא, לשמונה הגדולות. עדיין יש לנו דרך ארוכה כדי להגיע למטרה האולטימטיבית שלנו אבל זה היה צעד חשוב מאוד בכיוון הנכון".

שחקנה לשעבר של מכבי תל אביב, אנתוני פארקר צייץ בחשבון הטוויטר שלו מיד לאחר המשחק: "ברכות למכבי תל אביב על ניצחון נהדר! גדול!!!! יאללה מכבי! קדימה לשמונה האחרונות! דיוויד בלאט הוא הגדול מכולם!".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקני מכבי תל אביב גיא פניני, ג'ו אינגלס חוגגים. Lennart Preiss, GettyImages
יעברו גם את מילאנו? פניני ואינגלס/GettyImages, Lennart Preiss

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully