וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פופוביץ': "החבר'ה שלי מקצוענים, הם לא מפסיקים לשחק"

מאמן הספרס על רצף 19 הניצחונות שהפך לרביעי בטיבו בהיסטוריה בליגה. בניקס מרוצים: "המטרה שלנו הייתה מקום שמיני"

גרג פופוביץ' מאמן סן אנטוניו ספרס. AP
"גולדן סטייט ניסתה לרוץ ולסגור את הפער אבל הגבנו מצוין". גרג פופוביץ'/AP

לילה עמוס במשחקים היה הלילה (בין רביעי לחמישי) ב-NBA, ולרובם הייתה השפעה על מאבקי הכניסה לפלייאוף, אבל יש קבוצה שלוקחת את הפוקוס מכל המאבקים כשהיא פשוט מסרבת להפסיד. סן אנטוניו כבר עם 19 ניצחונות רצופים והדבר הכי מדהים הוא שהם מגבילים את הדקות של הכוכבים ועדיין מנצחים בקלות קבוצות פלייאוף יריבות.

"לא שיחקנו הרבה דקות, וזה בדיוק כמו שהמאמן פופ אוהב את זה", אמר טים דאנקן על כך שרק בוריס דיאו שיחק יותר מ-30 דקות הלילה בניצחון 90:111 על גולדן סטייט. "נראה מה יקרה מחר נגד אוקלהומה סיטי".

למאמן גרג פופוביץ' היה שפע מחמאות לקבוצה שלו אחרי עוד ניצחון קל: "הם מקצוענים, הם פשוט לא מפסיקים לשחק. בדרך כלל קשה לשמור על יתרון גדול במהלך כל ה-48 דקות של המשחק ובאמת, גולדן סטייט ניסתה לרוץ ולסגור את הפער אבל הגבנו מצוין".

אמארה סטודמאייר, ניו יורק ניקס, פול פירס, ברוקלין נטס. AP
הגיעו רעבים. סטודמאייר/AP

במערב יש תחרות קשה על שני המקומות האחרונים בפלייאוף בין ממפיס, פיניקס ודאלאס כשדאלאס הפסידה אתמול והלילה שתי האחרות לא הצליחו לברוח לה והפסידו גם הן כששבעה משחקים לסוף העונה הרגילה לכולן יש את אותו המאזן 31:44.

פיניקס הפסידה ללוס אנג'לס קליפרס 108:112 במשחק שהבטיח לקליפרס את ראשות הבית הפסיפי. "זה נחמד אבל זה לא אומר כלום", אמר כריס פול שקלע 20 נקודות ועזר לקליפרס לחזור מפיגור 17 ברבע השלישי. "גם בשנה שעברה זכינו בבית ועפנו כבר בסיבוב הראשון בפלייאוף, השנה אנחנו מסתכלים על התמונה היותר גדולה".

גוראן דראגיץ' לעומתו מאוכזב מאוד מההפסד. "המשחק כבר היה בכיס שלנו, אבל עכשיו זה לא הזמן לשקוע ולהתעסק בכל הפסד", אמר הרכז על המאבק הצמוד של הכניסה לפלייאוף. "אנחנו חייבים להישאר עם הביטחון והאמונה שלנו לקראת שבעת המשחקים האחרונים".

גם לממפיס לא הייתה הצלחה הלילה נגד מינסוטה, והיא הפסידה 102:88. "זה כאילו שאנחנו רצים בבוץ", אמר מאמן ממפיס, דייב ג'ורגר. "אנחנו משחקים באינטנסיביות של פלייאוף מאז חג המולד ועכשיו זה משפיע עלינו".

גם במזרח יש מאבק על כניסה לפלייאוף כשניו יורק ניצחה בדרבי את ברוקלין 81:110 ועלתה למקום השמיני שמוביל לפלייאוף על חשבון אטלנטה. "רצינו להגיע לזה, זו הייתה המטרה שלנו", אמר כרמלו אנתוני אחרי ערב של 23 ו-10 ריבאונדים. "אחרי עונה של הרבה עליות וירידות, זה יהיה הישג נהדר להגיע לפלייאוף".

גם מאמן הניקס מייק וודסון החמיא לשחקניו היום: "החבר'ה שלי רעבים. בדרך כלל אחרי מסע משחקים במערב יש משחק קשה, אבל הגענו עם המון אנרגיות ומוכנים לשחק היום".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully