וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "אתם תגידו שער אומלל, אני אגיד מגוחך"

מוריניו זעם על השער שצ'לסי ספגה בתוספת הזמן: "הם יכולים לכבוש מכלום, אנחנו לא מלאי כישרון". על טורס: "חשבתי שהוא ייתן יותר". זלאטן יחמיץ את הגומלין

אסקיאל לאבצי שחקן פריס סן ז'רמן חוגג עם חבריו. AP
"הקבוצה שלנו מאוחדת מאוד". שחקני פ.ס.ז' חוגגים/AP

יהיה מוגזם להגיד שפריס סן ז'רמן עם רגל וחצי בחצי גמר ליגת האלופות, אבל האלופה הצרפתית בהחלט עשתה אתמול (רביעי) צעד משמעותי בדרך לשם עם ניצחון ענק 1:3 על צ'לסי המדוכדכת. אסקיאל לאבצי הפציץ את החיבורים כבר אחרי ארבע דקות, אדן הזאר איזן בפנדל (27), אבל דויד לואיז כבש שער עצמי (61) וחאבייר פאסטורה (93) נעץ את המסמר האחרון.

ובכל זאת אם יש הלילה סיבות לדאגה בפ.ס.ז' הן מגיעות בעקבות פציעתו של זלאטן איברהימוביץ' שנטש בצורה מדאיגה את המגרש במהלך המחצית השנייה. השבדי נפגע בשריר הירך האחורי בדקה ה-66 וכרגע, לפחות על פי נשיא הקבוצה הצרפתית, נראה שזלאטן לא יהיה כשיר לגומלין בשבוע הבא וייעדר מספר שבועות. גם לורן בלאן הודה: "זו פציעה בשריר שתדרוש ממנו זמן לנוח".

ליגת האלופות: פריס סן ז'רמן ניצחה 1:3 את צ'לסי

ליגת האלופות: ריאל מדריד הביסה 0:3 את דורטמונד

זלאטן איברהימוביץ' שחקן פריס סן ז'רמן שוכב פצוע. רויטרס
עדיין לא ברור אם יהיה כשיר לגומלין. זלאטן איברהימוביץ'/רויטרס

"השגנו שער חשוב מאוד", אמר חאבייר פאסטורה על השער השלישי. "יתרון של שני שערים זה משמעותי מאוד לקראת הגומלין. אני שמח מאוד שהצלחתי לעזור לקבוצה לנצח את המשחק. הקבוצה שלנו מאוחדת מאוד. נכנסתי למשחק וכבשתי, יש לי מזל. אני מקווה להמשיך בזה".

מאמן פ.ס.ז', לורן בלאן, חגג את הניצחון, ואמר: "חששנו מעט מההתקפות המתפרצות של צ'לסי. זו קבוצה חזקה מאוד. גרמנו להם לעבוד, והבקענו את השער בנשימה האחרונה. השער של פאסטורה היה פנטסטי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
ז'וזה מוריניו מאמן צ'לסי. AP
נאום הפרידה מליגת האלופות? ז'וזה מוריניו/AP

ז'וזה מוריניו, מאמן צ'לסי, היה עצבני בסיום, ואמר: "זה יהיה קשה מאוד בגומלין, אבל לא בלתי אפשרי. בכדורגל שום דבר הוא לא בלתי אפשרי. הם יכולים להבקיע שער מכלום, לעומתנו שאנחנו לא קבוצה מלאת כישרון שיכולה להבקיע הרבה שערים, אבל אי אפשר לדעת. נצטרך לתת את הכול. השער השלישי היה מגוחך. אתם וגארי קייהיל תגידו אומלל, אני אגיד מגוחך. שיחקנו נגד קבוצה נהדרת עם שחקנים מצוינים, במיוחד בהתקפה".

על השינויים שערך אמר: "החלפתי את ההרכב ב-1:1 מכיוון שחשבתי שפרננדו טורס יוכל להביא לנו יותר עומק מאנדרה שורלה. הקבוצה הרגישה נוח עם אנדרה וחשבתי שפרננדו יוכל לתת לנו יותר".

גארי קייהיל המאוכזב סיכם בסיום: "זה זמן נורא לספוג וזה היה שער אומלל. זה פספוס גדול מבחינתנו. 1:2 היה בסדר עבורנו, אבל השער הזה הרס לנו. זה עושה את ההבדל לגדול מאוד. היינו פה כבר לפני כן בשנה שבה זכינו בליגת האלופות וחזרנו מ-3:1 נגד נאפולי. יש לנו את האופי לעשות את זה, אבל זה הולך להיות קשה מאוד".

אדן הזאר: "אנחנו יכולים רק להצטער על התוצאה מכיוון שספגנו שלושה שערים משלוש טעויות. המחצית הראשונה שלנו הייתה טובה מאוד, אבל השנייה הייתה קשה".

דויד לואיז שחקן צ'לסי (מימין) כובש שער עצמי. רויטרס
זכה למרבית הביקורות. לואיז/רויטרס

בעיתוני אנגליה ביכו את ההפסד של צ'לסי. ב"דיילי מייל" סיכמו זאת כך: "זה הסוף הגרוע, לואיז! שער עצמי נוראי סיכם סיוט עבור הבחורים של מוריניו שעומדים לפני הדחה מליגת האלופות". ב"מירור" הבליטו את הביקורת של מוריניו על ההגנה אותה כינה "בדיחה". ב"דיילי סטאר" בחרו בכותרת "LU-SERS" שכלל משחק מילים עם דויד לואיז והמילה "לוזרס".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שער "דיילי סטאר" שמגחך על דויד לואיז/מערכת וואלה!, צילום מסך

המספרים

* כריסטיאנו רונאלדו ופרנק למפארד הצטרפו הערב ל-19 שחקנים נוספים שהגיעו ל-100 הופעות בליגת האלופות. השחקן הפעיל הבא בתור לעשות זאת הוא אנדראה פירלו עם 98, כשחמשת המובילים הם ראול עם 142, ריאן גיגס עם 141, צ'אבי עם 140, איקר קסיאס עם 136 וקלארנס סיידורף עם 125.

* הניצחון של פריס סן ז'רמן היה העשירי ברציפות בכל המפעלים. ההפסד האחרון של האלופה הצרפתית הגיע אי שם ב-22 בינואר אז נכנעה הקבוצה של לורן בלאן בגביע למונפלייה 2:1.

* פריס סן ז'רמן השלימה הערב 499 מסירות מדויקות מתוך 609 שהיא סיפקה במשך 90 דקות, מה שמעמיד אותה על 82 אחוז. פרט לכך, פ.ס.ז' איימה 12 פעמים על השער, מתוכם שישה איומים למסגרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully