וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת האלופות: פריס סן ז'רמן ניצחה 1:3 את צ'לסי

לאבצי הפציץ לחיבורים (4), הזאר איזן בפנדל (27), אבל לואיז כבש שער עצמי (61) ופאסטורה הוסיף (93). זלאטן נפצע והוחלף

אסקיאל לאבצי שחקן פריס סן ז'רמן חוגג עם חבריו. AP
ניצחון ענק. לאבצי והחברים חוגגים בפתיחה/AP

פריס סן ז'רמן גברה הערב (רביעי) 1:3 על צ'לסי במשחק הראשון של רבע גמר ליגת האלופות. הצרפתים אומנם השיגו את הניצחון ואת התוצאה המבטיחה ממש בשניות הסיום, אבל ראו את זלאטן איברהימוביץ' נפצע בצורה מדאיגה ונוטש את המשחק במהלך המחצית השנייה. אסקיאל לאבצי כבש את הראשון כבר אחרי ארבע דקות, אבל אדן הזאר איזן עם פנדל מדויק בדקה ה-27. חמש דקות לסיום המחצית הראשונה, הבלגי גם מצא את העמוד עם בעיטה נהדרת, אבל השער לבסוף נפל דווקא בצד השני, כאשר דויד לואיז לא הסתדר עם כדור שנכנס לרחבה ודחק לשערו הוא בדקה ה-61. שניות ספורות לפני השריקה האחרונה, חאבייר פאסטורה הארגנטינאי שינה את כל התמונה עם שער יפהפה, שחתם את התוצאה ונתן לאלופת צרפת מקדמה גדולה לקראת הגומלין בסטמפורד ברידג' המאיים. צ'לסי, שהשיגה את שער החוץ, צריכה 0:2 כדי לעלות.

ז'וזה מוריניו נאלץ להסתדר בקרב המוחות הראשון שלו מול לורן בלאן ללא סמואל אטו הפצוע. "המיוחד" בחר להשאיר בפתיחה את פרננדו טורס על הספסל ולעלות רק עם אנדרה שורלה בחוד. צ'לסי נקלעה לפיגור מהר מאוד, אבל בהמשך המחצית הראשונה השתלטה על מרכז המגרש ולבסוף גם מצאה את שער החוץ המיוחל. האנגלים, שמחזיקים במאזן ביתי מצוין, היו קרובים להפסיד בתוצאה אופטימית, אבל פאסטורה, עם מהלך ענק, כבש את השלישי של פ.ס.ז' בבעיטה האחרונה של המשחק ושינה לחלוטין את הסיטואציה במפגש הכפול הזה. כעת יקוו בפריס שהפציעה של זלאטן לא קשה מדי ושהוא יהיה כשיר לגומלין בעוד שישה ימים.

ז'וזה מוריניו מאמן צ'לסי. AP
ספג בשנייה האחרונה. מוריניו/AP

מהלך המשחק:

דקה 1: 20 שניות לקחו לוראטי לבעוט לכיוון השער, הכדור לא היה מספיק מדויק.

דקה 4: גול! עכשיו זה לאבצי, ועכשיו זה בפנים. הארגנטינאי השתלט עם החזה על כדור שהורחק רע ומ-12 מטרים בעט מהאוויר לחיבורים של צ'ך חסר האונים. 0:1 ופתיחה חלומית לפ.ס.ז'.

דקה 12: צ'לסי עצבנית. ראמירס ספג צהוב אחרי עבירה על לאבצי.

דקה 19: לואיז יצא קדימה ומ-20 מטר בעט לידיים של סיריגו.

דקה 20: עכשיו לאלכס יש צהוב, אחרי עבירה על ראמירס. המשחק התאזן מאוד בדקות האחרונות.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
אדן הזאר צ'לסי בועט פנדל מול פ.ס.ז'. AP
מצא את השוויון. הזאר בועט את הפנדל/AP

דקה 25: לאבצי דהר למתפרצת, אבל מתוך הרחבה הוא מצא רק את הרשת החיצונית.

דקה 27: גול! אוסקר חדר לרחבה, סילבה דרך עליו ואז גם הכשיל אותו והשופט הצביע על הנקודה הלבנה. הזאר בעט שמאלה, סיריגו הלך ימינה, 1:1.

דקה 31: ז'אלה הגביה, לאבצי שוב הוריד כדור ברחבה, אבל הפעם בעט חלש לידיים של צ'ך. מיד לאחר מכן, וויליאן תפס את וראטי מאחור וספג צהוב.

דקה 40: וויליאן הגביה מצד לצד של הרחבה, הזאר בעט מהאוויר, מזווית די קשה, היישר לקורה. ביצוע נפלא של הבלגי, שכמעט השלים צמד.

דקה 43: זלאטן הוריד בראש לקבאני, שניסה להסתובב על קייהיל, נפל ודרש פנדל. השופט התעלם בצדק.

זלאטן איברהימוביץ' שחקן פריס סן ז'רמן שוכב פצוע. רויטרס
פציעה מאוד מדאיגה. זלאטן/רויטרס

דקה 52: לאבצי לא נרגע ונגח מתוך הרחבה נהדר, סנטימטרים מהחיבורים.

דקה 61: גול! לאבצי הפעם על תקן ה"מבשל". הארגנטינאי סובב כדור חופשי מצוין למרכז תיבת החמש, לואיז התבלבל וכבש מקרוב שער עצמי, 1:2 לצרפתים.

דקה 63: זלאטן עם בעיטה חזקה מתוך הרחבה, טרי הדף.

דקה 66: אוי אוי אוי, בשורות רעות מאוד לפ.ס.ז'. זלאטן ניסה לברוח מלואיז ופתאום נעצר באמצע הריצה ונפל על הדשא. הכוכב השבדי תפס את אזור הירך האחורי וזה נראה מאוד לא טוב. לוקאס מורה נכנס במקומו.

דקה 82: עבירה של מוטה על וויליאן וגם הוא נכנס לספר עם כרטיס צהוב.

דקה 83: קבאני היה כל כך קרוב. האורוגוואי עבר שני שחקנים והתפנה על סף הרחבה, אבל הבעיטה המסובבת שלו חמקה ליד העמוד.

דקה 85: לואיז וקבעני נקלעו לעימות, כל השחקנים רצו לאזור, השופט הסתפק בצהובים לשניהם.

דקה 90+3: גול! איזה ביצוע ואיזה שער קריטי של פאסטורה, שיכול לשנות את כל התמונה. הארגנטינאי עבר שני שחקנים על קו הרוחב, נכנס לרחבה ובעט מזווית קשה לפינה הקרובה של צ'ך, 1:3 ענק בסיום לפ.ס.ז'!

דויד לואיז שחקן צ'לסי (מימין) כובש שער עצמי. רויטרס
טעות גדולה של לואיז/רויטרס

פריס סן ז'רמן: סלבטורה סיריגו, כריסטוף ז'אלה, אלכס, טיאגו סילבה, מקסוול, בלס מטוידי, טיאגו מוטה, מרקו וראטי (יוהאן קבאיי, 75), אסקיאל לאבצי (חאבייר פאסטורה, 85), זלאטן איברהימוביץ' (לוקאס מורה, 68), אדינסון קבאני.

צ'לסי: פטר צ'ך, ברניסלב איבנוביץ', גארי קייהיל, ג'ון טרי, ססאר אספיליקואטה, דויד לואיז, ראמירס, אוסקר (פרנק למפארד, 72), אדן הזאר, וויליאן, אנדרה שורלה (פרננדו טורס, 59).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully