וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: סוכמה העברת קני סייף

2.4.2014 / 16:12

אלי שגב ואריק איזיקוביץ' סיכמו שהקשר, שעל מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט, יגיע בקיץ בכפוף לסיכום תנאיו הכספיים

one

קשר הפועל ניר רמת השרון, קני סייף, ממשיך להתקרב למכבי נתניה. אלי שגב, מבעלי נתניה, נפגש היום (רביעי) עם בעלי בית"ר טוברוק אריק איזיקוביץ' והשניים סיכמו שהשחקן יעבור בקיץ לנתניה במסגרת הסכם שיתוף הפעולה בין המועדונים. השלמת העסקה מותנית כעת בסיכום בין מכבי נתניה לשחקן עצמו. על פי ההערכות, סייף יעבור לנתניה כאשר טוברוק תזכה לאחוזים ממכירה עתידית.

כזכור, בשבוע שעבר רכשה טוברוק מרמת השרון את חלקה בכרטיס השחקן של סייף וכעת היא מחזיקה ב-65 אחוז לעומת 25 שמוזחקים על ידי השחקן -10 נוספים שמגולמים בדמות עמלת סוכן. המשמעות היא שסייף צפוי לקבל כסף מהעסקה. הקשר הוצע לנתניה במסגרת הסכם שיתוף הפעולה ולאחר שבצוות המקצועי עקבו אחריו הוחלט לצרפו. על המועמדות של סייף לנתניה פורסם לראשונה בוואלה! ספורט.

סייף, 20, ששיחק תקופה קצרה במחלקת הנוער של מכבי נתניה, כבש העונה שמונה שערי ליגה ב-24 הופעות בליגת העל והוסיף שני שערים נוספים במסגרת גביע המדינה. לסייף גם שלוש הופעות ושער אחד במדי הנבחרת הצעירה. העונה המצוינת של הקשר הפכה אותו למבוקש בקרב קבוצות ליגת העל. מכבי נתניה תוכל להבטיח כבר ביום שישי ההעפלה הרשמית לליגת העל.

קני סייף הפועל ניר רמת השרון מול גוסטבו בוקולי מכבי חיפה. ברני ארדוב
צריך לסכם את תנאיו. סייף/ברני ארדוב
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully