וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי שגב: "מה שמכבי נתניה תרצה, היא תקבל"

26.2.2014 / 13:49

מכבי נתניה וטוברוק הודיעו על הסכם שיתוף פעולה. נתניה תעקוב אחרי סבע ורפי דהן השייכים לטוברוק ותוכל לרכוש את סייף

one

מכבי נתניה ובית"ר טוברוק הודיעו היום (רביעי) על הסכם שיתוף פעולה במסיבת עיתונאים שהתקיימה בעיריית נתניה. במסגרת ההסכם, אותו יזמה ראשת העיר מרים פיירברג-איכר, שחקני מחלקות הנוער יוכלו לעבור בין המועדונים בחופשיות כאשר הקבוצה מהלאומית תזכה לזכות ראשונים על יוצאי מחלקת הנוער של טוברוק בתמורה לתמיכה כלכלית.

המשמעות המידית היא שבשבועות הקרובים תתאמן קבוצה משותפת של שחקני הנוער של טוברוק ונתניה, כששלמה שרף, מוטל'ה שפיגלר, בני לם וזאב זלצר יעקבו אחר אותם שחקנים וינסו לאתר שחקנים שישחקו בעונה הבאה במכבי נתניה.

בנוסף בנתניה יעקבו מעתה אחר דיא סבע ורפי דהן השייכים גם כן לטוברוק כשהנטייה היא לצרף לפחות את סבע. בנוסף, אם נתניה תרצה היא תוכל לשלם 150 אלף שקלים ולרכוש את קני סייף כך על פי גורמים בטוברוק.

דיא סבע, מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
על הכוונת של נתניץ סבע/ברני ארדוב

הבעלים של נתניה אלי שגב אמר במסיבת העיתונאים: "כל שחקן שנמצא בכל קבוצה שהיא וקשור לטוברוק, יש לנו את היכולת להביא אותו. מה שמכבי נתניה תרצה, היא תקבל". שגב דיבר גם על המטרות העונה: "אני ב-18 נקודות פער, אבל עדיין לא עלינו ליגה. אנחנו רוצים לעלות ליגה ולשתף צעירים, זו המדיניות שלנו. ולך ראש העיר, אני מבטיח שנעשה הכל כדי להביא לך את גביע המדינה לעיר כאות הוקרה".

על ההסכם אמר שגב: "ההסכם הזה הוא דבר שלא נעשה בעיר במשך 22 שנה. אתמול היה דרבי נערים ב' במתקן שלנו והיו 300 הורים, זה יותר קהל מאשר רעננה מביאה בליגת העל וראיתי את התחרותיות הקיימת בנינו, אבל האחווה בין המועדונים הרבה יותר חשובה. המעברים בין טוברוק למכבי נפתרו בצורה קלה ובלי שום בעיה, כל שחקן שירצה לשחק במועדון אחר יוכל לעשות זאת אבל הכי חשוב זה שהמוכשרים ביותר יוכלו לשחק בבוגרים קודם כל במכבי נתניה, כלומר העדיפות שהייתה למכבי חיפה עברה אלינו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
בעלי מכבי נתניה אלי שגב עם קובי בלדב וראש העירייה מרים פיירברג. ניב אהרונסון
מכבי נתניה תזכה לזכות ראשונים על יוצאי מחלקת הנוער של טוברוק. אלי שגב, בלדסב ופיירברג-איכר/ניב אהרונסון

אריק איזיקוביץ', בעלי בית"ר נס טוברוק, הוסיף: "אייל גולסה, שלומי ארבייטמן ואלון תורג'מן הבאים יהיו במכבי נתניה ואם היא תשכיל לא לפספס את כישרונות טוברוק, אני מאמין ששתי המחלקות הללו יביאו את הקבוצה הזאת לצמרת ליגת העל ולאצטדיון מלא. אין הבדל בין ילד של טוברוק לילד של מכבי נתניה, כולם ילדי העיר, ואם אייל גולסה יתפוס את ההרכב במכבי נתניה במקום ירין חסן כנראה שהוא יהיה יותר טוב ממנו וכולנו נצטרך לתמוך בו".

ראש העיר, פיירברג-איכר, שיזמה והובילה את המהלך אמרה: "ברוח התקופה, לא ניתן להתעלם ממה שקורה בחברה הישראלית והפשיעה היא כיום בעיה ארצית. אחד הפתרונות מבחינתי בעיר הוא השקעה בחינוך והספורט הוא חלק ממנו. בתי הספר לכדורגל בעיר שלנו ידועים כמובילים בתחומם, הם חלק מהפתרונות שיש בנתניה וזוהי מהותם, לחנך. העובדה שבמשך השנים היו מתחים מיותרים בין הגופים הללו לא תרמה, אבל מסתבר שאפשר להתגבר על כל המשקעים ועובדה שאנו כאן היום. זה דבר נפלא וכולם ישיגו יחד יותר ממה שהשיגו כל אחד לחוד".

שחקן נבחרת הנוער קני סייף. ברני ארדוב, ברני ארדוב
לפי גורמים בטוברוק, 150 אלף שקל והוא של נתניה. קני סייף/ברני ארדוב, ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully