וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קני סייף בדרך למכבי נתניה

בית"ר טוברוק רכשה את חלקה של רמת השרון בכרטיס השחקן שלו. לנתניה שמעוניינת בו, יש זכות ראשונים על שחקני טוברוק

קני סייף שחקן הפועל ניר רמת השרון מול צחי גיגי שוער מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
בכל מקרה יישאר בליגת העל. סייף/ברני ארדוב

בית"ר טוברוק רכשה מהפועל ניר רמת השרון את חלקה בכרטיס השחקן של קני סייף ולמעשה מסוף העונה השחקן לא יהיה שייך יותר לרמת השרון. לפי החוזה המקורי שהגיע לידי וואלה! ספורט, אחרי מכירתו של הקשר ההתקפי לרמת השרון התחלק כרטיסו בצורה הבאה: 25 אחוזים היו שייכים לשחקן עצמו, 10 אחוזים היו שייכים לסוכן (בצורת עמלת סוכן), 25 אחוזים היו שייכים לרמת השרון ו-40 האחוזים הנותרים שייכים לטוברוק. כעת, עם קניית האחוזים מרמת השרון, טוברוק מחזיקה ב-65 אחוזים מכרטיס השחקן של סייף, בעוד 35 האחוזים הנותרים נמצאים אצל השחקן וסוכנו.

המשמעות היא שקבוצה שתרצה להחתים את סייף – שהפך למבוקש מאוד בליגת העל העונה – תהיה צריכה לנהל מו"מ מול טוברוק. כרגע נראה שהנהנית העיקרית מכך תהיה מכבי נתניה, לה זכות ראשונים על שחקנים של טוברוק על פי הסכם בין שני המועדונים. כפי שפורסם בוואלה! ספורט , ראשי נתניה קיבלו מסרים מראשי טוברוק לפיהם הם יוכלו לרכוש את סייף תמורת 150 אלף שקל בלבד, מה שגרם לכך שבנתניה עקבו אחריו והחליטו שרוצים לרכוש אותו. מוליכת הליגה הלאומית צפויה להיכנס למו"מ עם טוברוק וכן עם סייף עצמו, זאת במטרה לקנות את 25 האחוזים שברשותו.

הבעלים של בית"ר טוברוק, אריק איזקוביץ', אמר לוואלה! ספורט: "קני היה שייך לנו ועכשיו הוא שייך לנו יותר. לא סיכמנו עדיין שום דבר עם אף קבוצה". יו"ר רמת השרון דני לאופר אמר בתגובה: "אני רק יכול להגיד שמכרתי את החלק שלנו לטוברוק. מעבר לכך, אני לא יודע על סיכומים אחרים".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • קני סייף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully