וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה נראה כמו מסע התאבדות של ירון זריף"

2.4.2014 / 14:08

באיגוד השופטים שוקלים לא לשבץ יותר את השופט שנמצא בשנת פרישה: "הסיפור של ירון עם האיגוד צפוי להסתיים העונה"

ירון זריף שופט כדורסל. אדריאן הרבשטיין
בדרך החוצה. זריף/אדריאן הרבשטיין

פרשת ירון זריף והקהל של הפועל חולון מסרבת לדעוך. לאחר שאמש (שלישי) נחשף דו"ח השוטר ברק סטון בו נכתב שהשופט אמר על אוהדי חולון ש"הייתי שם לכל אחד בכדור בראשון", באיגוד השופטים שוקלים את עתידו. זריף, שלא חזר מדבריו לאחר פרסום הדו"ח, נמצא במהלך השנה האחרונה לקריירת השיפוט שלו, אך באיגוד נוטים שלא לשבצו עד לסיום העונה.

"הסיפור עם ירון מריח לא טוב", אמר היום בכיר באיגוד השופטים לוואלה! ספורט, "הוא היה מקורבו של דן חלוץ שרצה לשים אותו כמחליף של ראובן וירובניק. כעת חלוץ הלך, ראובן ימשיך ככל הנראה, וזריף יודע שהעתיד שלו באיגוד השופטים צפוי להסתיים העונה. יש הרבה מאוד מתחים וכעסים בינו לבין הרבה בכירים באיגוד, אז זה נראה כמו מסע התאבדות. חבל שהוא עושה דברים כאלה כי זה לא מכובד. אין ספק שעם שופט אחר הסיפור הזה היה נגמר אחרת".

זריף עצמו אמר היום לוואלה! ספורט בנושא: "למה אף אחד לא יוצא נגד הקהל של חולון? בגללם יש בן אדם בירושלים עם 3 אצבעות. סכנת חיים כזאת לא הייתה לי בחיים כזאת. 200 איש על אחד, אם הם היו רוצים לעשות משהו, גם היס"מ לא היה עוזר. תבואו בהאשמות לקהל של חולון. רק לקהל, לא לקבוצה עצמה. סכנת חיים כזאת לא הייתה לי. תבואו אליהם בהאשמות ולא אליי".

במנהלת הליגה הגיבו להתרחשויות: "המנהלת רואה בכל גילוי אלימות דבר חמור ואנחנו נחושים לעקור כל גילוי של אלמוות בעודו באיבו. לצערנו האירועים במשחק האחרון בחולון חרגו מהתנהלות רגילה של משחק ופגעו בתדמית הליגה. המנהלת רואה בחריפות את מכלול האירועים כנגד השופטים במהלך המשחק בחולון ולאחריו. המנהלת קוראת לבעלי תפקידים בקבוצות לשמור על איפוק ולשמור על כללי התנהגות נאותים, כל יציאה של בעלי תפקידים נגד השופטים מלבה את הקהל וגורמות לתסיסה מיותרת ביציעים. למרות כל זאת, ובהתאם לדו"ח השיטור מגנה המנהלת את התנהגות השופט בסיום המשחק. אנו מאמינים כי השופטים חייבים להישאר ממלכתיים ולא להיגרר אחר פרובוקציות המגיעות מכיוון הקהל ו/או הקבוצה. אנו סומכים על איגוד השופטים כי ידע להתמודד מול מקרה זה וידע לדאוג כי מקרה כזה לא ישנה".

  • עוד באותו נושא:
  • ירון זריף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully