וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירון זריף: "תבואו בטענות לקהל של חולון, רק אליהם"

2.4.2014 / 9:58

שופט הכדורסל הגיב לדו"ח המשטרה שהציג אמירות קשות שלו ("הייתי שם לכל אחד כדור בראש"). לא ישובץ למחזור הקרוב

מאמן הפועל אילת, עודד קטש, לצד השופט ירון זריף. ברני ארדוב
תקרית חמורה מאוד. ירון זריף משמאל/ברני ארדוב

אחרי שאתמול (שלישי) הודיע איגוד הכדורסל כי הפועל חולון תעמוד לדין לאחר דו"ח השיפוט של שלישיית השופטים שניהלה את משחק הקבוצה נגד הפועל אילת, דו"ח שיטור שנשלח אל תחנת איילון שופך אור חדש על הפרשה. אגב, אותו הועבר ליועץ המשפטי של איגוד הכדורסל וההערכה היא שירון זריף לא ישובץ למחזור הקרוב עד לסיום הבירור בעניינו.

"בעת שעבדתי במשחק של הפועל חולון נגד אילת התרחשו שני אירועים הראויים לציון מבחינתי", כתב סמ"ר ברק סטון, "האחד במהלך המשחק השופט ירון זריף קרא לי והצביע על אדם אשר מוכר לי כדובר קבוצת הכדורסל של הפועל חולון גדי רבינוביץ' ואמר לי להרחיקו מהמגרש. אמרתי לו כי הוא יוצא מהמגרש לבדו, ואין צורך ששוטר ייקח אותו החוצה. בתגובה השופט אמר לי: "תעצור אותו". הסברתי לשופט כי אין לי כל סיבה לעצרו היות ולא עבר כל עבירה פלילית ואינו מפריע למהלך התקין של המשחק...".

המקרה השני אותו מציין סטון התרחש בסיום המשחק. "בעת שליוויתי את השופט אל רכבו שהיה ברחוב סמוך, היו וקהל רב זועם רץ אחריו תוך קריאות גנאי, השופט אמר לי במילים אלו במדויק "הייתי שם לכל אחד מהם כדור בראש". הערתי לשופט כי אמירה כזאת היא אינה מקובלת וכי הם מקללים אותו בלבד ולא מהווים כל סכנה ממשית לחיוו ומטרתי היא ללוות אותו בשלום אל רכבו. בתגובה השופט אמר לי במילים אלו במדויק "תוציא אקדח ותירה בהם, אני לא מבין למה אתה לא מוציא אקדח ויורה בהם". פניתי אליו ואמרתי לו כי אני לא מקבל אמירות כאלו ואמירה מסוג זה גובלת בפלילי והזהרתי אותו שלא לציין אמירות כאלו. הנ"ל הגיע לרכבו ונסע".

מוקדם יותר כתב זריף ביחד עם השופטים יוחאי שולמן וליאור בייניש, "ביציאה מתחומי האולם חיכו עשרות אוהדי הפועל חולון בסמוך למכוניתו של ירון זריף, שיצא מלווה ב5 שוטרים ואנשי אבטחה והמשיכו לקלל ולגדף אותו. גם כשהחל בנסיעה המשיכו עשרות האוהדים לרדוף ולרוץ ריצת אמוק אחר מכוניתו, תוך שהם מקללים ומגדפים אותו בקריאות: "אנחנו נזיין אותך" וקללות נוספות".

זריף אמר הבוקר בתגובה: "למה אף אחד לא יוצא נגד הקהל של חולון? בגללם יש בן אדם בירושלים עם 3 אצבעות. סכנת חיים כזאת לא הייתה לי בחיים כזאת. 200 איש על אחד, אם הם היו רוצים לעשות משהו, גם היס"מ לא היה עוזר. תבואו בהאשמות לקהל של חולון. רק לקהל, לא לקבוצה עצמה. סכנת חיים כזאת לא הייתה לי. תבואו אליהם בהאשמות ולא אליי".

אוהדי הפועל חולון. ברני ארדוב
אוהדי הפועל חולון/ברני ארדוב
  • עוד באותו נושא:
  • ירון זריף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully