וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן בן שמעון עשוי להישאר בהפועל תל אביב

תפנית אצל האדומים: אם המאמן יסכים לקצץ בשכרו ולעבוד בתקציב נמוך, הוא כנראה יישאר. בהנהלה אמרו: "זה תלוי בו"

one

רן בן שמעון עשוי להמשיך כמאמן הפועל תל אביב בעונה הבאה. למרות שלפני כמה שבועות כבר נראה היה שבן שמעון יעזוב בתום העונה הנוכחית, כעת נשמעים קולות חדשים במועדון האדום, שקוראים להשארתו. יחד עם זאת, דבר כזה יקרה רק אם המאמן יסכים לקצץ בשכרו בצורה משמעותית.

כידוע, הפועל תל אביב מתכוננת למציאות חדשה, עם תקציב נמוך מאוד בצורה יחסית. שחקנים רבים יעזבו, ביניהם עומר דמארי שיימכר. בהנהלה טוענים שהתכנית המקצועית בעונה הבאה תכלול את שי אבוטבול, גילי ורמוט אם ירצה להישאר, סלים טועמה אם יחתום על חוזה חדש ומקוצץ, אוראל דגני, לוקאס סאשה, ישראל זגורי ואחד משני השוערים. את הסגל ישלימו שחקני בית צעירים דוגמת רמזי ספורי ושון מלכה, ושחקנים זרים שעלותם נמוכה. אם בן שמעון יסכים לקצץ בשכרו ולאמן תחת התנאים הללו, הוא צפוי להישאר.

בהפועל תל אביב טוענים שלמרות שהמאמן מבוקש בקפריסין, המצב הכלכלי הקשה באי השכן לא מאפשר לקבוצות לשלם סכומים גבוהים למאמנים או להעמיד לרשותם סגלים נוצצים – דבר שעשוי לגרום לו להעדיף להישאר. בכל מקרה, אחרי ה-0:0 בדרבי וה-0:4 על מכבי חיפה, בהפועל תל אביב נשמעים קולות שקוראים להשארתו – זאת בניגוד ללפני כמה שבועות.

"זה תלוי הרבה ברן", אמרו היום בהנהלת הקבוצה. "אם הוא יסכים לעבוד בתקציב נמוך בהרבה מזה של העונה ולקצץ בשכרו הוא יישאר. הוא אופציה שמועדפת על הרבה גורמים ואין הרבה אלטרנטיבות טובות ממנו בשוק".

רן בן שמעון מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
יסכים להישאר עם סגל לא נוצץ? בן שמעון/ברני ארדוב

בתוך כך, אתמול נערכה פגישה לא רשמית של חלק מבעלי המניות ששוחחו על המצב הכלכלי של המועדון. בפגישה נכחו נציגי עמותת האוהדים, האחים ניסנוב, סיימון כץ ובועז תושב. במהלך הפגישה העלו נציגי העמותה חששות לאור שחרור השחקנים המאסיבי המסתמן בקיץ. כל הנוכחים ניסו להעלות פתרונות, אך העובדה כי כרגע סך החובות של המועדון לא ידוע, מקשה על מציאת פתרון מידי.

בנוסף, נראה ששוב קיימת מתיחות בין העמותה למחזיק זכויות הניהול, חיים רמון. היום אמור להיערך כנס של "האדומים" והעמותה ביקשה מחשב המועדון, יניב משולם, להגיע ולחשוף את המאזנים של הפועל. רמון סירב לאפשר למשולם להופיע בכנס, דבר שעורר את זעם העמותה. היום אמורה לעבור בקשה נוספת אל רמון לחשוף בפני העמותה את חובותיה של הפועל ואם זו שוב תתקל בסירוב, בעמותה ישקלו צעדים נוספים נגד מחזיק זכויות הניהול.

מנגד בהפועל טוענים כי לא הועברה בקשה לידי רמון שמשולם יופיע בכנס "האדומים". בשיחה שהתבצעה ביקש משולם מראשי העמותה שיקבלו אישור ממחזיק זכויות הניהול, אך בקשה כזו לא הועברה לטענתם. בהפועל התפלאו מהכעס של העמותה ובמועדון טענו כי בשבועות האחרונים התקיימו מספר שיחות בין ראשי העמותה לרמון, נרשמה התקרבות משמעותית בין הצדדים ובאותן פגישות הוצגו בפניהם כל חובות המועדון.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully