וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ומכבי חיפה עלו, גמר הגביע לנוער בקרית אליעזר

1.4.2014 / 20:26

האדומים הביסו 2:5 את הפועל תל אביב בחצי הגמר, הירוקים עברו עם 1:3 על רמת השרון ובהתאחדות אישרו: הגמר בחיפה

שחקן מכבי חיפה, שובל גוזלן. אדריאן הרבשטיין
נכנס כמחליף וגזל משון וייסמן את השער השלישי. שובל גוזלן/אדריאן הרבשטיין

הפועל חיפה תפגוש את מכבי חיפה בגמר גביע המדינה לנוער על שם אבי רן, כך נקבע הערב (שלישי) בתום חצאי הגמר שנערכו באצטדיון רמת גן. האדומים מחיפה עשו זאת בגדול עם 2:5 על הפועל תל אביב, בעוד היריבה העירונית שמוליכה את הליגה גברה 1:3 על הפועל ניר רמת השרון. הדרבי על הגביע ייערך ב-29 באפריל, ובעקבות העפלת החיפאיות הוא הועבר לקרית אליעזר ולא ישוחק ברמת גן כפי שתוכנן תחילה.

הפועל חיפה, כאמור, עשתה זאת עם חמישיית מרשימה, כשחזרה מפיגור מול הפועל תל אביב שהוליכה 0:1 משער של פרחאת עבדי (32). זיקו סופריאן (52 ו-77), טריקו גטהון (61), לירן סרדל שירד מהבוגרים כדי לעזור (69) ואורן ביטון (90) ביצעו את המהפך לזכות החיפאים, כשרמזי ספורי צימק בפנדל (81). לאחר מכן, מכבי חיפה נהנתה משערים של דור חוגי (6), יניב בריק (49) וחלוץ הבוגרים שובל גוזלן (59) כדי לנצח 1:3 את הפועל ניר רמת השרון, לה צימק סהר דנן (78).

לירן סרדל הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
מגן הבוגרים חזר כדי לעזור לנוער וכבש. לירן סרדל/אדריאן הרבשטיין

כבר לאחר עלייתה של הפועל חיפה, החלו אנשיה בפעולות מול ההתאחדות לכדורגל על מנת לערוך את הגמר בחיפה ולא באצטדיון הלאומי. מי שהצטרפו למאמצים הם אנשי מכבי חיפה, שהמתינו לסיום המשחק של קבוצת הנוער שלהם, ולאחר בקשתם הוחלט בהתאחדות להעתיק את המשחק לקרית אליעזר כדי למשוך כמה שיותר אוהדים לגמר. במכבי ובהפועל מאמינים שאלפי צופים יגיעו לקרית אליעזר ויעניקו אווירה ססגונית ומיוחדת למעמד הגמר. "99 אחוזים שהמשחק יתקיים בקרית אליעזר", אישרה אורית רז, האחראית על אגף הנוער בהתאחדות. "אנשי מכבי חיפה הבהירו לנו שיפעלו לכך המשחק יתקיים שם, וכנראה שזה יקרה"

במועדון היו מרוצים מאוד מההעפלה של קבוצת הנוער לגמר הגביע, כשהמאמן יוסי עמר זכה למחמאות גדולות על הקבוצה שהעמיד. בקבוצה הבוגרת עוקבים ברצינות אחר שחקנים דוגמת אורן ביטון, טריקו גטהון וניב פוגל שמצטיינים העונה ועשויים לעלות כיתה. אגב, בפוגל מעוניינות גם לא מעט קבוצות מליגות נמוכות יותר, כשהבולטות שבהן הן הפועל נצרת עילית מהלאומית והפועל כפר סבא שצפויה לעלות ללאומית בתום העונה.

אגב, פרויקט הנוער של חיפה שהחל השנה את פעילותו וכולל אנשים דוגמת מודי בראון, עופר גריל, עו"ד שי פינקלשטיין ואחרים, בספק לגבי המשכו בעונה הבאה. הבעלים יואב כץ, שיגיע לארץ החודש, יישב עם מנהלי הפרויקט ולאחר הפגישה יוחלט אם הם ימשיכו לעונה נוספת או שלא.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully