וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגון השחקנים ייצג את שחקני הפועל ת"א בנושא הקיצוץ

לאחר שרמון כבר הגיע לסיכום עם ההסתדרות, השחקנים בחרו דווקא בארגון, שמסר: "אנחנו פה בשבילם, לטווח הקצר והארוך"

one

אחרי מאבק שהתחולל בימים האחרונים בין ההסתדרות לארגון השחקנים, לגבי ייצוג שחקני הפועל תל אביב מול הנהלת המועדון, בנושא הקיצוץ בשכרם, הגיעה היום (שלישי) החלטה מכיוון שחקני הקבוצה ואלה בחרו בארגון השחקנים כמי שייצג אותם. המשמעות של ההחלטה היא כי הסכם חדש ידון עם הבעלים חיים רמון לאחר שזה כבר הגיע לסיכום מול נציג ההסתדרות, ניר אלון.

מארגון השחקנים נמסר: "החלטת שחקני הפועל תל אביב מוכיחה שאין מקום להסתדרות בספורט בכלל ובכדורגל בפרט. שחקני הכדורגל אינם מפעל תעשייתי. כדורגל נשען על איזון וניהול נכון ומקצועי של יחסי שחקנים והנהלה. יש גוף אחד בישראל שמוכר על ידי ההתאחדות לכדורגל ועל ידי הארגון העולמי והוא ארגון שחקני הכדורגל. יותר ממאה שחקנים מקבלים בכל חודש ייעוץ וליווי משפטי ואף מועדון הטבות גדול. משברים רבים נפתרו ללא שבירת כלים ותוך ראיית האינטרס של השחקנים, גם לטווח הקצר וגם לארוך. אנחנו פה בשביל השחקנים".

שחקני הפועל תל אביב נשמעו מיואשים בתקופה האחרונה מהמאבק בין שני הגופים ואחד מהם אף אמר בשבוע שעבר: "לנו זה לא משנה מי יביא את ההסכם, אלא שיהיה הסכם. אנחנו תקועים באמצע במלחמות בין שני ארגונים, וכרגע לא יהיה הסכם עד שהבעיה הזו לא תיפתר". בשלב מסוים כאמור, רמון כבר הגיע לסיכום עם ההסתדרות, אולם זה בוטל.

שחקני הפועל תל אביב, פטר אורלנדיץ', עומר דמארי, בסארט עבדורחימי. ברני ארדוב
החליטו ללכת עם הארגון. שחקני הפועל תל אביב/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully