וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה ספגה עונש רדיוס למשחק אחד

2.4.2014 / 18:58

הירוקים הורשעו בפעם השביעית העונה בסעיף של התפרעות אוהדים. הרדיוס: נגד הפועל באר שבע. במועדון שוקלים לערער

one
יעקב שחר נשיא מכבי חיפה. ברני ארדוב
ההחלטה היא רק שלו. שחר/ברני ארדוב

מכבי חיפה נענשה הערב (רביעי) ברדיוס בפועל בעקבות התפרעות האוהדים במשחק הליגה האחרון נגד הפועל תל אביב. הרדיוס יחול על המשחק נגד הפועל באר שבע במסגרת המחזור ה-31. כמו כן, ספגה הקבוצה קנס בגובה 20 אלף שקל וכן נגזר כנגדה שני משחקי רדיוס על תנאי. עונש הרדיוס האחרון לחובת הירוקים היה ב-19 במאי 2007 אז ניצחה הקבוצה 0:2 את בני יהודה באצטדיון גרין.

מכבי חיפה הורשעה העונה שבע פעמים בסעיף של התפרעות אוהדים במשחקים מול בית"ר ירושלים, הפועל תל אביב (פעמיים), הפועל רעננה, הפועל חיפה (פעמיים) והפועל באר שבע ובגין העבירות הללו צברה קנסות בגובה 102,500 שקלים. בכל מקרה, בחיפה שוקלים כעת לערער לבית הדין העליון. "לאחר שנקבל ונלמד את פסק הדין, נשקול את המשך צעדנו", אמרו במועדון.

בלי קשר, בחיפה החליטו אתמול לדחות מעט את המינוי הרשמי של המאמן הבא. הסיבה לכך היא ככל הנראה העובדה שהמאמן הנוכחי אריק בנאדו עדיין לא הבטיח מקום באירופה, ובמועדון רוצים לתת לו שקט לפני שיכריזו על המינוי.

שני המועמדים המובילים הם המאמן הסרבי אלכסנדר סטנוייביץ' ורוני לוי, שעל מועמדותם פורסם בוואלה! ספורט. רוברט פרוסינצ'קי הקרואטי שנחשב למאמן מוכר יותר נמצא אחריהם ברשימות (גם הבוקר דווח בקרואטיה כי הוא אחד המועמדים לאימון הקבוצה). מקורות בסרביה טענו אתמול כי אם יגיע לחיפה, סטנוייביץ' יביא עימו את המגן-קשר השמאלי של פרטיזן בלגרד, ולדימיר וולקוב.

בחיפה יש לא מעט אנשים שטוענים שהגעת מאמן זר תחייב את החלפת כל הצוות ולכן אולי עדיף מאמן ישראלי. "ההחלטה אך ורק של יענקל'ה שחר, כל הקלפים אצלו. בכל מקרה, לא נמנה מאמן בימים הקרובים", אמרו במועדון.

שחקני מכבי חיפה חידשו אתמול את ההכנות למשחק מול סכנין, אבל נראה כי התבוסה הכואבת בבלומפילד עדיין מהדהדת אצל השחקנים. כמה מהם דיווחו אתמול על אווירה קשה באימון. "ביום ראשון היה אימון שחרור וזאת למעשה הפעם הראשונה שנפגשנו לאימון שלם מאז בלומפילד. שחקנים נראו כבויים, כמעט לא דיברנו אחד עם השני. כולם כאן לקחו את ההפסד בצורה קשה", סיפר אחד מהם

אדין צוצאליץ' שחקן מכבי חיפה. טל לוי
"אנחנו ברגע קשה, אבל אני מקווה שכל אחד מאיתנו ייתן יותר למען המועדון". צוצאליץ'/טל לוי

מי שלא מתאמן הוא כמובן החלוץ שמעון אבוחצירא, שבמועדון הודיעו לו כי לא יוכל לחזור למגרשים לפני שיעבור בדיקת לב מקיפה שתיתן תמונה מדויקת יותר לגבי הוירוס (תקף את שריר הלב) ממנו הוא סובל. חן עזרא חזר להתאמן, אבל נטש את האימון. גם אמיר אדרי עזב במהלך האימון ונראה שבויאן שראנוב יפתח במקומו נגד סכנין.

הבלם אדין צוצאליץ' אמר הבוקר: "סיימנו את המשחק הזה בתוצאה רעה מאוד. התחלנו את המשחק בצורה לא רעה, ב-20 הדקות הראשונות הגענו להזדמנויות אך לא ניצלנו אותן. לאחר מכן שיחקנו בצורה לא טובה ובסופו של דבר התוצאה היא רעה מאוד. כעת אנחנו ברגע קשה, אבל אני מקווה שכל אחד מאיתנו ייתן יותר למען המועדון ובסופו של דבר התוצאות תהיינה טובות יותר".

על המשך המאבקים באירופה אמר הבלם: "כמובן שיש לנו סיכוי. נותרו שמונה משחקים וכפי שאמרתי, כולם צריכים לתת יותר. אנחנו צריכים להסתכל על כל משחק בפני עצמו, לנסות ולנצח אותו ולסיים במקום השלישי". על סכנין אמר צוצאליץ': "המשחק הקרוב יהיה קשה מאוד. סכנין קבוצה טובה. אני מקווה שהקהל יבוא ויתמוך בנו. ברגעים כאלה אנו זקוקים לאוהדים, שתומכים בנו במשך כל העונה ובלי התמיכה שלהם יהיה לנו קשה".

שוער מכבי חיפה, בויאן שראנוב. אדריאן הרבשטיין
יפתח בשבת? שראנוב/אדריאן הרבשטיין

בנושא אחר: פגישה שהייתה אמורה להיערך עם המגן השמאלי שמואל שיימן נדחתה והיא תיערך בימים הקרובים. המגן עדיין לא חתם על חוזה חדש בטענה שהוא רוצה להבטיח את מקומו ברוטציה בעונה הבאה, או לעזוב לצמיתות. המגן רוצה להבטיח בחוזה שלו סעיף שמאפשר לו לעזוב משום שחיפה החליטה לא לממש את האופציה עליו לשנתיים נוספות אלא להאריך אותו בעונה נוספת בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully