וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סטנוייביץ' נמצא ברשימות הסופיות של מכבי חיפה"

31.3.2014 / 14:43

גורמים בסרביה טוענים: אם שחר יילך על מאמן זר, הסרבי בן ה-40 הוא המועמד המוביל. רוני לוי המועמד הישראלי המוביל

one

במכבי חיפה שוקלים ברצינות את מועמדותו של המאמן הסרבי אלכסנדר סטנוייביץ' ונראה שהוא אחד המועמדים המובילים של המועדון לתפקיד במידה ויוחלט ללכת על מאמן זר, כך על פי מקורות בסרביה. על פי אותם מקורות "סטנוייביץ' נמצא ברשימות הסופיות של מכבי חיפה ואם יוחלט ללכת על מאמן זר, הוא יהיה זה שיקבל את התפקיד. חיפה גם התעניינה בשחקן ששיחק אצלו". מאמן פרטיזן לשעבר, שעל מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט, הוזכר בעבר כמועמד להגיע למועדון במקום אלישע לוי. העניין עורר הד רב לאחר שהסקאוט לשעבר אלון חרזי צוטט בסרביה כמי שלא מאשר ולא מכחיש את הידיעה, דברים שהוכחשו מאוחר יותר על ידי המועדון. לגבי השחקן המדובר, ככל הידוע מדובר במגן-קשר השמאלי של פרטיזן בלגרד, ולדימיר וולקוב. ייתכן והשחקן הוצע על ידי המאמן בעצמו.

סטנוייביץ' בן ה-40 שימש גם כעוזר מאמן בנבחרת סרביה והוזכר לאחרונה כמועמד לאימון נבחרות סרביה וסין. הקבוצה האחרונה שלו הייתה בייג'ין גואן הסינית. סטנוייביץ' זכה עם פרטיזן בלגרד בדאבל בעונת 2010/11, אבל סיים את תפקידו בינואר 2012, ובמקומו מונה אברם גרנט.

מאמן פרטיזן בלגרד, אלכסנדר סטנוייביץ'. Shaun Botterill, GettyImages
כבר מציע גם שחקנים? סטנוייביץ'/GettyImages, Shaun Botterill

בתקשורת הקרואטית אישרו הבוקר את מועמדותו של המאמן רוברט פרוסינצ'קי וטוענים כי פגישה צפויה בקרוב עם ראשי המועדון, שם מכחישים זאת. יש לציין כי מועמדות השניים רלוונטית רק במקרה שהנשיא יעקב שחר יחליט ללכת על מאמן זר. אם זה לא יקרה, המועמד המוביל לרשת את בנאדו יהיה רוני לוי.

חיפה לא מתאמנת היום ותחדש את אימוניה רק מחר. במועדון מקווים מאוד שהקבוצה תנצח בשבת את סכנין, מה שיגרום להרגעת הרוחות סביב עתידו של בנאדו והמועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully