וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמעון אבוחצירא יעבור בדיקת לב מקיפה בסיום העונה

31.3.2014 / 11:17

במכבי חיפה הודיעו לחלוץ: לא תוכל לחזור למגרשים עד קבלת הממצאים. גורם על קטן: "לא נביא שחקן במקומו, אלא בנוסף"

one

דבריו של יניב קטן לאחר ההפסד בבלומפילד להפועל תל אביב (4:0) עוררו אתמול (ראשון) שוב לא מעט תגובות בקרב שחקנים ועובדים במכבי חיפה. כפי שפורסם אתמול, במועדון מתכוונים לחפש שחקן נוסף על העמדה של קטן, אם כי בסביבתו של השחקן סיפרו כי אין לו כוונה לפרוש.

"קטן חשוב לחדר ההלבשה, ויש לו עוד מה לתרום מבחינה מקצועית", אמרו בחיפה. "אבל הוא בעצמו מבין שהוא לא כתמול שלשום, וזה לגיטימי אחרי כל מה שהוא עשה בשביל המועדון. לא נביא שחקן במקומו, אלא שחקן בכיר שיוכל לעזור לקבוצה בעונה הבאה. קטן יתרום את שלו בכל מקרה".

שמעון אבוחצירא שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
לא יחזור לשחק העונה. אבוחצירא/אדריאן הרבשטיין

בדיקת מעקב נוספת של הצוות הרפואי גילתה כי החלוץ שמעון אבוחצירא לא יוכל לחזור העונה למגרשים. השחקן קיבל הודעה כי לא יוכל לחזור לשחק עד שלא יעבור בדיקת לב מקיפה בעקבות הוירוס שתקף את שריר הלב, וממצאיה יאשרו שאין בעיה שתסכן את עתידו ככדורגלן. בדיקה כזאת נקבעה לחודש מאי, ולאחריה יידעו מה מצבו. כך או כך, חיפה מתכוונת לצרף חלוץ נוסף בעמדה שלו בעונה הבאה.

ומה עם בלם? בחיפה טענו אתמול כי ההחלטה לגבי בלם ישראלי, או כל בלם אחר, תתקבל רק לאחר שימונה מאמן, אם כי במועדון בודקים אפשרות לצרף את אחד השגרירים בעמדת הבלם. רמי גרשון, דן מורי וטל בן חיים הם השמות שהוזכרו. אם אלעד גבאי יעזוב, חיפה תנסה למצוא מגן ימני ישראלי בכיר שיחליף אותו ויתחרה עם משומר על חולצת ההרכב. יובל שפונגין הוא אחת האופציות.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
יניב קטן שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
"הוא עוד יתרום". קטן/אדריאן הרבשטיין

אחרי הערעור שהגיש תובע ההתאחדות לכדורגל עו"ד ניר רשף בעניין פסד הדין כנגד רובן ראיוס, בחיפה יבקשו מחר מבית הדין לשמור את העונש על כנו – כלומר, לאפשר לשחקן לחזור בעוד שני משחקים בלבד לכר הדשא (יחמיץ את סכנין ומכבי תל אביב בכל מקרה, ואמור לחזור למשחק נגד באר שבע) בתנאי שהשלים 40 שעות המתנדב בבית החולים רמב"ם.

המגן השמאלי שמואל שיימן ייפגש השבוע עם הנהלת הקבוצה. לאחר שכבר סיכם על חוזה חדש שיימן מבקש להבטיח לו סעיף לפיו ישוחרר בקיץ ללא בעיות במידה והמאמן הבא לא יבנה עליו כחלק מהרוטציה.

הקבוצה לא תתאמן היום, ומחר תחדש את ההכנות למשחק הביתי מול סכנין. חן עזרא ואמיר אדרי לא התאמנו היום, ומחר יבדקו לפני האימון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully