וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תילחמו, תאמינו, תגרמו לבונבונרה לשקשק מפחד"

צפו בסרטון הנפלא: הנהלת ריבר פלייט הלהיבה את השחקנים לפני הסופר קלאסיקו. זה נגמר עם ניצחון חוץ ראשון אחרי עשור

אחרי כמעט 10 שנים ללא ניצחון חוץ על בוקה ג'וניורס (מאז מאי 2004) ריבר פלייט התייצבה בלילה שבין ראשון לשני באצטדיון הבונבונרה המיתולוגי וסוף סוף עשתה את זה עם 1:2 יוקרתי.

הסופר קלאסיקו הארגנטינאי נושא כמובן יצרים רבים ומתח עצום, ו-10 שנים בלי ניצחון חוץ מהוות מחסום פסיכולוגי לא פשוט למועדון כולו. אלא שהפעם אנשי מחלקת השיווק של המועדון, ביחד עם כמה חברי הנהלה, החליטו שלקראת המשחק הספציפי הזה, התפקיד שלהם לא פחות חשוב מזה של המאמן המאמן רמון דיאס.

את פני השחקנים שהגיעו לחדר ההלבשה בבונבונרה קיבלו כרזות, פוסטרים ושלטים, עליהם נכתב "כותבים ריבר עם V בגלל המילה ויקטורי" ו-"אנחנו ניצבים בפני הזדמנות להכריע את היריב ההיסטורי שלנו". יחד עם זאת, המתאבן הגיע בדמות וידאו שהוקרן בפני השחקנים לפני העלייה לכר הדשא.

אוהדי ריבר לא הורשו להגיע למשחק החוץ נגד היריבה המרה ובסרט המוטיבציה הובהר להם שהם נשארו לבד - הם נגד העולם. זה מה שנאמר בסרטון המצורף:

"אתם לא הראשונים ששיחקו באצטדיון הזה, אתם גם לא תהיו הראשונים שינצחו בו, אבל אתם כן תהיו הראשונים שיוצאים לבד לקרב הזה

לראשונה מזה שנים, רק 11 אוהדים יתמודדו מול אלפים ואתם אלה שנבחרתם לכתוב את ההיסטוריה הזו.

לא ימחאו לכם כפיים או יתמכו בכם. יעליבו אתכם, ירביצו לכם, יעשו לכם פרובוקציות, אבל היום אתם ריבר ואתם יודעים איך להגיב. הכדורגל בדם שלכם ואת החולצה הזו לא נותנים לכל אחד ללבוש

אל תחפשו את האוהדים שלנו ביציע הרגיל שלהם כי היום אתם תהיו שם לבד. תסתכלו סביבכם, תיעזרו אחד בשני, תהיו מוכנים לתת את החיים שלכם עבור חבר לקבוצה.

תילחמו, תעבדו קשה, תאמינו בעצמכם, כי זה תלוי רק בכם.

תשחקו, תחגגו, תתחבקו, נשקו את החולצה, תהפכו את כל הצעקות לשקט, תגרמו לבונבונרה לשקשק מפחד. תיהנו מ-90 הדקות האלה, ותזכרו את זה לכל החיים

תכתבו את ההיסטוריה היום, אתם ריבר

הגיעה השעה. צאו למשחק הכי חשוב בעולם הזה. עבורכם, עבורנו, עבור המשפחות שלנו.

תנו את הלב, 11 נגד כולם ותהפכו לאגדות"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully