וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריבר פלייט ניצחה את בוקה ג'וניורס 1:2 בבונבונרה

אחרי עשור ללא ניצחון במגרש של היריבה השנואה, ריבר ניצחה בסופר-קלאסיקו משערים של לאנסיני ומורי. ריקלמה השווה זמנית

שחקן ריבר פלייט רמירו פונס מורי. AP
עשר שנים של תסכול הסתיימו. מורי חוגג/AP

ריבר פלייט עשתה לפנות בוקר (שני) היסטוריה קטנה כשקטעה רצף של עשר שנים ללא ניצחון בבונבונרה, וגברה 1:2 על יריבתה הגדולה בוקה ג'וניורס בסופר-קלאסיקו של ארגנטינה.

הניצחון היוקרתי קידם את ריבר אל המקום החמישי בטבלת הליגה הארגנטינאית, והיא רחוקה נקודה מהמקום הראשון. בוקה, לעומתה, מדורגת במקום ה-12 מתוך 20 לאחר עשרה מחזורים.

האווירה הייתה פנטסטית ואחרי מחצית ראשונה מאופסת, בה בוקה הייתה טובה יותר ורשמה מספר החמצות, התחיל האקשן. התקפה מתפרצת של ריבר הסתיימה בבעיטה שטוחה של מנואל לאנסיני מצד ימין של תיבת החמש והאורחים עלו ל-0:1 בדקה ה-57. בוקה חזרה למשחק בזכות כוכבה חואן רומן ריקלמה שהשווה ל-1:1 בדקה ה-68 בזכות בעיטה חופשית אמנותית, והרעיד את יציעי הבונבוניירה. אבל זה היה היום של ריבר. בדקה ה-85 נגח המגן השמאלי רמירו מורי את שער הניצחון לאורחים כשהמשיך פנימה כדור קרן, הכניע את שוער בוקה אוגוסטין אוריון וקבע 1:2.

"קשה לנצח באצטדיון הזה", אמר בסיום קפטן ריבר פרננדו קבאנגי, ששיחק גם בדרבי האחרון בו ניצחה קבוצתו ב-2004. מאמן ריבר רמון דיאס היה מרוצה בסיום: "הנצחון בא לנו בזמן הנכון. שיחקנו חכם מבחינה טקטית, סגרנו את פרננדו גאגו, שמניע את ההתקפה שלהם".

קשר בוקה ג'וניורס חואן רומן ריקלמה כובש בבעיטה חופשית. AP
לא הספיק. ריקלמה מרשית באמנות את השוויון/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully