וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה: פיקה ייעדר חודש. סימאונה: "בטבע של ניימאר להתחזות"

ברצלונה מאוכזבת אחרי ה-1:1 הביתי מול אתלטיקו מדריד, צ'אבי המודאג מודה ש"זו תוצאה לא טובה לנו", מכת הפציעות נמשכת וג'רארד פיקה ייעדר ארבעה שבועות. מאמן אתלטיקו דייגו סימאונה מאס בצלילות של ניימאר, גיבור הערב קורטואה: "בוויסנטה קלדרון יהיה לנו שחקן אקסטרה"

ארדה טוראן שחקן אתלטיקו מדריד מכשיל את ליאונל מסי שחקן ברצלונה. David Ramos, GettyImages
עוד קרב שנגמר ללא הכרעה. מסי מול טוראן/GettyImages, David Ramos

ארבע פעמים נפגשו העונה ברצלונה ואתלטיקו מדריד וגם אחרי הקרב הגדול בקאמפ נואו הערב (שלישי) לא הושגה הכרעה בין השתיים. הבלאוגראנה אירחו את הקולצ'ונרוס במסגרת המשחק הראשון של רבע גמר ליגת האלופות והמפגש הסתיים ב-1:1, שמשאיר את אתלטיקו מעט אופטימית בזכות שער החוץ שכבשה. אחרי מחצית ראשונה מאופסת, היה זה דייגו הברזילאי שבעט טיל לחיבורים של פינטו והעלה את אתלטיקו ל-0:1 בדקה ה-56. ברצלונה ענתה בדקה ה-71 כשאנדרס אינייסטה שלח כדור עומק נפלא לניימאר שהמשיך בבעיטה לפינה הרחוקה וקבע 1:1.

שתי הקבוצות איבדו שחקנים חשובים עקב פציעות. ברצלונה איבדה את בלמה ג'רארד פיקה הבלם אחרי שזה התרומם לכדור גובה ונחת לא טוב. פיקה התלונן על כאבים בגבו והוחלף על ידי מרק ברטרה, בתקשורת הספרדית מדווחים כי הוא ייעדר חודש מהמגרשים. בהמשך אתלטיקו מדריד איבדה את דייגו קוסטה, שהיה בספק למשחק הזה בשל פציעה, הרגיש כאבים בשריר הירך האחורי ונאלץ לפנות את מקומו לדייגו הברזילאי.

מאמן בארסה חרארדו מרטינו מודה ש"אם לא נגיע לחצי הגמר, זה יהיה כישלון עבורי. הגיע לנו יותר מהמשחק הזה, אבל אני מעודד מהיכולת שהצגנו. שיחקנו בנחישות 90 דקות. אנחנו לא מדוכדכים, אלא מסופקים. ההזדמנות היחידה של אתלטיקו כל המשחק מלבד לשער שלה הייתה בגלל שגיאה של פינטו. הגול של דייגו היה ממש גולאסו. ה-1:1 נותן להם יתרון, אבל ההופעה שלנו נותנת לי ביטחון. אם נמשיך לשחק ככה, ננצח".

"זאת תוצאה לא טובה", אמר צ'אבי לאחר המשחק, "הגיע לנו יותר מזה, אבל דייגו הבקיע גול פנטסטי, למזלנו גם אנחנו כבשנו והכול פתוח".

מארק ברטרה, הבלם הצעיר שנקרא לדגל והחליף את ג'רארד פיקה שנפצע בפתיחה, אמר בסיום: "קורטואה עשה כמה עצירות גדולות במשחק. ראינו שהם איבדו את דייגו קוסטה, אבל ידענו שעדיין יש להם כמה שחקנים איכותיים על המגרש, כולל דייגו. אתלטיקו קבוצה מצוינת והמאמן שלה תמיד יודע להוציא את המיטב מהשחקנים, אבל אנחנו חייבים להישאר אופטימיים לקראת המשחק הבא".

ג'רארד פיקה, ברצלונה. AP
אחרי ואלדס, ההגנה של בארסה ספגה עוד מכה. פיקה/AP
דייגו קוסטה שחקן אתלטיקו מדריד לאחר שנפצע. Clive Rose, GettyImages
קוסטה מוחלף בעקבות הפציעה/GettyImages, Clive Rose

מאמן אתלטיקו מדריד דייגו סימאונה היה שבע רצון בסיום: "אנחנו מרוצים שהצלחנו להתמודד עם ברצלונה. היו לנו ארבעה משחקים מולם ובכולם הגבנו טוב והראנו את האיכויות שלנו. יש לנו לב גדול, אנחנו יודעים מה צריך לעשות כדי לשחק מול קבוצה גדולה כמו ברצלונה. דייגו קוסטה בסדר כרגע, ראיתי אותו בחדר ההלבשה, אבל נחכה לבדיקות מחר".

כאשר נשאל על ההתחזויות של ניימאר, השיב סימאונה: "זה בטבע שלו. הוא ואלכסיס סאנצ'ס מאוד מהירים והם נופלים מהמגע הכי קל, אבל ניימאר אלוף גדול".

טיאגו פרגן ליריבה אבל שידר ביטחון: "ברצלונה החזיקה הרבה בכדור ויש לה המון איכויות. זה גורם לך לעבוד קשה מאוד מולם, אבל אנחנו רגילים לעבוד קשה. שיחקנו משחק מעולה והתוצאה הזו מעולה בשבילנו. ברצלונה עדיין פייבוריטית אבל אנחנו משחקים בבית ואנחנו הולכים לתת הכל בקלדרון".

דייגו, כובש השער המרהיב של אתלטיקו, התייחס לגול שלו: "כן, זה באמת היה גולאסו. אני מאוד שמח, גם מהשער שלי וגם מהתוצאה שהשגנו. ניימאר שחקן מיוחד, גם השער שלו היה יפה מאוד".

טיבו קורטואה, שוער אתלטיקו מדריד שרשם שיא קריירה בליגת האלופות עם חמש עצירות במשחק, סיכם: "אני חושב ששיחקנו טוב. ננסה לשחק בצורה דומה גם בגומלין, לסגור אותם ולנסות לכבוש במתפרצות. בוויסנטה קלדרון, מול הקהל שלנו, זה יהיה כמו לשחק עם שחקן יותר על המגרש".

דייגו שחקן אתלטיקו מדריד חוגג שער. David Ramos, GettyImages
דייגו חוגג לאחר שער החוץ שכבש לזכות אתלטיקו/GettyImages, David Ramos

* זהו שער ראשון של דייגו בליגת האלופות מאז ה-26 בנובמבר 2008, אז כבש במדי ורדר ברמן לרשת אנורתוזיס.

* ניימאר עם ארבעה שערים בעונת הבכורה שלו בליגת האלופות במדי ברצלונה, בדיוק כמו שעשה רונאלדיניו.

* דייגו הפך לברזילאי השביעי שכובש בליגת האלופות במדי שלוש קבוצות שונות. הוא עשה זאת בפורטו, ורדר ברמן וכעת באתלטיקו.

* צ'אבי רשם במשחק הזה 107 מסירות מדויקות מתוך 110 ניסיונות. יותר מכל שחקן אחר על המגרש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully