וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנצ'לוטי: "רונאלדו כבר שכח את השריקות נגדו"

מאמן ריאל מתכונן למפגש רבע גמר ליגת האלופות מול דורטמונד (ד', 21:45, ספ' 5). לבנדובסקי מושעה, מרסלו פצוע

חלוץ דורטמונד רוברט לבנדובסקי חוגג. רויטרס
בשנה שעברה הוא חגג, אבל מחר הוא בחוץ. לבנדובסקי/רויטרס

לפני קצת פחות משנה, ב-24 באפריל 2013, הגיע ריאל מדריד לדורטמונד, למשחק הראשון בין שתי הקבוצות בחצי גמר ליגת האלופות. שום דבר לא יכול היה להכין את ז'וזה מוריניו והקבוצה שלו להצגה של רוברט לבנדובסקי. חלוץ השוורצגלבן כבש רביעייה גדולה בדרך לניצחון 1:4 וגם הקאמבק של ריאל, שניצחה 0:2 בגומלין, לא הספיק לה.

מחר (רביעי, 21:45, ספורט ו-HD), במשחק הראשון בין שתי הקבוצות ברבע גמר ליגת האלופות, ריאל תחפש נקמה והיא יודעת שהפעם היא פייבוריטית מובהקת לעלות לשלב הבא. הבלאנקוס אומנם חוו שבוע קשה עם הפסדים לברצלונה וסביליה, שהרחיקו אותם מתואר האליפות בספרד, אבל התאוששו עם חמישייה מול ראיו וייקאנו ובאופן כללי, הם נראים מצוין לאורך העונה. דורטמונד לעומת זאת, מגמגמת מעט. סגנית אלופת אירופה אומנם במקום השני בליגה, אבל היא רחוקה 23 נקודות מהאלופה החדשה-ישנה באיירן מינכן ונוטה לפשל לא מעט. בשבת האחרונה היא נקלעה לפיגור 2:0 מוקדם בשטוטגרט, לפני שמרקו רויס ענה עם שלושער נהדר ומהפך. בברנבאו, אם תיכנס לפיגור כזה, הסיפור כבר יהיה הרבה יותר מסובך עבור דורטמונד.

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד מאוכזב. AP
ריאל צמאה לנקמה. רונאלדו/AP

זה יהיה המפגש התשיעי עד כה בין הקבוצות, כאשר המאזן עומד על שלושה ניצחונות לריאל, שלוש תוצאות תיקו ושני ניצחונות לדורטמונד, שניהם הגיעו בעונה שעברה. בספרד, ריאל ניצחה שלוש פעמים, דורטמונד אפס ומשחק נוסף הסתיים בתיקו. מאזן הבית של הבלאנקוס לאורך השנים מול יריבות גרמניות מבטיח ועומד על 19 ניצחונות, שני הפסדים וארבע תוצאות תיקו. הגרמנים לעומת זאת, ניצחו רק פעם אחת בעשרה משחקים על אדמת ספרד. זה קרה במדריד, מול אתלטיקו, בשלב הבתים של ליגת האלופות ב-1996.

ריאל תחסר את מרסלו הפצוע, כמו גם את חסה ואלברו ארבלואה. מנגד, ליורגן קלופ לא חסרות צרות והוא מגיע למשחק עם סגל מלא בפצועים ומעבר לזה, הוא ייחסר גם את רוברט לבנדובסקי מושעה. פייר אמריק אובמיאנג והנריך מחיטריאן צפויים לפתוח בחוד של האורחים. בריאל אין כל חדש, כאשר רונאלדו, בייל ובנזמה ישחקו בחלק הקדמי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
קרלו אנצ'לוטי מאמן ריאל מדריד. GettyImages
ינקום בדורטמונד על ההדחה בשנה שעברה? אנצ'לוטי/GettyImages

קרלו אנצ'לוטי, מאמנה של ריאל מדריד התייחס למשחק שמצפה לקבוצתו וגם נתן את דעתו על שריקות הבוז שספג כריסטיאנו רונאלדו במשחק הליגה האחרון מול ראיו וייקאנו: "אני רואה את כריסטיאנו מאוד דרוך לקראת המשחק מחר. הוא כבר שכח את השריקות שקיבל במשחק נגד ראיו ולא מתעסק בזה". אנצ'לוטי התייחס לחיסור של לבנדובסקי בצד השני, ואמר: "מדובר באבידה גדולה עבורם שהוא לא ישחק. זה נכון שיש להם כמה פצועים אבל הם לא ישנו את סגנון המשחק שלהם. אני מעריץ את המאמן שלהם מאוד, הוא עשה עבודה נפלאה שם. הם הגיעו בעונה שעברה לגמר ליגת האלופות וזה הישג עצום".

אנצ'לוטי התייחס גם לחיסור של מרסלו שנפצע היום: "פאביו קואנטראו מוכן להחליף אותו בעמדת המגן השמאלי. הוא רענן ולא שיחק הרבה משחקים. אנחנו נחפה על החיסור הזה היטב. גארת' בייל הוא לא אופציה לעמדת המגן השמאלי".

הרכבים משוערים:

בורוסיה דורטמונד: רומן ויידנפלר, לוקאש פישצ'ק, סוקרטיס פפאסטאטופולוס, מאטס הומלס, אריק דורם, סבסטיאן קל, נורי שאהין, פייר אמריק אובמיאנג, הנריך מחיטריאן, קווין גרוסקרויץ, מרקו רויס.

ריאל מדריד: איקס קסיאס, דניאל קרבחאל, סרחיו ראמוס, פפה, פאביו קואנטראו, לוקה מודריץ', צ'אבי אלונסו, אנחל די מריה, גארת' בייל, כריסטיאנו רונאלדו, קארים בנזמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully