וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווארדיולה האשים רוני בצלילה: "קשה לשחק מול קבוצה שמתגוננת כך"

באיירן מאוכזבת מה-1:1 במנצ'סטר, גווארדיולה האשים את רוני בצלילה, רובן עוקץ את הבונקר של יונייטד. מויס: "השארנו לעצמנו סיכוי", וידיץ': "נוכל לעקוץ בגומלין". וגם: השליטה של באיירן, והבעיה שלה בגומלין

ריאן גיגס שחקן מנצ'סטר יונייטד (מימין) לצד בסטיאן שווינשטייגר שחקן באיירן מינכן. Alex Livesey, GettyImages
לא ייפגשו בגומלין. ריאן גיגס עם בסטיאן שווינשטייגר שהורחק/GettyImages, Alex Livesey

מעטים נתנו לה סיכוי ממשי לעשות משהו מול אלופת אירופה, אבל מנצ'סטר יונייטד הראתה הערב (שלישי) שיש לה מה למכור גם ברמות הגבוהות ועשתה הרבה צרות לבאיירן מינכן בשחזור גמר 99', לפני שנפרדה ממנה ב-1:1. נמניה וידיץ' סיפק משחק נהדר בהגנה וגם כבש בנגיחה בדקה ה-58, אבל בסטיאן שווינשטייגר איזן בחלוף שמונה דקות. קשר באיירן הורחק בדקת הסיום ויחמיץ את הגומלין במינכן, וכמוהו גם חאבי מרטינס שספג צהוב נוסף. לאור ההיעדרות של טיאגו אלקנטרה הפצוע, באיירן תשחק בהרכב חסר מאוד.

עדיין חולמת: יונייטד סחטה 1:1 מול באיירן מינכן

ברבע הגמר השני בליגת האלופות: ברצלונה ואתלטיקו מדריד נפרדו ב-1:1

מכה לברצלונה: ג'רארד פיקה ייעדר חודש. סימאונה מאשים: "בטבע של ניימאר להתחזות"

נמניה וידיץ' שחקן מנצ'סטר יוניטד נוגח פנימה. Alex Livesey, GettyImages
איום ראשון, שער ראשון. נמניה וידיץ' כובש/GettyImages, Alex Livesey

המספרים

* השליטה של באיירן מינכן בכדור התבטאה בהחזקה בכדור 75 אחוז מהזמן ו-745 (!) מסירות. בסטיאן שוויינשטייגר מסר 100 מסירות, 93 מהן מדויקות.

* סיבה לאופטימיות רבה אצל באיירן מינכן: היא עברה שלב באירופה בכל 11 הפעמים הקודמות בהן סיימה את המשחק הראשון בחוץ ב-1:1.

* מנצ'סטר יונייטד כבשה בכל 15 המפגשים האחרונים שלה מול קבוצות גרמניות בצ'מפיונס.

* בסטיאן שווינשטייגר הגיע לראשונה בקריירה לשלושה שערים בעונה אחת בליגת האלופות.

* ריאן גיגס הוא השחקן הראשון ששיחק ב-12 רבעי גמר שונים בליגת האלופות. הוא רשם הערב הופעה 141 בצ'מפיונס, אחת פחות מהשיא של ראול.

* ויין רוני ערך את ההופעה ה-80 שלו בליגת האלופות, כמו זינדין זידאן.

* מנגד, פרנק ריברי ציין את ההופעה ה-50 שלו בליגת האלופות.

* נמניה וידיץ' כבש באיום הראשון שלו על השער בחמישה משחקים בליגת האלופות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
דני וולבק שחקן מנצ'סטר יונייטד בין ג'רום בואטנג, פרנק ריברי שחקני באיירן מינכן. רויטרס
יובל משחקים בליגת האלופות. פרנק ריברי/רויטרס

התגובות

דייויד מויס, שנותר ללא הפסד עם מנצ'סטר יונייטד במשחקי הבית בליגת האלופות, כבר נערך לגומלין: "אנחנו יודעים שנהיה חייבים להבקיע בגומלין. אם לא נעשה זאת, באיירן כבר עשתה מספיק כדי לעבור שלה. השארנו לעצמנו אפשרות מצוינת לצאת לשם ולנסות להשיג את הניצחון. השחקנים עשו עבודה טובה מאוד הערב. אני מרוצה מההופעה שלנו, אבל מאוכזב שספגנו שער. זו הייתה הופעה אמיצה, הקהל היה נהדר והאווירה נפלאה".

נמניה וידיץ', קפטן מנצ'סטר יונייטד שכבש את השער לזכותה, סיכם: "היה משחק קשה וזו תוצאה טובה. הרגשנו שאנחנו בעניינים, אבל נענשנו על טעות אחת. הם הראו איזו קבוצה טובה יש להם. הם החזיקו הרבה בכדור ואפשרנו לזה לקרות ברוב המשחק, אבל ניסינו לעקוץ במתפרצות וזה עבד היום. בליגת האלופות שיחקנו די טוב העונה, שיחקנו נגד קבוצה גדולה ואני חושב שאנחנו מסוכנים יותר כשאנחנו יוצאים למתפרצות. מול ליברפול זה היה משחק אחר, כי אפשרו לנו לשלוט והם שיחקו על מתפרצות, בגלל זה התקשינו. בגומלין זה ייראה אותו דבר, הם ישלטו, ואנחנו נקווה להיות בכושר טוב ולהישאר במשחק. אני חושב שנוכל לפגוע בהם".

גם המגן אלכסנדר בוטנר שומר על אופטימיות ואומר ש"כמובן שנוכל לעשות את זה בגומלין, אנחנו תמיד מאמינים בעצמנו. יכולנו לכבוש יותר, ונהיה חייבים להתמקד בזה. לא נתנו להם יותר מדי, רק שער אחד, ואני חושב שיש לנו סיכוי טוב לעלות".

דייויד מויס מאמן מנצ'סטר יונייטד. Alex Livesey, GettyImages
יודע שהקבוצה שלו חייבת לכבוש במינכן. דייויד מויס/GettyImages, Alex Livesey

מאמן באיירן פפ גווארדיולה הזכיר שוב בסיום: "מנצ'סטר יונייטד אחת הקבוצות הגדולות בעולם, אסור לשכוח את זה. לא קל לשחק מול קבוצה ששמה כל כך הרבה אנשים מאחורי הכדור. נצטרך למצוא לזה תשובות בגומלין. לפחות השגנו שער חוץ, זה חשוב מאוד".

אחרי ששוויינשטייגר קיבל כרטיס צהוב שני גווארדיולה ניגש לעבר השופט ועשה לו סימני צלילה על הנפילה של ויין רוני, וכשנשאל אם לדעתו הגיע לשחקן שלו להיות מורחק אמר "בהחלט לא". פפ הוסיף ש"זה שופט טוב שהיה לו משחק טוב מאוד, אבל ההחלטה לא הוגנת".

המנהל הספורטיבי מתיאס זאמר כבר תקף בחריפות את השופט: "אם אתה דורש סטנדרטים מסוימים, אני לא מבין איך ולנסיה נשאר על המגרש. אם לשופט יש קו, הוא חייב לעמוד בו".

בסטיאן שוויינשטייגר באיירן מינכן מול ויין רוני מנצ'סטר יונייטד. AP
קפיצה תיטרלית. רוני/AP

אריאן רובן, שהפעם לא הצליח להבקיע באולד טראפורד, אמר: "היה משחק טוב. מנצ'סטר יונייטד שיחקה מאוד הגנתי, הם רק חיכו למתפרצות. 1:1 זו תוצאה טובה, ניקח את זה וננסה לסיים את העבודה בשבוע הבא".

טוני קרוס הוסיף: "היינו דומיננטיים לאורך כל המשחק, אבל הם נתנו הכול. הם הגנו עם 10 שחקנים והיו מאוד מסוכנים במתפרצות. בסוף הגיע לנו מאוד להשיג את השוויון והתוצאה בסך הכול לא רעה מבחינתנו".

טוני קרוס שחקן באיירן מינכן עם פפ גווארדיולה. Alex Livesey, GettyImages
מתקן טעויות בזמן אמת. פפ גווארדיולה עם טוני קרוס/GettyImages, Alex Livesey

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully